Jump to content
fitnesman

ЛЕД крушки Акорд 7

Recommended Posts

Здравейте колеги,

някой да е слагал такива ЛЕД-ове за късите на Акорда? Имате ли някакви впечатления, ще станат ли без някакви интервенции ? Става въпрос за такава без ксенони разбира се.... ;)

251749126_1797470357128922_934388857071720762_n.jpg

251990504_612793373181407_6011225046277771205_n.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При всички положения, LED 6000K на късите няма да бъде особено приятно за гледане при мокра обстановка. Освен ако модела от снимката не е просто за "колкото да има", не бих заложил на пасивно охлаждане, освен ако не е някаква премиум марка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с ледове на Сивика. Акорда ми е с ксенон. Не са такива като на снимката. Моите са с охладител с моторче. Доста са шумни 😂 Наблюденията - заслепяват насрещно движещите се. На къси, свалени на максимум пак заслепяват. Светят много но рефлектора не е подходящ - не им насочва както трябва светлината и пак не виждам добре. Предполагам, че и при акорда ще е така. Каня се да ги сменя с едни читави халогени. Но пък и ледовете, които съм взел не са някакви скъпи. 30 или 40 лв. бяха комплекта. Вече навлязоха доста ледовете и има доста добри марки. Ако някой тук е ползвал нещо по - скъпо/качествено можа да каже как е :) 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не стават тези Лед крушки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или оригинален Philips от amazon.it (по-евтини са от тук с 200 лв) или нищо! Аз карам с халоген Osram Cool Blue intense и съм много доволен, светят по-бяло и по-силно. На неосветени улици си карам на дълги, и превключвам само като видя светлините на друга кола насреща, светло ми е предостатъчно. Филипса, ако намеря пари, ще го пробвам на късите, ако заслепява в пълна тъмница го лепя на дългите, нека свети тогава толкова нагоре колкото си ще. Китайски лайна на нещо от което зависи моят и на семейството ми живот, защото съм отговорен и за тях, няма никога да сложа!

Редактирано от Legend91
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, благодаря, просто потвърдихте мнението ми. И аз предпочитам хубава халогенна крушка. Това поражда едно питане - ако се сложи някой филипс или осрам от тези които ги дават +130-150% повече светлина, дали ще навреди на рефлектора, лупата….?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 8 до 10 месеца... и смяна на крушките е отговорът, Иначе НЯМА проблем за рефлектора. С тоя Лед по горе, греда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо няма им навреди. Те не греят повече, защото са същите ватове. Просто жичката е по-малка и дава по-добър фокус. Това с процентите е сравнение с технологията от 60-те. Фактически дават само 10ина процента повече от обикновените. Затова моят фаворит е Cool Blue intense, по-евтини от Night Breaker са, а светлината е също толкова силна. И по -бяла. За да ги пестя карам само на габарити LED Osram Никога не са ме спирали .

 

Оригинален Osram LEDriving Premium за заден ход на собствената ми кола:

 

Редактирано от Legend91
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За габарити, задни светлини и светлини на рег. ном., дори и обикновени лед крушки, не някакви маркови вършат много по - добра работа от халогени и тем подобни, според мен. За фарове, за ЛЕД крушки май трябва да има правилно поставени лупи а не да се разчита на рефлектора. Тогава би трябвало светят както трябва и ледовете. Това пак мое предположение :)

Момчето започнало темата може да иде в специализиран сервиз и предполагам там ще му обяснят най - точно и ще го насочат правилно какво да си вземе. Предполагам ще могат да му покажат и нагледно някои неща :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жичката трябва да е на точно определено място, затова Night Breaker дават по-добра осветеност, а тяхната жичка е с колко? С микрони по-малка? Какво става тогава с неотговарящия на никакви стандарти китаец? Диоди, колкото футболни игрища от четирите страни, размери на крушката каквито там им хрумнат. ECE имат сума ти изисквания, и когато се разминеш с тях дори на милиметър, след 50 метра този милиметър става на 2 метра. Също както стрелба със снайпер, и най-малкото трепване дава голямо отклонение с разстоянието. А освен това има и изисквания и за яркост, няма как да сложиш супер ярък 50 вата CREE диод за осветяване на стадиони и да претендираш "да, ама той е "настроен" да не заслепява" 😄 Преди време пробвах един номер с габаритите, опитах да сложа W16W LED Osram на мястото на W5W, формата на габаритите ми е тънка лента, щеше да се получи супер заводски-изглеждаща дневна светлина. Да ама не! Осрам са изкопирали толкова дословно формата на халогенния W16W че не ми даде да влезе  с половин милиметър! Продадох ги на загуба и си взех W5W. А кога китаеца ще направи това? Има Осрам LED за някакви 160 лв, с 5 години гаранция, не мога да проумея защо някой би купил китайски диоди които горят. А въпросът ако недай си боже стане нещо и отсрещният каже "той ме заслепи с китайски диоди" или дори с "нехомологирани макар и маркови диоди" и става много много зле....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 48 минути, Legend91 написа:

Жичката трябва да е на точно определено място, затова Night Breaker дават по-добра осветеност, а тяхната жичка е с колко? С микрони по-малка? Какво става тогава с неотговарящия на никакви стандарти китаец? Диоди, колкото футболни игрища от четирите страни, размери на крушката каквито там им хрумнат. ECE имат сума ти изисквания, и когато се разминеш с тях дори на милиметър, след 50 метра този милиметър става на 2 метра. Също както стрелба със снайпер, и най-малкото трепване дава голямо отклонение с разстоянието. А освен това има и изисквания и за яркост, няма как да сложиш супер ярък 50 вата CREE диод за осветяване на стадиони и да претендираш "да, ама той е "настроен" да не заслепява" 😄 Преди време пробвах един номер с габаритите, опитах да сложа W16W LED Osram на мястото на W5W, формата на габаритите ми е тънка лента, щеше да се получи супер заводски-изглеждаща дневна светлина. Да ама не! Осрам са изкопирали толкова дословно формата на халогенния W16W че не ми даде да влезе  с половин милиметър! Продадох ги на загуба и си взех W5W. А кога китаеца ще направи това? Има Осрам LED за някакви 160 лв, с 5 години гаранция, не мога да проумея защо някой би купил китайски диоди които горят. А въпросът ако недай си боже стане нещо и отсрещният каже "той ме заслепи с китайски диоди" или дори с "нехомологирани макар и маркови диоди" и става много много зле....

Това слага точка определено. Исках да се уверя че няма смисъл от подобни ледове. А даже относно сертифицирането на ЕСЕ ОСРАМ имат разрешени ЛЕД крушки за употреба по улици ( както те казват) само на H7. Всички останали ЛЕД крушки заменящи  стандартните такива са разрешени само за офроуд.

Относно халогенните на Филипс мнение има ли някой? Оправдана ли е по-високата им цена? Например дали имат по дълъг живот....

Редактирано от fitnesman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Халогенните на Филипс поне performance версиите са с направо лудешка цена 20 евро бройката за HB4. Ще ме извиняват.... Иначе в сравнение със стандартна Осрам, Филипс изглеждаше малко по-ярка. Докато не си сложих Cool Blue Intense. Иначе, ако погледнеш Филипса, изглежда по-прецизно направен от Осрам, жичката е поставена по-добре. Обикновените им крушки може би си заслужават цената, но другите... 40 лв за крушка с нажежаема жичка....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех тези, утре ще ги видим как се държат…..

CDB0B659-620B-4880-9F0A-0D1953076F73.jpeg

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мотора съм с Osram Cool Blue. H4, 150%. Светят много добре. Но и с предните, които пак бяха Осрам, но не помня какъв модел, също не съм имал ядове. Просто рефлектора на мотора ми е страшен и прави ден. Случвало се е на колеги мотористи, при нощно каране, които имат скапани фарове на двама пред мен да светят на дълги и да виждат много добре. На къси също светят супер но при по - висока скорост с мотора идват доста къси 😬

Изкараха ме около 40к. км. и едната изгоря.

Така че ако рефлектора ти е добър - би трябвало да останеш доволен :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
21 hours ago, fitnesman said:

Взех тези, утре ще ги видим как се държат…..

CDB0B659-620B-4880-9F0A-0D1953076F73.jpeg

 

Супер изглеждат. Само не забравяй че стъклото не трябва да се пипа с пръсти и сподели как се представят нощем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговарям веднага …. Ами… прогледнах ;););)  

Благодаря за съветите!!!

38AA3D90-59DC-4938-B756-288851724A48.jpeg

Редактирано от fitnesman
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите Cool Blue къси и дълги HB4 и HB3 в извънградско движение през нощта. Не е едитвано по никаквъв начин, но имайте предвид че дашкама компенсира за тъмнината.

 

 

(Изчакайте малко YouTube да обработи и HD версията)

Редактирано от Legend91

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги здравейте.каква може да е разликата на крушка която е 80w и 55w.ето пример

Osram H1 Cool Blue Boost 12V, 80W, P14.5s, 700lm

 OSRAM H1 – COOL BLUE INTENSE 12v .55w.

