Jump to content
edc

Помощ за регулиране на фарове

Recommended Posts

Здравейте!

Чисто нов собственик, за първи път с японска кола.

И имам нужда от малко помощ!

Десния ми фар свети леко на ляво, а не мога да намеря откъде се регулира наляво-надясно. Не намерих и в нет-а.

Фаровете са обикновени (май), с лупа. Не зная да има каквото и да е "автоматично" регулиране, по-скоро няма такова.

Ако може подробни указания къде да гледам, със снимки ще е най-добре...

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти! Добре дошъл в семейството! 

По въпроса: Сигурен ли си, че нямаш ксенон на късите? Ако имаш тук!  Има врътки до фаровете/бели пласмасови/, но те регулират във височина! Най-вероятно нещо е пипан този фар, за да свети в ляво! За ляво - дясно и аз не знам да имат регулиране! Нека някой по запознат даде мнение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са ксенонови. За нагоре-надолу се вижда.

Не е болка за умиране светенето леко в ляво (ако регулирането е както нагоре-надолу, ще е по-малко от 1/4 оборот). Просто искам всичко по колите ми да е наред...

Все пак, ако някой знае, моля да сподели...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На самия фар трябва да е обозначено отгоре върху черната пластмаса от къде се регулира. Принципно ако имаш моторче да ги регулираш нагоре-надолу, регулирането става през него като се бърка с шестограм мисля, за наляво и надясно е малко по встрани и е с болт на задната част на фара, като видиш обозначеното място на фара, трябва да се бръкне, ако можеш с подходящ инструмент и да се напипа болта. Обикновено болта е 10-ка, с крив ключ се стига до него. Ако мястото се пада под калника, вече става по сложно и за да стигнеш до него трябва да се откачи подкалника за да го видиш, но обикновено всички фарове са направени да имаш по-лесен достъп, ако са оригиналните!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@birev,

Двама души гледахме и вчера и не видяхме означения. Но си мислех, че както е врътката за нагоре-надолу, така трябва да е и за наляво-надясно. Не се заглеждахме по болтовете (мисля, че би трябвало да са само за закрепване). Ще търся пак, но незнам кога ще имам време.

Разчитах не нещо като " ей, тука, на снимката, в кръгчето" 😎  😏

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не съм гледал точно на твоя модел фаровете, но ако са такива:

https://www.ebay.co.uk/itm/255180328355

на 6-та снимка виж болта под мигача, или трябва да е той, или гледам на моторчето има горен и страничен отвор, един от тях/ ще е за регулиране в ляво и дясно.

Aко си с оригинални фарове няма начин да не е обозначено на черната пластмаса отгоре на фара как се регулират нагоре- надолу и наляво-надясно! Точно под обозначеното място на фара отзад някъде се намира и реглажа.

Редактирано от birev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Болка е да свети леко вляво защото ще заслепяваш насрещнодвижещите се на прав път. Не знам на твоят модел как се регулират хоризонтално, но за 5–10лв мисля, че ще ти ги регулират в сервиз с подходяща апаратура.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@birev,

като гледам, май е 1 от снимката. Ще разгледам още по пластмасите...

Благодаря!

 

 

@Pavel_Pavlov,

в сервиза не можаха да намерят откъде, а са ми познати...

headlight.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също мисля, че е този под мигача(габарита), първия от ляво -надясно от снимката

, но така като го гледам май няма да имаш достъп отгоре, защото се пада в калника и трябва да отвориш част от подкалника, от към гумата за да имаш достъп до него.

Ако не успееш да го намериш къде е, отиди в Дунев сервиз ( имат добра машина) аз там си ги регулирах фаровете преди две години понеже сменях един, може те да са по-запознати. 15-тина лева ми взеха, по спомен.

Редактирано от birev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако фара на колегата е сменен с такъв от англичанка лек няма да има защото рефлектора и стъклото са така направени, че да пръска лъча където трябва по презумпция. Иначе да погледне от горе  където свършва фара до калника, на решетката трябва да има дупки да светне с фенерче и да види има ли един пластмасов шестограм който е за регулиране аксиално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата Митко Йотов е прав само с това изключение, че различното е шейдъра, а не рефлектора и лупата. Но да, ако е фар от десняк, няма как да се регулира. Но авторът не е споменавал аномалии в осветяването, така че може би е наистина просто въпрос на реглаж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...