Jump to content
fitnesman

ЛЕД крушки Акорд 7

Recommended Posts

Здравейте колеги,

някой да е слагал такива ЛЕД-ове за късите на Акорда? Имате ли някакви впечатления, ще станат ли без някакви интервенции ? Става въпрос за такава без ксенони разбира се.... ;)

251749126_1797470357128922_934388857071720762_n.jpg

251990504_612793373181407_6011225046277771205_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

При всички положения, LED 6000K на късите няма да бъде особено приятно за гледане при мокра обстановка. Освен ако модела от снимката не е просто за "колкото да има", не бих заложил на пасивно охлаждане, освен ако не е някаква премиум марка.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз съм с ледове на Сивика. Акорда ми е с ксенон. Не са такива като на снимката. Моите са с охладител с моторче. Доста са шумни 😂 Наблюденията - заслепяват насрещно движещите се. На къси, свалени на максимум пак заслепяват. Светят много но рефлектора не е подходящ - не им насочва както трябва светлината и пак не виждам добре. Предполагам, че и при акорда ще е така. Каня се да ги сменя с едни читави халогени. Но пък и ледовете, които съм взел не са някакви скъпи. 30 или 40 лв. бяха комплекта. Вече навлязоха доста ледовете и има доста добри марки. Ако някой тук е ползвал нещо по - скъпо/качествено можа да каже как е :) 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не стават тези Лед крушки

Share this post


Link to post
Share on other sites

Или оригинален Philips от amazon.it (по-евтини са от тук с 200 лв) или нищо! Аз карам с халоген Osram Cool Blue intense и съм много доволен, светят по-бяло и по-силно. На неосветени улици си карам на дълги, и превключвам само като видя светлините на друга кола насреща, светло ми е предостатъчно. Филипса, ако намеря пари, ще го пробвам на късите, ако заслепява в пълна тъмница го лепя на дългите, нека свети тогава толкова нагоре колкото си ще. Китайски лайна на нещо от което зависи моят и на семейството ми живот, защото съм отговорен и за тях, няма никога да сложа!

Edited by Legend91
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ясно, благодаря, просто потвърдихте мнението ми. И аз предпочитам хубава халогенна крушка. Това поражда едно питане - ако се сложи някой филипс или осрам от тези които ги дават +130-150% повече светлина, дали ще навреди на рефлектора, лупата….?

Share this post


Link to post
Share on other sites

От 8 до 10 месеца... и смяна на крушките е отговорът, Иначе НЯМА проблем за рефлектора. С тоя Лед по горе, греда.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нищо няма им навреди. Те не греят повече, защото са същите ватове. Просто жичката е по-малка и дава по-добър фокус. Това с процентите е сравнение с технологията от 60-те. Фактически дават само 10ина процента повече от обикновените. Затова моят фаворит е Cool Blue intense, по-евтини от Night Breaker са, а светлината е също толкова силна. И по -бяла. За да ги пестя карам само на габарити LED Osram Никога не са ме спирали .

 

Оригинален Osram LEDriving Premium за заден ход на собствената ми кола:

 

Edited by Legend91
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

За габарити, задни светлини и светлини на рег. ном., дори и обикновени лед крушки, не някакви маркови вършат много по - добра работа от халогени и тем подобни, според мен. За фарове, за ЛЕД крушки май трябва да има правилно поставени лупи а не да се разчита на рефлектора. Тогава би трябвало светят както трябва и ледовете. Това пак мое предположение :)

Момчето започнало темата може да иде в специализиран сервиз и предполагам там ще му обяснят най - точно и ще го насочат правилно какво да си вземе. Предполагам ще могат да му покажат и нагледно някои неща :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Жичката трябва да е на точно определено място, затова Night Breaker дават по-добра осветеност, а тяхната жичка е с колко? С микрони по-малка? Какво става тогава с неотговарящия на никакви стандарти китаец? Диоди, колкото футболни игрища от четирите страни, размери на крушката каквито там им хрумнат. ECE имат сума ти изисквания, и когато се разминеш с тях дори на милиметър, след 50 метра този милиметър става на 2 метра. Също както стрелба със снайпер, и най-малкото трепване дава голямо отклонение с разстоянието. А освен това има и изисквания и за яркост, няма как да сложиш супер ярък 50 вата CREE диод за осветяване на стадиони и да претендираш "да, ама той е "настроен" да не заслепява" 😄 Преди време пробвах един номер с габаритите, опитах да сложа W16W LED Osram на мястото на W5W, формата на габаритите ми е тънка лента, щеше да се получи супер заводски-изглеждаща дневна светлина. Да ама не! Осрам са изкопирали толкова дословно формата на халогенния W16W че не ми даде да влезе  с половин милиметър! Продадох ги на загуба и си взех W5W. А кога китаеца ще направи това? Има Осрам LED за някакви 160 лв, с 5 години гаранция, не мога да проумея защо някой би купил китайски диоди които горят. А въпросът ако недай си боже стане нещо и отсрещният каже "той ме заслепи с китайски диоди" или дори с "нехомологирани макар и маркови диоди" и става много много зле....