дългите светлини са много зле.ще пробвам с някой от тези две.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

80W мисля, че са забранени за движение по пътищата. Дават ги за OFF ROAD.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
28 minutes ago, Ivan_Ch said:

80W мисля, че са забранени за движение по пътищата. Дават ги за OFF ROAD.

ааа,разбрах.няма да са 80w.благодаря

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 30.07.2022 г. at 16:45, kkrasun написа:

OSRAM H1 – COOL BLUE INTENSE 12v .55w.

дългите светлини са много зле.ще пробвам с някой от тези две.

Вземи си пак "осрам H1"

но не Blue,а H1 night breaker laser line.Няма да имаш бели светлини,но ще виждаш по надалеко,на дълги:thumbs1:!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако няма да е някой супер скъп LED то трябва да е марка S&D за да няма проблеми. Това е хубава китайска марка вече 3ти комплект сменям за 3г. На сивик 6 със рефлекторни фарове. Леда е точно там където трябва на тези крушки и фокусира 1 към 1 със халогенни крушки но свети доста по силно. И ако са регулирани фаровете направо рай.

Доста фарове халогенни, ледове, ксенони съм сменил докато разбера, че един фар за да свети трябва да му е нов рефлектора без значение със или без лупа. Обгорял ли е 1000w да сложиш нищо не става. 

S
https://a.aliexpress.com/_mqWnBRK

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От тези ледове, които се виждат в началото на магазина им, не намирам нищо по-различно от масовите евтини ледове. Би ли споделил конкретен модел, който ползваш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам опит с led H4 на сивик 6

Супер доволен съм, проблема е, че ден и нощ се кара на фарове и живота им намаля 3 пъти по бързо а не знам може ли модул % от дългите на Н4 

На акордеона не съм сменял все още е с оригинален ксенон но е със модул % от дългите , което е супер.

Разликата между тия S&D и евтините китайски е във позицията на самите лед лампи но пак казвам нямам опит с лед на фарове с лупи но със сигурност ще е по добре от халогенни обикновенна.

Не ти ли свети фара добре със халогенни и с ксенони и с ледове 100% рефлектора е изгорял и иска рециклиране в тва съм сигурен. 

Конкретно за тези давам гаранция че светят много добре и фокусират идеално във дъжд също !

Screenshot_20220807-235217_Chrome Beta.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЪМерси за препратката към конкретния модел, това ми беше интересно.

 

S&D е просто продавача, а както е видно от магазина им, продават и от най-евтините и ужасни ледове :)

 

В Акордовия фар на късите е много по-добре да се сложи ксенонова система. Ще свети много по-добре отколкото лед. Един приятел хвърли сума пари по всякакви ледове и да, хубавите ледове светят много по-добре от халогенната крушка, но нищо общо с ксенон.

 

Относно светенето – не си напълно прав. Ако фарът не свети, може да е по различни причини, не само рефлекторът. Например моите фарове на Акорда като ги отварях най-много страдаха от зацапана лупа от кондензация. Рефлекторите бяха в много прилично състояние.

Редактирано от Pavel_Pavlov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 40 минути, Pavel_Pavlov написа:

В Акордовия фар на късите е много по-добре да се сложи ксенонова система. Ще свети много по-добре отколкото лед.

Това,да се знае,че експетименти са правени много,с лош ефект, заслепяващ отсрещните и противозаконен!

П.П. Да не забравяме че има и много добри халогенни,за които е изчислен и произведен фара!

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 И аз мисля да слагам, някой сложил ли е такива вече ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Сивик 7 с лупи сложих Osram night breaker незнам си кво изгоряха з 4 месеца някъде една сутрин като пускам фаровете и двете едновременно изгърмяха, евтин лед сложих - голяма грешка габаритите светеха повече , сложих ксенон работата заспа. Сега искам да сложа хубав лед на дългите и гледам новите philips ultinon pro9000 обаче ми е чудно в какво положение трябва да бъде самата крушка самия лед след като се монтира ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моя акорд бях сложил ледове на лупите. Пълен боклук са не фокусират имат тъмни петна, вентилаторите се чуват .... Та сега съм с ксенон на късите и Osram night braker lazer +150% на дългите. Не се занимавай с тея ледове :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля, не слагайте LED на рефлекторни фарове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@prissnr Какъв е проблема да сложиш лед крушки на рефлекторни фарове за дълги светлини? То така или иначе не караш на дълги когато има насрещно движещи се автомобили.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...