Jump to content
Sign in to follow this  
Be Yourself93

Търся Спешно Качествен Сервиз на Добри цени във София

Recommended Posts

Здравейте, понеже видях последните теми във "Общи дискусии" са със стара дата, реших да направя нова защото ми трябва актуален отговор в сегашно време.
Искам да попитам къде в София мога да си закарам колата на ремонт ? Трябва ми качествен майстор който работи на добри цени. Не съм от София и ходя при един, който където пипне си личи и се усеща че си разбира от работата, но за сметка на това май ме "бръсне" повече от нужното... За смяна на един преден десен шенкел и масло на двигателя ме глоби 150 лв .. което според мен не е много ОК за кола 1998 год, 1.4 75 к.с. 6 генерация .  Благодаря Предварително!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Off Topic

Реклама за автомонтьорзки услуги:

"Работя:

- Бързо

- Качествено

- Евтино

Имате право да си изберете две от опциите!"

Сервиз за какво - двг, окачване, трансмисия, ламарини, боя?!

 

п.п. Времето и труда за ремонт не се влияят от възрастта на колата.

Edited by Krasi-mir
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 9 часа, Be Yourself93 написа:

и се усеща че си разбира от работата

Понякога това е по-ценно от това да спестиш някой лев. Отделно, има и "скъпи" (каквото и да разбираме под това) сервизи, които не вдъхват това усещане.

 

150лв за масло и шенкел... Маслото сигурно е минимум 50лв. Филтъра 10-ина. Остават максимум 90 за шенкела. Особено ако и частта влиза в цената, аз не виждам драмата.

 

И да - стойността на ремонта не зависи от възрастта на колата.

 

Ама, ако все пак искаш да натрупаш някаква база за сравнение, сервизите в София, в които аз съм ходил са:

  • Бултрако
  • Юби-Ко
  • Омбре
  • Motobox (Слави)
  • Боби (HPP Garage)
  • Кайан

В търсачките можеш да намериш координатите на всеки един от тях.

 

Сега кажи кой е твоя сервиз, за който ти говориш. Може да се окаже и свежо допълнение към тези по-горе :)

 

 

  • Like 2
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 6 часа, Krasi-mir написа:
  Покажи скритото съдържание

Реклама за автомонтьорзки услуги:

"Работя:

- Бързо

- Качествено

- Евтино

Имате право да си изберете две от опциите!"

Сервиз за какво - двг, окачване, трансмисия, ламарини, боя?!

 

п.п. Времето и труда за ремонт не се влияят от възрастта на колата.

Прав сте, че не се обосновах каква е причината за сервиз за което се извинявам!


Причината е, че колата беше като часовник - чукнеш стартера и пали на 2 секунда. Обаче, преди два дни нещо отказа.

Качвам се както обикновенно в нея, карах я поне 8 км, спрях да заредя на бензиностанция и при стартиране на ключа в стартера, колата издаде звук все едно акомулатора е без ток.. завъртя два пъти - Кют Кют....кют и "Умря". . . сърцето ми се скъса :D .. от две години я имам тази кола и никакви проблеми не ми е правила относно стартер - акомулатор - двигател.. Принципно винаги си пали ЗИМА - Лято на 2-та секунда без проблем, някой път повече секунди но е ужасно рядко ... та прекачиха ме с кабели и ми подадоха ток, та зазпали.
На другия ден докато се връщам от работа пък ми светна ЧЕК лампата - Жълта . Не мигаше, светеше постоянно, но след 15 мин каране на светнала чек лампа, изгасих колата в движение и я запалих без да спирам - изчезна лампата и все още не е светнала . Замерихме акомулатора с работещ двигател със мултицет и си показваше над 14 .. и  нещо .. При изгасен двигател беше 13 и нещо.. След 3-4 часа замерихме акомулатора отново и показа 12 и нещо .. 