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 48 минути, Legend91 написа:

Жичката трябва да е на точно определено място, затова Night Breaker дават по-добра осветеност, а тяхната жичка е с колко? С микрони по-малка? Какво става тогава с неотговарящия на никакви стандарти китаец? Диоди, колкото футболни игрища от четирите страни, размери на крушката каквито там им хрумнат. ECE имат сума ти изисквания, и когато се разминеш с тях дори на милиметър, след 50 метра този милиметър става на 2 метра. Също както стрелба със снайпер, и най-малкото трепване дава голямо отклонение с разстоянието. А освен това има и изисквания и за яркост, няма как да сложиш супер ярък 50 вата CREE диод за осветяване на стадиони и да претендираш "да, ама той е "настроен" да не заслепява" 😄 Преди време пробвах един номер с габаритите, опитах да сложа W16W LED Osram на мястото на W5W, формата на габаритите ми е тънка лента, щеше да се получи супер заводски-изглеждаща дневна светлина. Да ама не! Осрам са изкопирали толкова дословно формата на халогенния W16W че не ми даде да влезе  с половин милиметър! Продадох ги на загуба и си взех W5W. А кога китаеца ще направи това? Има Осрам LED за някакви 160 лв, с 5 години гаранция, не мога да проумея защо някой би купил китайски диоди които горят. А въпросът ако недай си боже стане нещо и отсрещният каже "той ме заслепи с китайски диоди" или дори с "нехомологирани макар и маркови диоди" и става много много зле....

Това слага точка определено. Исках да се уверя че няма смисъл от подобни ледове. А даже относно сертифицирането на ЕСЕ ОСРАМ имат разрешени ЛЕД крушки за употреба по улици ( както те казват) само на H7. Всички останали ЛЕД крушки заменящи  стандартните такива са разрешени само за офроуд.

Относно халогенните на Филипс мнение има ли някой? Оправдана ли е по-високата им цена? Например дали имат по дълъг живот....

Edited by fitnesman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Халогенните на Филипс поне performance версиите са с направо лудешка цена 20 евро бройката за HB4. Ще ме извиняват.... Иначе в сравнение със стандартна Осрам, Филипс изглеждаше малко по-ярка. Докато не си сложих Cool Blue Intense. Иначе, ако погледнеш Филипса, изглежда по-прецизно направен от Осрам, жичката е поставена по-добре. Обикновените им крушки може би си заслужават цената, но другите... 40 лв за крушка с нажежаема жичка....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Взех тези, утре ще ги видим как се държат…..

CDB0B659-620B-4880-9F0A-0D1953076F73.jpeg

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

На мотора съм с Osram Cool Blue. H4, 150%. Светят много добре. Но и с предните, които пак бяха Осрам, но не помня какъв модел, също не съм имал ядове. Просто рефлектора на мотора ми е страшен и прави ден. Случвало се е на колеги мотористи, при нощно каране, които имат скапани фарове на двама пред мен да светят на дълги и да виждат много добре. На къси също светят супер но при по - висока скорост с мотора идват доста къси 😬

Изкараха ме около 40к. км. и едната изгоря.

Така че ако рефлектора ти е добър - би трябвало да останеш доволен :)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, fitnesman said:

Взех тези, утре ще ги видим как се държат…..

CDB0B659-620B-4880-9F0A-0D1953076F73.jpeg

 

Супер изглеждат. Само не забравяй че стъклото не трябва да се пипа с пръсти и сподели как се представят нощем.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Отговарям веднага …. Ами… прогледнах ;););)  

Благодаря за съветите!!!

