Jump to content
Mkilla

Гасне при първо палене

Recommended Posts

Привет, сблъсквал ли се е някой с проблема да му гасне колата на 1во палене? Запалва без проблем и изведнъж оборотите падат до изгасване на двигателя. При второ палене няма вече проблем. Свещите са ок, капачка и палец нови, кабелите са ок, има газова а моторЯ е D14Z4. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много може да са причините, една от тях е да са зацапани инжекторите. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм се сблъсквал с подобен проблем преди време.

Само при студено време! Първо палене или върти 10 секунди докато запали, или ако спра стартера по-рано, при втория опит пали веднага и няма проблем след това.

Смених регулатора за налягане на горивната рейка и нещата се оправиха.

Нямам газова. Само на бензин съм.

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@dandilov, бях ти чел даже коментарите относно това. Тя си пали, въпросът е, че гасне след като запали на студено. Паля, вдига 1500 оборота и стрелката вместо да си стои там известно време, пада до 0 оборота. При второто палене всичко е наред вече, вдига си оборотите и със загряването на колата си спадат както трябва.   @CNC Setter, съвсем е възможно но не трябва ли да прекъсва като карам и да има и други индикации? 

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е в начална фаза зацапването, няма да го хванеш да прекъсва. Прекъсването е вече когато са много зацапани или не впръскват горивната смес като мъгла. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, уж всичко е наред ама не точно. Днес на - 1 градуса въртя ключа, върти 3 пъти и спирам. Пак пробвам и така от 3тия път пали като на 3 цилиндъра. Като е топла няма никакви проблеми с паленето. Идеи? Ще сменя ако трябва и бензиновата помпа ако има как да се провери за по-слабо налягане но не искам да е проба-грешка все пак. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регулатора за налягане както спомена колегата  от там тръгни.

Няма начин да не може да се провери налягането.

Горивния филтър в купето или в резервоара ти е.

Това като на 3 цлиндъра не е добре.

То проблема ти визира от кабели, свещи та до помпата за проверка.

Свещите и кабелите са консуматив това ок,сменяни ли са или не.

Споменавал съм го преди ,клапъна в горивната помпата ,който не позволява да се връща горивото в резервоара,с времето  той започва да пропуска,от там и липса на гориво в горивните пътища.

И аз го има проблема но при мен си усложнява след -5.

Това кое аз забелязвам,завъртам ключа но не го държа да запали,при повторно завъртане запалва,без прекъсване.

Когато заредя и акумулатора с по-енергичното въртене на стартера също има облекчение.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CARPERA, като я взех махнах свещите на 2 цилиндъра да ги видя какви са та бяха иридиеви и ги оставих. Предполагам, че и на другите 2 са ок но ще ги чекна и тях. Кабелите изглеждат като нови и са ОЕ. Къде е този регулатор за горивото точно да го видя? Ще пробвам тия дни да карам само на бензин да видя да не е както каза и колега по-горе дюзи. Горивният филтър е на лесно място, не е сменян

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени горивния ,защо го оставяш при тези горива толкова мръсни.Първо от тук започни.

Точно там го мерят налягането на помпата при горивния,но моето  е ок,и пак имам проблема.

Махни свещите и ги снимай ако искаш,иридиеви не са вечни.

Регулатора вакумния при мен е на бензиновата рейка.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1573582766_FuelPressureRegulator.thumb.jpg.745887a9c02a4ceb3d1d23a55668b113.jpg

№ 8 от схемата.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни за всеки случай какво съм писал преди време при подобен симптом (е, при мен беше на снежни температури, но все пак индикациите бяха аналогични) :

Иридиевите свещи даянат 100к. Ако не си ги слагал ти, по-добре ги смени. Моите вече са на 80к, още работят прекрасно.

Ако сменяш горивен филтър, преди това отвори капачката на резервоара, да се изравни налягането вътре/вън, за да не се чудиш като мен защо горивото не спира да блика от филтъра.  

