Jump to content
Vasilenpz

Акорд 2,3 CL4 Автомат Загрява при определени условия

Recommended Posts

Здравейте, от доста време се боря с загряването на моята Хонда Акорд 2,3 Автомат F23Z5 ( на газ LPG Tech) на истинските си 230 000 км. И имам абсолютно цялата сервизна история от 2003 година до сега.  сменил съм доста неща и съм наблюдавал проблема доста пъти ще се опитам да бъда възможно най-кратък, но на дали ще се получи.
Та така...
Колата загрява тоест стрелката се вдига повече от нормалното, тези които са карали хонди знаят, че при тях стрелките седят на едно положение постоянно почти без значение какво се случва. Стрелката се вдига малко над половианта, не съм я изчаквал да се вдига повече, защото " връщам " газта и загряването спира. 
Това се случва само при външна температура над 20+ градуса и ПРИ ИЗКАЧВАНЕ. Карал съм автомобила с доста висока скорост продължително време на около 4500 оборота при външна температура над 30+ градуса и загряване НЯМА. 
 

Загряването Не се става след слагането на газовия инжекцион.

Автомобила има масло и не губи нито капка антифриз ( проверявам го изключтелно често).

До тук добре, започнах със смяна на термостат. Няма промяна в начина на загряване. Термостата отваря, перката ( и двете) се включват, после се изключват.
Следва смяна на капачка на радиатор ( старата се износи). Това не промени по никакъв начин проблема. Капачките които съм сменял са две. Една афтърмаркет и една оригинална. В момента съм с оригинална, която отваря със сигурност. Тоест маркучите от умерено твърди стават меки.
Не ми се пишат километрите и датите на смяната от сервизната книжка, защото не мисля, че има особено значение.

Следва смяна на радиатор ( Nissens), никаква промяна в абсолютно нищо. 

Следва смяна на радиатор за климатика, защото беше износен доста така или иначе и реших, че може да затруднява преминаването на въздуха през него. Промяна имаше в работата на климатика :D . Колата още загрява при изкачване.

Сменена е водната помпа с оригинална Yamada. Присъствах на смяната на абсолютно всички части! Да разсеем съмненията за измама.

Два пъти е сменян антифриза с Оригинален хонда про.

Сменени са датчика за температурата, който отговаря за стрелката в таблото и датчика за включване на перката. И стария и новия включват перката на 93 градуса. Стария изключваше по-рано ( не пише на колко). Новия изключва на 86 ( държи повече време включена перката. 
Колата продължава да загрява по същия начин.
 

Тест за изгорели газове в охладителната система: ОТРИЦАТЕЛЕН!

По-конкретни обстоятелства по загряването:
Движение по наклон (изкачване) в планината в продължение на 5-6 километра до 10 в зависимост от температурата. Колата не загрява и стрелката не се мести, ако температурата на околоната среда е под 10-15 градуса.
При движение по автомагистрала Тракия , на отбивката за Велинград посока София. При скорост от 120-140 км/ч. Дали е включен или не климатика няма никакво значение.
Още по-особеното е, че когато колата е карана дълго време лятото, понякога когато спра стрелката пак скача на същото положение в това време, забелязвам зависимост междъ вдигането на стрелката ( 100% пряко свързано с включването на перката) и отварянето на капачката на радиатора ( мъркучите са ми доста меки, все едно колата не е палена, тогава се вдига и стрелката).  
Положението на стрелката в нормална работа и когато загрява ( в жълто). 
473782841_.thumb.jpg.4ec3d20ea571a0c52c60d7dcbc3f90ae.jpg

По колата Не са сменяни: 
Гарнитурата на главата, защото нито маркучите са ми твърди, нито теста показа изгорени газове.
Нищо по изпарителя, защото господата, които правят LPG tech казаха, че няма как маркучите да са ми меки и мембраните на изпарителя да изпускат газ.