38AA3D90-59DC-4938-B756-288851724A48.jpeg

Edited by fitnesman
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моите Cool Blue къси и дълги HB4 и HB3 в извънградско движение през нощта. Не е едитвано по никаквъв начин, но имайте предвид че дашкама компенсира за тъмнината.

 

 

(Изчакайте малко YouTube да обработи и HD версията)

Edited by Legend91

Share this post


Link to post
Share on other sites

колеги здравейте.каква може да е разликата на крушка която е 80w и 55w.ето пример

Osram H1 Cool Blue Boost 12V, 80W, P14.5s, 700lm

 OSRAM H1 – COOL BLUE INTENSE 12v .55w.

дългите светлини са много зле.ще пробвам с някой от тези две.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

80W мисля, че са забранени за движение по пътищата. Дават ги за OFF ROAD.

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minutes ago, Ivan_Ch said:

80W мисля, че са забранени за движение по пътищата. Дават ги за OFF ROAD.

ааа,разбрах.няма да са 80w.благодаря

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 30.07.2022 г. at 16:45, kkrasun написа:

OSRAM H1 – COOL BLUE INTENSE 12v .55w.

дългите светлини са много зле.ще пробвам с някой от тези две.

Вземи си пак "осрам H1"

но не Blue,а H1 night breaker laser line.Няма да имаш бели светлини,но ще виждаш по надалеко,на дълги:thumbs1:!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако няма да е някой супер скъп LED то трябва да е марка S&D за да няма проблеми. Това е хубава китайска марка вече 3ти комплект сменям за 3г. На сивик 6 със рефлекторни фарове. Леда е точно там където трябва на тези крушки и фокусира 1 към 1 със халогенни крушки но свети доста по силно. И ако са регулирани фаровете направо рай.

Доста фарове халогенни, ледове, ксенони съм сменил докато разбера, че един фар за да свети трябва да му е нов рефлектора без значение със или без лупа. Обгорял ли е 1000w да сложиш нищо не става. 

S
https://a.aliexpress.com/_mqWnBRK

Share this post


Link to post
Share on other sites

От тези ледове, които се виждат в началото на магазина им, не намирам нищо по-различно от масовите евтини ледове. Би ли споделил конкретен модел, който ползваш?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз имам опит с led H4 на сивик 6

Супер доволен съм, проблема е, че ден и нощ се кара на фарове и живота им намаля 3 пъти по бързо а не знам може ли модул % от дългите на Н4 

На акордеона не съм сменял все още е с оригинален ксенон но е със модул % от дългите , което е супер.

Разликата между тия S&D и евтините китайски е във позицията на самите лед лампи но пак казвам нямам опит с лед на фарове с лупи но със сигурност ще е по добре от халогенни обикновенна.

Не ти ли свети фара добре със халогенни и с ксенони и с ледове 100% рефлектора е изгорял и иска рециклиране в тва съм сигурен. 

Конкретно за тези давам гаранция че светят много добре и фокусират идеално във дъжд също !

Screenshot_20220807-235217_Chrome Beta.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

ЪМерси за препратката към конкретния модел, това ми беше интересно.

 

S&D е просто продавача, а както е видно от магазина им, продават и от най-евтините и ужасни ледове :)

 

В Акордовия фар на късите е много по-добре да се сложи ксенонова система. Ще свети много по-добре отколкото лед. Един приятел хвърли сума пари по всякакви ледове и да, хубавите ледове светят много по-добре от халогенната крушка, но нищо общо с ксенон.

 

Относно светенето – не си напълно прав. Ако фарът не свети, може да е по различни причини, не само рефлекторът. Например моите фарове на Акорда като ги отварях най-много страдаха от зацапана лупа от кондензация. Рефлекторите бяха в много прилично състояние.

Edited by Pavel_Pavlov
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
преди 40 минути, Pavel_Pavlov написа:

В Акордовия фар на късите е много по-добре да се сложи ксенонова система. Ще свети много по-добре отколкото лед.

Това,да се знае,че експетименти са правени много,с лош ефект, заслепяващ отсрещните и противозаконен!

П.П. Да не забравяме че има и много добри халогенни,за които е изчислен и произведен фара!

Edited by JHM

Share this post


Link to post
Share on other sites

 И аз мисля да слагам, някой сложил ли е такива вече ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...