Jump to content
loos

Първа кола Hr-v 1

Recommended Posts

Здравейте, решил съм да си взема Hr-v, 1 серия, 124к.с., 5 врати, но понеже ще ми е първа кола, моля за съвет форумните разбирачи, какви са обичайните изненади, които мога да очаквам. Благодаря и поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

    Привет,колега! Има много писано за този автомобил в форума. Аз мога да споделя моят опит като собственик на горепосочения около 6г. да кажа ,че не съм от разбирачите.

   За изненади за около 20 г. кола според мен е нормално да се очакват, особено от тези нововнесени. Аз на този етап ,ако си търся тази кола може би бих заложил на добре поддържана.от собственик, дори много се двуомя за кола без корозия, на максимално ниска цена ,да и направиш.дяигателя, и другите забележки и да знаеш ,че имаш на практика почти нов автомобил, който ще надживее много по нови с 10-15 г автомобили.

    Сега по същество.

   Двигателя си дърпа масълце във  високите обороти, което въобще не е драма. Маслото 5w30  до ,w40.

  Двигателя е железен.катоцяло и като свикнеш да го караш дава невероятен разход.

   Ходовата част е прилично здрава, слабо место са полуоските (като всяка кола на около 20 г.) ,Късат ги. Намират се за около 150 лв.

   Съединител комплект с ремонт е около 600-700 лв. 

   Провери дали е с кардан, ако е 4*4

 завърти пълен ляв, десен не трябва да се чуват звуци от Дифа при потегляне и въобще.

   Основния фактор е корозията. Най много гният в задната част на праговете. Лягаш отдоло придърпваш пластмасовия праг и гледаш под него.

   Друго не мога да се сетя за сега.

   Ако ти пасва този модел като возия и външност и ако си го подържа човек е уникален (като всяка Хонда)

   Успех в избора!

 

   

Редактирано от pet71

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за съветите! Като возия няма как да знам дали ми пасва, имам идея от отзивите и ревютата, но като визия много ми харесва, особено тази преди фейслифта. От няколко месеца следя обявите и стигнах до извода, че от собственик трудно ще си намеря читава кола, защото очевидно Хондичките си ги харесват и поддържат, а за да ги пуснат на пазара трябва да са наистина зле. Харесал съм си една и живот и здраве, ако имам късмет, другата седмица може да съм нов член в клуба.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първи сблъсък с родните автотърговци, първа греда и поредни пари, хвърлени на вятъра! Харесах кола по обява, чиито снимки показваха хубава, изпъната Хонда без много забележки по купето и интериора, проверих реалните километри, при които се оказа, че километража беше леко "върнат", но не много грубо, та се ядваше и затова наех едно много свястно момче от консултантска фирма, да я погледнем. Колата е в провинцията, недалеч от София и подлъган от обещаващото състояние на колата, реших, че си струва да поема риска. При пристигането си, насреща ми се оказа една тотално приключила кола, която, впрочем се продава в момента за 5,3К, с ламарини, очукани като войнишко канче, нищо работещо, нулев грайфер на гумите и пушеща като дърта циганка, дори паяжините по нея не бяха обрали. Разбира се не се стигна изобщо до пазарлък, но изгубих едни 5 часа в път, стотина лева, разочаровах се, и това, защото разни шмекери са решили да си поиграят с фотошоп.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи коя е обявата и коя е автокъщата. Помогни и на други да не бият път "за лудо", моля!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 19 минути, dandilov написа:

Кажи коя е обявата и коя е автокъщата. Помогни и на други да не бият път "за лудо", моля!

1103410054_Screenshot2021-08-31at14-20-17CARSBG-.thumb.png.ce9c2305e5e63e05d2471c0a88cba25c.png

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност козметични забележки трудно се снимат, особено когато няма желание за това, но и модела е вехт и без тях едва ли ще намериш.

В Монтана има 1 бяла - добре че не си бил път и за нея. Гледах я външно преди месеци - просто от любопитство, но не бих я купил, ако нямах още 2 бона, та да я оправя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази монтанската дори не я гледах, защото търся Хонда с по-мощния двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, ceco_accord написа:

Всъщност козметични забележки трудно се снимат, особено когато няма желание за това, но и модела е вехт и без тях едва ли ще намериш.

В Монтана има 1 бяла - добре че не си бил път и за нея. Гледах я външно преди месеци - просто от любопитство, но не бих я купил, ако нямах още 2 бона, та да я оправя.

