Jump to content
crown_bg

Съвместимост на предни амортисьори от Десен волан за Ляв волан - Модел Джаз 2011-2013

Recommended Posts

Здравейте колеги!

 

Искам да сменя окачването, в частност амротисьорите отпред и отзад, но ще са тунинг за вътрешния пазар на Япония.

Това което ме интересува, знае ли някой дали амортисьорите за Ляв и Десен волан са взаимозаменяеми?

 

Тук в Европа също има, но от Япония с доставка, мито, ДДС и плащане за митническа услуга, излиза с 330лв. по-евтино...

 

Благодаря пердварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво те навява да мислиш обратното? Предни и задни амортисьори да имат разлика е логично, но леви и десни е абсурд.

А може би понеже японците са по-малогабаритни, затова амортисьорите за техния пазар да са по-различни 😀

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами питам, понеже за Акорда ми преди това имаше разлика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За различните пазари доста от моделите се различават, като нищо чудно това да засяга до някаква степен и окачването, т.е. да имаш различни амортисьори за даден автомобил за японския, американския или европейски пазари. Та разликата в амортисьорите може да идва от това за къде е предназначен/произведен автомобила, а не от това дали е ляв или десен волан.

Може да попиташ производителя на тези тунинг амортисьори, дали ще станат на твоята кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, но това не ми помага.

Аз вече съм минал през всички комуникационни канали, не могат да ми дадат отговор.

Дори писах на Хонда ЮК, отново без отговор.

 

Благодаря все пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Парт номерата им различни ли са?

На Акорда има специфика - дали фаровете имат система за самонивелиране.  Джаза има ли такава функция?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

51605-SAA-004   ABSORBER UNIT, R. FR. SHOCK

51606-SAA-004   ABSORBER UNIT, L. FR. SHOCK

Десният е 51605 , левият 51606

https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=21931&nplgrp=4&cmodnamepc=JAZZ&xcardr=5&dmodyr=2005&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.2 COOL&nplblk=B__2800

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, ceco_accord написа:

Парт номерата им различни ли са?

На Акорда има специфика - дали фаровете имат система за самонивелиране.  Джаза има ли такава функция?

 

Няма Цецо, по-прости са от на Акорда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, ИцоД написа:

51605-SAA-004   ABSORBER UNIT, R. FR. SHOCK

51606-SAA-004   ABSORBER UNIT, L. FR. SHOCK

Десният е 51605 , левият 51606

https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=21931&nplgrp=4&cmodnamepc=JAZZ&xcardr=5&dmodyr=2005&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.2 COOL&nplblk=B__2800

 

Аз не мисля, че има кола на която да не са разделени на ляв и десен, поради факта че имат ухо за биалетка, стойка за спирачен маркуч - най-малко тези двете.

Те са ляв и десен, защото не може да сложиш левия от дясно и съответно обратното.

 

Вчера въртях гумите за да видя конструктивни разлики и не видях такива, изглеждат ми симетрични.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не виждам логика амовете да са различни според  дирекцията на колата, но е любопитно дали номерата им са еднакви за английския Джаз и японския Фит. Ако са еднакви, значи няма драма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Модели и двигателите им са различни за Европа, Азия и САЩ, например за Европа спортния модел е Si, а за Азия RS, а пък за САЩ Fit Sport, за Англия също е Si.

Друг пример, за Азия няма купе GG, а е G8. Определени Амортисьори за G6 не биха паснали на G8, поради факта че G6 излиза със 14" джанти от завода, а G8/GG излизат със 16" от завода, но там изрично си пише че окачването е пригодено само за модели с 14" джанти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10-ина години имах драма с полуоска за моето CR-V RD1 JDM.

Пуснах тема със същия въпрос - съвместимост на предни карета/полуоска между RD1 JDM и RD1 Европа.

Наредих пъзела сам. Търсенето на правилните части се оказа много трудно, голямо ровене беше в нета, докато открия, какво ми трябва. Всъщност, разликата се оказа само и единствено във външното каре. Намерих каталог с точните размери за карета и полуоски на Хонда. Измерих моите и в каталога търсих същите размери. Накрая сложих полуоска и вътрешно каре за европейско CR-V + външно каре за Сивик.

 

Мисълта ми е - откриваш размерите на JDM амовете и ги сравняваш с твоите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на колегите, които се включиха.

 

Все още не съм взел решение, а ако има развитие ще ви пиша тук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 22.10.2021 г. at 4:39, crown_bg написа:

Аз не мисля, че има кола на която да не са разделени на ляв и десен...

 

Има, където от едната страна амортисьора е отделно от пружината, т.е. захвата е с ухо в едната страна към носача и шпилка.

Аз имах друго предвид - че функционално (bump, rebound), няма как да има разлика. Конструктивно е възможно, поради разликите в различните пазари, или ако ляво/дясно в захватите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...