Понеже не знам от къде да се почне този "ремонт" на колата защото беше по принцип проблема в Акомулатора, след това стана алтернатора, и днес Уж било Стартера...
Ходих при друг майстор в Горубляне и му обясних всичко, човека ми каза че може да има мъртва клетка акомулатора. При 10 майстора да ида всички различно ще ми кажат, за това много се надявам да си реша проблема в най скоро време. 
И другото което е не можахме да намерим БУКСА за Диагностика ...3 пъти стана се въртя на циганско колело във колата, пред пасажерската седалка , пред моята  и няма и няма .... 
Модела на колата е:
Honda civic 1.4 75 к.с. 1998 г. 6 Генерация

JHMEJ9330WS027102
D14A31208553 

honda.jpg

Edited by Be Yourself93
Избързах и не публикувах снимка на колата ..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 5 часа, Honda_Z написа:

Понякога това е по-ценно от това да спестиш някой лев. Отделно, има и "скъпи" (каквото и да разбираме под това) сервизи, които не вдъхват това усещане.

 

150лв за масло и шенкел... Маслото сигурно е минимум 50лв. Филтъра 10-ина. Остават максимум 90 за шенкела. Особено ако и частта влиза в цената, аз не виждам драмата.

 

И да - стойността на ремонта не зависи от възрастта на колата.

 

Ама, ако все пак искаш да натрупаш някаква база за сравнение, сервизите в София, в които аз съм ходил са:

  • Бултрако
  • Юби-Ко
  • Омбре
  • Motobox (Слави)
  • Боби (HPP Garage)
  • Кайан

В търсачките можеш да намериш координатите на всеки един от тях.

 

Сега кажи кой е твоя сервиз, за който ти говориш. Може да се окаже и свежо допълнение към тези по-горе :)

 

 

Вижте, аз съм много доволен от момчетата в този сервиз, просто "глобите" им ми идват в повече.
Шенкел си носих аз, маслото и филтъра си е от тях. Шенкела който им нося е за 2 ри път, понеже 1 вия шенкел не беше за моята кола т.е. Не Стана. 
Първият път цената беше една, а сега друга... Маслото и филтъра на различни места го сменям не ми излиза да речем повече от 60 лв със смяната, а шенкела съм го занесал лично аз, и мисля че няма кой знае каква философия да се смени, просто съм "бежанец" в тази София и нямам нито канал, нито инструменти, най - вече нито възможност да си направя каквото и да било по колата .. 90 лв за смяна на шенкел смятам че е предозирано, но нека сме живи и здрави всички .Не им се сърдя, радвам се, че всеки път ми обръщаха внимание и си вършат наистина добре работата момчетата ! Адреса не го знам, нито името на сервиза, но ще ви прикача 1 снимка:

Намира се в Люлин 7  сервиза срещу ресторанта Адашите (старо име, сега е Скадарлиjа (Skadarlija)) на кръстовището точно.

FastStoneEditor1.jpg

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 50 минути, Krasi-mir написа:

Самодиагностика

http://www.fastjapcars.com/mod-subjects-printpage-pageid-1-scope-all.htm

 

Залагам на акумулатор.

Благодаря много! Като имам възможност ще проверя и ще пиша веднага, до 1 седмица най - много ! За сега остава утре да отида да проверя с нов акомулатор - пак ще пиша какво се е случило ! 

Колкото разбрах от линка, тази буксичка се намира под волана някъде встрани на бушоните :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 22.09.2021 г. at 15:30, Krasi-mir написа:

Залагам на акумулатор.

Здравейте, искам да кажа,че проблемът е от АКУМУЛАТОРА. Благодаря много за отзивите Ви и успех във Всичко за напред ! :)
Акумулаторът ми е бил на от 5 години - VARTA 12v 45ah 330 A 

Изглежда си е свършил работата Доволно. 
Благодаря много все пак !

Edited by Be Yourself93
Избързах с "публикуването" на коментара и добавих малко.
  • Like 3
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...