Не очаквам от 20 годишна кола да е перфектна, но за 5,300 лв. трябва поне да е прилична.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прилична за всеки е различно, но се надявам да намериш според твоите критерии.

Все пак гледай регистрираните - някой се е грижил за тях и е оправил туй/онуй, преди да реши да я сменя, не че обратното не се среща - на късмет е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@loos

Тази съм я виждал на живо. Не съм й правил оглед, за да я купувам, а само се завъртях около нея. Не ми направи впечатление да са й очукани ламарините. Добре си изглеждаше колата.  Да не би скоро да е падала градушка във Враца?

А относно цената съм напълно съгласен, че за 20 годишна кола, с незнайни километри, много над обявените, няма как да дам толкова пари!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 28.08.2021 г. at 0:09, loos написа:

Много благодаря за съветите! Като возия няма как да знам дали ми пасва, имам идея от отзивите и ревютата, но като визия много ми харесва, особено тази преди фейслифта. От няколко месеца следя обявите и стигнах до извода, че от собственик трудно ще си намеря читава кола, защото очевидно Хондичките си ги харесват и поддържат, а за да ги пуснат на пазара трябва да са наистина зле. Харесал съм си една и живот и здраве, ако имам късмет, другата седмица може да съм нов член в клуба.

          Мисля,че си леко в грешка за това че няма да излезе читав автомобил от собственик. Моята  с всичко вложено по нея най вероятно е скочила към 9-10 хиляди  Не вярвам джамбазин да вложи всичко това и да я продаде за половината. А с 20 годишен автомобил няма как да не минеш по отъпканата пътека с по голямата част от консумативите. Мое мнение

 

Редактирано от pet71
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стар автомобил ( около 20 години и повече ) по-добре да се търси от собственик. 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, dandilov написа:

@loos

Тази съм я виждал на живо. Не съм й правил оглед, за да я купувам, а само се завъртях около нея. Не ми направи впечатление да са й очукани ламарините. Добре си изглеждаше колата.  Да не би скоро да е падала градушка във Враца?

А относно цената съм напълно съгласен, че за 20 годишна кола, с незнайни километри, много над обявените, няма как да дам толкова пари!

Това за войнишкото канче е цитат от думите на консултанта, който ми помогна с огледа. Това, разбира се, е допълнение към всички останали проблеми, като се започне с двигателя, който беше целият омазан в масло, фарове за смяна, неработещ мотор на шофьорския прозорец, счупена дръжка на вратата, гуми, с които не мога да стигна до София и кой знае колко още невидими проблеми. На мен ми трябва кола за каране, не реставрационен проект, особено за тези пари. Урокът е вече научен, затова ще се оглеждам за кола от собственик.

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, pet71 написа:

          Мисля,че си леко в грешка за това че няма да излезе читав автомобил от собственик. Моята  с всичко вложено по нея най вероятно е скочила към 9-10 хиляди  Не вярвам джамбазин да вложи всичко това и да я продаде за половината. А с 20 годишен автомобил няма как да не минеш по отъпканата пътека с по голямата част от консумативите. Мое мнение

 

Знам, че няма как да се размина със смяна на консумативите, тях съм ги предвидил в бюджета, но извън него трябваше да вкарам поне 2К, за да добие някакъв вид тази кола, нещо, което не мисля, че си струва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

HRV-тата са силно надцени. Не знам защо.  За тия пари може да се вземи CRV, а то е далеч, далеч по-добре. Това хоро го играх миналата години. И реших, че HRV въобще не си заслужава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, възможно е да са надценени. Въпроса е, че на колегата този автомобил му харесва, та така... 

Редактирано от CNC Setter

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За височка градска кола + разходки из природата е ОК - все пак е на платформата на Джаз, а CR-V си е Сивик.

Новите Jazz - 2021 и HR-V - 2022 също са еднакви коли, но с различно купе, ама това е "друга бира".

Сега е важно колегата да си намери достойна любимка!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не смятам, че са надценени. А и зависи,кой какво търси и за какво ще го ползва. Когато реших да взимам някакъв СУВ 4х4, задължително бензин и с нисък разход на гориво, накрая се чудех дали СРВ или ХРВ. Плюсовете, заради които избрах Харвито за мен са: нисък разход на гориво спрямо СРВ, т.к. редовно пътувам на дълго разстояние; при управлението му се чувстваш, като в лек автомобил и според мен е и с по-комфортен салон и е по-маневрен за градските условия. На ЦРВ -то според мен единствения плюс е може би по-добри оф-роуд възможности, но и това не е сигурно и това, че резервната гума е отвън, а не в багажника.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Силно надценени са за 20 годишни кошници. Цените са им същите от преди 7 години когато взех моята. Това какво говори ? Не става за каране с повече от 110, щото ще е на 4к оборота :) Аз ако сега взимах кола от същите години бих взел CR-V ама тогава вървяха по 5 бона :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Избрах Хрв, защото е по-компактна, обикновено ще пътувам сам, дългата база, за повече място в багажника. Црв ми е непотребно голямо, а и като се има предвид, че ще ми е първа кола, по проблемна, докато свикна с габаритите и управлението.