 

Аз имам друг въпрос, ако някой вече е открил виновника. Преди време имаше тема, в която се обсъждаше защо след като загрял двигател се изгаси и колата постои малко, при повторно палене върти, върти и не пали или пали от много ниски обороти все едно не й стига горивото. При следващия опит обикновено пали веднага?

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CARPERA, ето снимки на свещите : 
1.thumb.jpg.77b29c18063a8b6a4e17159c517651ea.jpg3.thumb.jpg.cfc7f7262392493c0ce03a2eb0dbbdc3.jpg4.thumb.jpg.a728b4f8c95618403f998b6b0af3f594.jpg5.thumb.jpg.9186213b92609413a42e33729b45bee7.jpg

Тя газовата си е за преглед от как съм взел колата. През 1000км горе долу или това са 3 пълнения на бутилката светва чека. Или е богата или е бедна сместа, не мога да преценя. Махам клемата на акумулатора, ресетва се компа и пак така до следващият път но нямам време в момента да я водя на газаджия а и нямам познат такъв да му доверя старата лейди. Предполагам, че всеки би свършил работа но все пак. Ще покарам още 2-3 дни на бензин само но имам чувството, че като е на бензин само и паленето сутрин е доста по-лесно но ще пиша отново. 
 

@dandilov, мерси. Ще видя някой ако продава и това да тествам но първо да си пробвам всичко преди да купувам излишно ;) 

Редактирано от Mkilla
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако можеш измери разстоянието между електродите,виждат ми се 2 и3 тоест тези снимки по средата нещо е голямо.

Филтъра горивния смени ли.

NGK ли са.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лъжат снимките малко, то и аз не съм ги снимал под 1 ъгъл да се ориентира човек добре. Еднакво е разстоянието, Denso Iridium са. Такива същите сложи много близък приятел на 1.5 Vtec 114 и кара бая преди да тотализира колата, вярно без газова. Не съм сменил филтъра, нямам кога да отида да купя. Този изглежда външно нов но все пак ще го сменя. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си позволих да не сменя горивен филтър, но имах (и все още имам) нов под ръка за сравнение. На тегло бяха еднакви, т.е. стария не беше пълен с пясък и тиня, и също така ги продухах с уста за сравнение на дебита, който пропускат. Отново нямаше разлика. "Стария" се оказа нов, сменен от предния собственик преди продажбата. Така че и това е възможна проверка. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинвам се много но спестяване от такива консумативи,не води до нищо добро.

Такива тестове на кого са нужни едва ли са надеждни особено духането,слагаш нов и нямаш грижи.

Това с смяната от предния собственик се знае и колко е варно ,да не отварям тема че е безкрайна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От новото по-добро няма. Давам алтернатива как да се направи проверка на момента, ако имаме съмнения и нямаме нов филтър под ръка. В моя случай наистина всички консумативи бяха сменени от продавача (рядкост), но нали "проверката е висша форма на доверие", свалих го с готовност да го сменям. 😁

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв филтър купи марка че и аз трябва да сменям и се чудя откъде и какъв?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така, не бях писал известно време за да видя какво се случва за да пиша най-точно. Когато се кара само на бензин, пали като нова. Като я оставя обаче да си обръща сама на газ/бензин от копчето автоматично, пали трудно. Какъв е проблема с газовата, идея нямам. Така или иначе реално тя пак пали първо на бензин обаче преди това като е карана на газ ( да кажем предната вечер ), не и достига бензин по някаква причина, знам ли? Оборотите като се покара на бензин известно време се стабилизират и не пропадат, когато обаче се кара на газ започват да пропадат и на 2-те горива. Това също не ми е ясно защо се случва. Явно ще трябва да се ходи при газаджия за да настройва. В момента засичам и разхода какъв е само на бензин и все още не мога да преценя. На газ е 10/100. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...