Не стана много кратко, ама то и май няма как да бъде. 
Много ще се радвам някой да даде смислена и адекватна идея за решаване на проблема с оглед сменените неща до тук. Надявам се да съм обяснил правилно проблема. 
П.С " Карай нищо и няма" го казаха от 3 сервиза вече, но те грешат , просто не им се занимава предполагам или нямат идея как да решат проблема. 
Второ П.С Ако някой оправи проблема на този автомобил получава кег бира/ бутилка вино зависи от вкуса му + парите за труд и авточасти. :D 
Остава ми една две седмици преди да застуди и проблема да се появи Април/ Май 2022. :D

Предварително Ви благодаря за отделеното време и помощ. Надявам се ако не друго, казуса да Ви е интересен. Поздрави!!!
 

Редактирано от Vasilenpz
Допълнителна полезна информация
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато колата грее, има ли промяна в работата на автоматика? Отключва ли лок ъп - а по, рано от обичайния момент при висока предавка и лек байр?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерена ли е реалната температура, когато стрелката подмине средата ? Ако да, колко градуса достига ? 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ceco_accord:
Не съм забелязал разлика в отключването на лок-ъп-а при изкачване, тя докато качва почти винаги е отключен ( особено на 3-та), при този наклон при който се забелязва загряването. Относно магистралата, понеже там е на 300-3500 оборота със сигурност е заключен, предполагам просто и стига тягата. 
Мисля че отговора е " Не забелязвам промяна в работата на автоматика по време на загряването, а лок-ъпа е отключен поради факта, че колата катери баира." 

CNC Setter:
Не, това може би е големия пропуск. Реалната температура не е мерена, поради факта, че е изключително сложно, поне за мен. Нито мога да разкарвам някой да обикаля с мен, докато колата ми загрее ( И ако загрее). Нито имам техниката с която да я премеря. Приложенията за диагностика с блутуут и онази джаджа за 15 лв при мен не работи, а и не бих и имал доверие. 
Просто достигането до това положение на стрелката се случва извън сервиза и далече от града. :( 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-лесния начин (не толкова точен, но все пак) е с лазерен термометър. Когато загрее, слизаш и мериш върху изходящата тръба на антифриза от мотора. Естествено преди това трябва да си мерил при нормални показания колко показва. Точните градуси може да хванеш, но приблизително ще се изясни картинката какво се случва. 

Редактирано от CNC Setter
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвал ли си да включиш парното ( вентилатор и температура ) на макс? Ако да, има ли разлика в поведението на стрелката?

 

Електрическа диагностика правена ли е, сензори, ключове, кабели, ECU, табло?

 

п.п. Приятно е да видиш, че някой е изчел бая "книги", преди да зададе първия си въпрос във форум. ;)

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има симптоми за прегряване, автомата също променя работата си, опитвайки се да се охлажда. Маслото му циркулира в сектор от водния радиатор и ако там реално е жега, се усеща разлика и в неговата работа. Същото е и ако изстива - при повреден термостат.

Мирише ми на образуваща се въздушна възглавница някъде по системата. Предполагам след толкова смени е обезвъздушена правилно, но ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може пък да е задръстена?!

Промивана ли е охлдаителната система?

 

Все пак, има вероятност всичко да е ОК с температурата. Може да е някакъв бъг в ел.системата при определена съвкупност от фактори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CNC Setter:
Ами не съм сигурен дали реално имам времето да го измеря, защото като спра до минута-две перката се е изключила ( стрелката е паднала малко, но не в нормално положние). А както вече знаем перката изключва на 86 градуса. Но схванах идеята, трябва да премеря изменението на температурата ( ако има такова), а не реалната температура, за да разбера дали има реално загряване. 
Krasi-mir: 
Пробвал съм да, два пъти на магистралата и в двата случая беше съпроводено с махането ми на крака от газта, в единия случай температурата спря да се вдига, а в другия леко падна. Така че не съм сигурен дали пускането на парното е "виновно" за намаляването ( ако има такова) на температурата.
 Диагностика не е правена по принцип предполагах механичен проблем, поради това, че при вдигането на температурата пада и налягането в системата, а и се случва логично, тоест докато има реален вариант колата да загрее и мотора е под натоварване. ( изкачване на наклон.) 
Системата не е промивана, въпреки, че в manual-a пише "Flush the system before changing coolant". Антифризите които изхвърлям обаче изглеждат напълно нормално, това разбира се не означава, че са такива. 
ceco_accord: 
Разлика в работата на автомата не съм намерил. 
"This is from the factory Honda shop manual from the point of refilling:

Pour Honda Type 2 coolant (very important) into the radiator up to the base of the filler neck

Install the radiator cap loosely

Start Engine and let it run until it warms up (the radiator fan comes on at least once)

Turn off the engine. Check the level in the radiator and add coolant if needed.

Put the radiator cap on tightly, then run the engine and check for leaks"
Ако това се има предвид под "правилно обезвъзбушаване" мисля, че сме го правили. Не съм сигурен дали капачката е била стегната или отпусната. Честно казано не помня, аз все пак си плащам за това, ако трябва да седя и да давам акъл на майстора... да хвана аз да си го направя. :D Но това е нещо, което мога да направя без проблем пред нас, ако това е правилното обезвъздушаване.( имам още около литър антифриз) Не съм съгласен само с " Поне веднъж" перката трябва да се включи поне два пъти, при пуснат радиатор на топло и на макс вентилатор. 

Благодаря на всички за бързото включване и внимание. 
Ако трябва да обощя. 
Най-добър вариант: Да измеря реалната температура на двигателя в тези моменти. Да направя диагностика на ел компонентите, които могат да са свързани с проблема. Има ли някой, който прави такива неща и се занимава/ разбира от Хонди? Пловдив по принцип ми е най-лесния вариант.
Обезвъздушаването ако става пред вкъщи, нищо не ми пречи да пробвам.

Отделно, колата прави този проблем без значение дали е  на газ или на бензин. Забравих да го спомена, предполагам има значение за изключване на някои варианти. 
ъпдейт:
Намерих това в някакъв акорд форум. 
" I think the reason they eliminated the bleed bolts ( има се предвид по-новите акорди, защото темата е таква) is that the rad fill is the highest point in the system and the air easily migrates there. Especially if you fill it while the front end is jacked up higher than the rear.

The older 2.3s that were angled way back had air-lock problems as the thermostat was significantly lower than the rad fill. I can't count the number of diy'ers that came to our shop that tried to change their own coolant in the 2.2 and 2.3s without doing bleeding, that complained of overheating afterwords. " 
Едно допълнително обезвъздушаване има ли как да навреди, ако спазвам https://www.youtube.com/watch?v=Uvc1MwpW4_0 
Това правилно?

 

Редактирано от Vasilenpz
Допълнителна полезна информация

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, Vasilenpz написа:

...
Следва смяна на капачка на радиатор ( старата се износи). Това не промени по никакъв начин проблема. Капачките които съм сменял са две. Една афтърмаркет и една оригинална. В момента съм с оригинална, която отваря със сигурност. Тоест маркучите от умерено твърди стават меки...



 

Налягането на системата е 1,1 бара, когато е загрял мотора.

Как съединенията от твърди стават меки?

И кога става това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи едно принудително "прегряване".

Сложи вестник пред радиатора и вдигни стрелката до там, където си маркирал с жълто. Мисля, че и малко над няма да е проблем. Пробвай и на място, и в движение.

Премери температурите..

 

п.п. Мерил ли си температурата на маслото в двг?

Преди години работех в център за ГТП. Първото нещо е тест за вредни емисии. Ако са драстично над допустимите, това понякога обезсмисля останалата част от ГТП. Клиента може да откаже да вкарва емисиите в норма и да скрапира колата.