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз избах HRV. Получих удар на магистрала Тракия с 200 км/час. 

 

Имам само няколко драскотини по ръката. Тя ми спаси живота.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жалко за колата, но Ти -жив и здрав! Животът продължава!

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ужас, важното е че ти си добре и нямаш сериозни наранявания. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам въпрос. Освен, че са здрави коли, което е видимо от горната снимка, кое ги кара да държат цени от 5-6-7 хиляди лева? Обикалям и разглеждам автомобили в средно и под средно външно състояние, и не разбирам. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кола на старо се продава за талкова колкото е готов да плати купувача.

Градация на ремонтите от лесно към трудно и скъпо:

Окачване и спирачки.

Мотор и кутия.

Ръжда и разнебитен екстериор.

Износен интериор.

Имай предвид горното, ако не намериш идеалната, или пари за нея!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега @loos ,не се подлъгвай само в високия ценови диапазон за Харви. За тези години е трудно дори и за кола с много висока цена да имаш спокойствието,че всичко е ок. Моето го продадох  преди няколко седмици за 5.5 к, бях подменил почти всичко , технически беше без забележки ,но при високите обороти така или иначе имаше нужда от доливане на масълце,като всяка Хонда на тези години. 

   Сега ,ако трябва да направя този избор, най вероятно бих си намерил някоя без никаква ръжда,може би и на максимално тънка цена, бих го закарал в Дупница или Русе (там са най добрите майстори на марката) за нов двигател (ремонт) около 1200 лв, ревизия на скоростна кутия, ходова част и за около 3К може би  ще зная че имам автомобил , който  би надживял и нов.

Редактирано от pet71
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Харви е незаменим.

ЦРВ2 имах до преди месец. Дизел. Икономичен за класа си, но ... . Сестра ми има 1 бензин и много му се радва.

С Джаза 83ps 2003 ходя на работа. В ТОП 10 на най-здравите автомобили.

CBR 900 RR-a, 1992-а е за кеф. Основател на класа мотоциклети. 

 

Според мен за ежедневна употреба са Джаза и Харви. И при двете имам малък проблем. Вкарам ги на по-високи обороти и ми пипат маслото. Около 100 грама на 1000 км.

Редактирано от Х А Р И

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, Х А Р И написа:

Вкарам ги на по-високи обороти и ми пипат маслото

 

Сестра ти затова си харесва CRV-то!

Кара си го в ниските обороти и няма проблем. :D

 

п.п. Съпругата ми имаше Джаз като твоя. Т'ва чудо се ползваше само да ходи на работа с него. Всички останали пътувания правехме с моето 2-литрово CR-V автомат.

п.п.п. Джазката с този двг гореше колкото, ако не и една идея повече, от предишната кола на съпругата ми - Сивик 9, 1.8 i-vtec,142 коня. Ааааа, и настоящата кола на съпругата ми, Авенсис 1.8 автомат гори толкова. ;) Говорим за бензин, не за масло. :D

 

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, Krasi-mir написа:

 

Сестра ти затова си харесва CRV-то!

Кара си го в ниските обороти и няма проблем. :D

 

п.п. Съпругата ми имаше Джаз като твоя. Т'ва чудо се ползваше само да ходи на работа с него. Всички останали пътувания правехме с моето 2-литрово CR-V автомат.

п.п.п. Джазката с този двг гореше колкото, ако не и една идея повече, от предишната кола на съпругата ми - Сивик 9, 1.8 i-vtec,142 коня. Ааааа, и настоящата кола на съпругата ми, Авенсис 1.8 автомат гори толкова. ;) Говорим за бензин, не за масло. :D

 

На къси разстояния е нормално разхода и да е като на другите. Моята Джазка гори 6, но работата ми е на 25 километра от къщи. На таблото показва 5,5, а смуче малко повече. Ако работя на 5 км. от къщи разхода ще е сигурно 8 на сто.

Харви в същия режим е на 7,5-8. Със 6,5 разход беше ЦРВ-то, но в нафта.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...