Jump to content
meneldor

Каско в официален сервиз.

Recommended Posts

Тъй като скоро ше трябва да правя каско на Пилот-а, който утре се надявам да дойде, брокерът ми прати първо офертата на Армеец. Пита ме дали искам да е само към доверен сервиз или към "официален", което ще рече в БТ. Покривало всичко при ПТП включително двигател/скорстна кутия.

Въпросът е заслужава ли си разликата от 35% по-скъпо каско за това и какво по-различно ще направи официалният сервиз? Поне за ламарини/боя знам, че пак я пращат при външни сервизи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм в Армеец, на които Бултрако се водят именно доверен сервиз. Не знам какво значи "официален" сервиз от гледна точка на застрахователя. 35% процента разлика ми изглежда неестествено голяма, ако покритието на клаузите е еднакво като вид щета. Най-важна е застрахователната оценка на автомобила и основен дял в цената има клаузата за кражба/тотал щета. Има немалък бонус за липса на предходни заведени щети.

Иначе Бултрако работят със сервиза на Ивеко/Астреко, но така и не можах да получа отзиви за тях.

Аз лично съм на експертна оценка и даже в момента съм завел дребни щети, които ми изплатиха коректно. Сервиз мисля да си намеря сам след по-обстойно проучване.

P.S. И един съвет: направете си каското МОМЕНТАЛНО при регистрация.

 

Редактирано от note
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и аз не можах точно да разбера каква е разликата. Мисля, че с официален я оставяш на Бултрако и те се оправят независимо какво има потрошено по нея с оригинални части и гаранция. Поне аз така го разбирам, но се надявам някой да ми разясни :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От БТ най-добре ще могат да обяснят.

На теория звучи много добре, но на практика съм скептичен към оправянето на толкова потрошена кола, недай Боже!

По-лесният изход е тоталиране. Иначе едни пари стоят блокирани докато сервизът чака части и дойде ред да я прави, т.е месеци. Крайният резултат също е под въпрос. Не е лошо да се разбере и дали дават заместващ автомобил...

Хубава оферта, но за някоя бяла държава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"оригинални части и гаранция" Правилно го тълкуваш. По принцип, официален сервиз се полага само на нови автомобили(до 3 години), но явно в тази компания, срещу солидно доплащане вече е възможно и за по-стари. В доверен сервиз(неофициален за марката) също имаш гаранция, но там застрахователя плаща за алтернативни части. Само дето за този автомобил, не знам откъде ще намерят алтернативи. За това практиката е да редуцират цената и съответно клиента си доплаща разликата, примерно.

Малко набързо го нахвърлях, но ми се спи🙂 А и това се отнася за една друга компания, та препоръчвам да си четете условията по застраховките - бавно и внимателно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...