 

Тааа, вкарвам колата за тест. Едно от задължителните условия е температурата на маслото да не е под определени градуси. Мерех я с термометър на мястото на щеката за ниво на маслото. Това на коли, които не мога да свържа с машината през OBD.

Идеята ми е, че температурата на маслото пада по-бавно и можеш дс добиеш по-реална представа за промяната на  температурата на двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединенията са доста меки в моментите в които стрелката се вдигне, почти като на току що запален / изгасен автомобил. Поне в пътите в които съм вдигал капака да проверя ( поччти всеки път ) забелязвам зависимост между по-ниското налягане и по-високата температура. Но налягането до колкото знам кара течностите да повишават или намаляват (при вакум) точката си на кипене, но само по себе си налягането не променя темпаратурата. 
Как става това... ами отдавам го на това, че капачката се отваря и изпуска налягането в разширителния съд. Каква е логиката ти, че капачката не успява да затвори? Ако е така и аз съм си го мислил, но веднага след това, например минута работа на празен ход, отново се усеща някакво налягане в системата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен че капачката е най-горната точка на охладителната ти система, особено ако "някак" е монтирана газовата.

Дигни предницата на колата на висок тротоар, или друг наклон нагоре и пробвай пак да обезвъздушиш. Все си мисля че имаш въздух в системата. Той е с по-висока температура от самия антифриз плакнещ датчика.

Но и това не е критерий. Една година в жегите ме предаде радиатора - взе да сълзи между питата и горното казанче. Колата по табло не индикира загряване, но го усетих по миризмата влизаща в купето от вентилацията. Изчаках малко и долях над литър вода за да се прибера - около 50 км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 26 минути, Krasi-mir написа:

Направи едно принудително "прегряване".

Сложи вестник пред радиатора и вдигни стрелката до там, където си маркирал с жълто. Мисля, че и малко над няма да е проблем. Пробвай и на място, и в движение.

Премери температурите..

Разбирам логиката, но така реално ще вдигна температурата на колата наистина. Тоест накрая ще констатирам, че колата вдига температура при сложен вестник на радиатора, което ще бъде напълно нормално. Какво ще ни даде, като информация това, освен че ще вдигнем температурата на колата?

п.п. Мерил ли си температурата на маслото в двг?

Не е мерена температурата на маслото. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега погледнах - твоя мотор работи с налягане на охл. система 0,93 - 1,23 бара.

Налягането държи течноста да кипи/заври при по-висока температура от такава без налягане.

Някъде се разхерметизира и според мен там е проблема.

Въпросът е къде?

Редактирано от s.s.d.d.
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На f23a7 има болт на термостата за обезвъздушаване. Може да провериш при теб има ли. Случвало ми се е и да е сложена грешно гумената гарнитура на термостата.

Маслото на автомата сменяно ли е скоро?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново, ето малко нова информация.
Колата наистина загрява.
Термодатчика за перката трябва да влкючва на 93 градуса и да изключва на 86. Той включва на 98, когато колата работи на празен ход и изключва на 86. Това стрелката не го показва. Т.Е стрелката не показва тези 5 градуса разлика. 
Когато натоварихме изкуствено двигателя на 4 000 оборота перката се включи ( след една камара време) на 103 градуса. Ето тук стрелката се премести на мястото на което съм отбелязал. Положението на стрлката в снимката е 104 градуса. 
Колата няма неработещи релета, няма проблеми с нито един бушон. 
Та сега по-добрия въпрос е: Какъв е проблема, че колата се бави със включването на перката? 
За да разсея още съмнения обяснявам. : Този акорд има 3 термодатчика. Два в главата ( един за стрелката вътре, един за ECU) и един, който управлява перката и се намира при термостата. Така казано има логика да има някакво минимално ( 1 градус) разминаване между температурите, но не и 5 градуса разлика, а пък за 10 да не говорим. 
П.С Ванчо Болт на термостата нямам, а автомобила е обслужван така както трябва. 
П.С2 Установихте, че маркучите не са толкова меки, просто аз докато изляза от колата и стигна до там ми се струват такива. Омекват, защото колата се охлажда. 
Така погледнато на мен ми прилича на термостат, който не работи правилно, но и той е сменян. 
В няколко сервиза вече ми казват, че колата има две степени на перките. Някой може ли да каже? Аз обаче никога не съм чувал две различни степени на перките на която и да е от 5-те ходни които съм имал до тук.  ( единствено знам за един Одисей 2007, че има две степени. Една на 93 и една на 98 , вече зависи от това дали е включен или изключен климатика. 4,5 условия бяха за работата на перките). 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 28.09.2021 г. at 9:32, Krasi-mir написа:

Направи едно принудително "прегряване".

...

вдигни стрелката до там, където си маркирал с жълтo.

...

Премери температурите..

 

...

 

Преди 3 часа, Vasilenpz написа:

Когато натоварихме изкуствено двигателя на 4 000 оборота перката се включи ( след една камара време) на 103 градуса. Ето тук стрелката се премести на мястото на което съм отбелязал. Положението на стрлката в снимката е 104 градуса. 

 

...

 

;)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, Krasi-mir написа:

 

...

 

 

...

 

;)

 

 Извинявай, но не разбирам  " ;) " какво означава относно проблема. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 28.09.2021 г. at 10:05, Vasilenpz написа:

... Тоест накрая ще констатирам, че колата вдига температура при сложен вестник на радиатора, ...

 

Тоест, не.

Всъщност, накрая констатира, че колата НАИСТИНА вдига температура (и без вестник).

Тоест, вече знаеш, че наистина имаш проблем, и горе/долу кой е виновен - например термостат, или ключ за перката.

 

Преди принудителното загряване всичко беше хвърляне на боб. Сега кръгът от заподозрени е малко стеснен. Не че всичко е ясно, ама ...

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аа, и няма вариант всичко да е ок и маркучът да омеква за няколкото секунди от гасенето на мотора, слизането зад волана и пипането му.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
9 hours ago, Vasilenpz said:

Здравейте отново, ето малко нова информация.
Колата наистина загрява.
Термодатчика за перката трябва да влкючва на 93 градуса и да изключва на 86. Той включва на 98, когато колата работи на празен ход и изключва на 86. Това стрелката не го показва. Т.Е стрелката не показва тези 5 градуса разлика. 
Когато натоварихме изкуствено двигателя на 4 000 оборота перката се включи ( след една камара време) на 103 градуса. Ето тук стрелката се премести на мястото на което съм отбелязал. Положението на стрлката в снимката е 104 градуса. 
Колата няма неработещи релета, няма проблеми с нито един бушон. 
Та сега по-добрия въпрос е: Какъв е проблема, че колата се бави със включването на перката? 
 

Това забавяне на перките и ако има въздух в стемата ,и когато качваш наклон липсва въздушната струя за допълнително охлаждане,ето ти предпоставки за по-висока температура.

Проблема с забавянето е може би в телмодатчика за перките и неговите параметри.

Първо обезвъздуши,датчик с нужните параметри за задействане на перката ,може да реши проблема.

Старо масло на автомата , опресни го.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този датчик който отговаря за перката сменяван ли е, ако не е може да го смениш. Термостата, че е сменян не означава, че работи правилно. Потърси оригинален най-добре. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо което забравих да питам къде точно е вързана газовата,по точно охлаждането на изпарителя.Може би си споменал в темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти точни дани кога трябва да включва перката на радиатора,там се насочи според мен.

https://omanual.ru/Honda/Accord/7/R00/HTML/00/SEA3E00A14426149451FERT00.HTML

1932400291_Screenshot_20211003-161406_SamsungInternet.thumb.jpg.846ce73062017a4634400b1f0212e1f8.jpg

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес направихме нови замервания. Заедно с друг Акорд, но F20 мотор. Маркучите бяха абсолютно еднакви (еднакво твърди)  и на двата мотора. Следихме температурите и на двата Акорда. И двата Акорда включиха перка на 98 градуса на празен ход. След като подадох газ на 4 000 оборота, моята перка се забавя, а на другия Акорд се включи отново на 98 градуса.
Единственото странно беше, че въздуха, които духа от радиатора на другия акорд бе хладен, а въздуха, който духа от моят бе топъл... ( Не е климатик) ама то човек какво ли не почва да забелязва вече след толкова глупости :D. 
Относно въпросите за поддръжката, да се опитам да Ви улесня. Автомобила е поддържан и всичко е сменено. Няма нужда от обслужване или смяна на каквито и да са консумативи. Проблема НЕ идва от немърлива поддръжка. 
Както казах датчиците са сменявани. 
Газовата е вързана зад термостата, ако това отговаря на въпроса. Относно нея днес бях в Пловдив при едни, които правят и разбират Хондите, поне двама души ми казаха да отида там. 
Хората ми погледнаха газовата система и казаха, че няма как да загрява автомобила от газта, всичко било вързано, както трябва. 
Същата схема я имам на eng , имам целия мануал за USA акорда. Единствената разлика, която забелязах е , че моят няма болт за обезвъздушаване.

Както и да е, утре пак съм в още един сервиз, мисля че това е 7-мия :D . Ще направя още един ъпдейт. ;д
Поздрави ;) 
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Давай - близо си.

Въздушна пропускливост на радиатора, скорост на въртене на перката и датчик за вкл. на моторчето и.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един ъпдейт.
Колата я карах около 60 километра, докато и наблюдавах температурата.
Скорост по магистрала: 140 км/ч Температура: 88 градуса Обороти на двигателя ~3500
Скорост по магистрала 170 км/ч Температура: 89 градуса Обороти на двигателя ~4300
Скорост по магистрала 150км/ч- 160км/ч ( при лек наклон и ускорение) температура 91 градуса Обороти на двагигателя 3600-4000
Ускорение при 100% натоварване от 0 до ~120-140 км/ч. Стартова температура 91 градуса при 0 км/ч и финална температура 92 градуса при 120 км/ч. Обороти от 750 до 6500.
Нормално каране в градски условия. Минимална температура 87 градуса- Максимална 98 градуса. 
До тук... добре.
Работа на празен ход при 750 оборота. Максимална температура ( след карането по магистралата). 100 градуса
Работа на празен ход при 4200 оборота в минута в продължение на 4-5 минути. Температурата стигна 104 градуса ( тогава се включи перката) и после панда на 91 градуса без да си махам крака от газта. ( общо взето си отговорих на въпроса: " Абе тая кола ще се строши ли реално?" ) :D 
Извод: Колата реално няма да прегрее. Прави пикове в температурата докато работи под натоварване и няма вуздух, който да минава през радиатора. 
Сега проблема малко се промени. Перката пак включва когато си иска. Веднъж на 98, после на 100, а когато дам газ на 104 градуса. 
Сериозно обмислям да си поръчам оригинален термостат, след като направя промивка на системата и ново обезвъздушаване... защото тези пикове са малко странни. 
Ще ви държа в течение, като направя и това. Благодаря на отзовалите се!!!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във връзка с извода ти - защо не пробваш с друг датчик на перката?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти какъв термостат си сложил, защото го изключи от уравнението още в началото?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами датчика вече е сменен, както написах. Освен това, като сменя 2 неща няма как да разбера от кое е проблема.
Термостата е Blue print.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 10/10/2021 at 4:59 PM, Vasilenpz said:

Газовата е вързана зад термостата, ако това отговаря на въпроса.
Термостата е Blue print.

Газовата не трябва да е вързана там а за  маркучите за парното на колата.

Какво пише на термостата на колко отваря.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...