Jump to content
Emil Yordanov

Проблем със скоростната кутия- автоматик?

Recommended Posts

Здравейте,

 

от около 2 седмици колата на около 1500 оборота като се кара с 50 или 70 км почва да се тресе все едно не знае да свали ли предавката или да я качи.

Колата е 2012, автоматик дизел. Предполагам, че нещо проблем със скоростната кутия има или ако някой може да се сети за нещо друго?

Ако можете да ми кажете сервиз в София който могат да ѝ обърнат внимание (за предпочитане в югоизточната част на София :) ), иначе ми препоръчаха на Ботевградско - БУЛТРАКО МОТОРС АД, не знам дали е ок?

 

Благодаря ви предварително!

Емил

Редактирано от Emil Yordanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някога опреснявано ли е маслото на автомата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз залагам на

Преди 3 часа, Emil Yordanov написа:

нещо друго

, дори и никога да не е опреснявано маслото.

 

Какво друго ли?! 

Без оглед и тест драйв - не знам.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другото обикновено е затлачени каналчета за маслото в кутията - от нередовно опресняване на маслото.

Това "мислене" е от недостатъчно налягане в конкретната маслена магистрала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се закара да - БУЛТРАКО МОТОРС АД да я закачат на софтуера и да тестват кутията.

Кутията на автомата има няколко соленоида ,всеки от тях има  тесни канали и цедка,не случайно е дадено да се опреснява маслото за да работи тя безпроблемно.

Конкретен соленоид в моята отговоря за точно тези придърпвания,и той е линеарния соленоид.

Колкото и да са безпроблемни автоматите на CRV ,те искат едно да се подържат,като се сменя маслото навреме.

Трябва да се прегледа в сервиз твоята.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер, благодаря ви много за отговорите. Аз я язех май месец от Германия напълно обслужена, но ще погледна в сервизната книжка дали са правили профилактика на кутията и маслото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не вярвай на сервизната книжка , ако не е достатъчно достоверна информацията в нея ( т.е.с фактури и други документи удостоверяващи обслужванията и ремонтите ) ! 

Всеки новозакупен автомобил би следвало да бъде обслужен изцяло ( смяна на всички масла и течности , ролки , ремъци и т.н. ) особенно в България .

Смени си маслото на кутията и ако пак има проблем - тогава в сервиз.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да използвам темата на колегата да попитам,хонда црв 2.4 автомат при включване на D ,R започва едно дрънчене като на разхлабени накладки.Звука го има на място и при движение когато си махна крака от газта/по инерция/,при ускоряване и нормално движение го няма..Звука не се чува или усеща в купето,долавя се само на отворен прозорец.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от кутията, но си виж топлозащитните екрани по изпускателната система и гърнетата.

По-скъпият вариант е разтрошаване на керамиката в катализатора. Ако е от там - като го тупнеш с юмрук, ще се чуе.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледай също тампоните на мотора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ceco_accord се оказа прав беше разтрошен катализатор. Сменен е с алтернативен,засега всичко е наред.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е че си го сменил овреме, защото частиците + конденза задръстват крайното гърне иии - лошо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един глас за смяна (опресняване) на маслото в кутията. При мен се получава на около 30к пробег след опресняване. След смяна се нормализира. 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След смяната на маслото се оправи проблем, пак има лекото чувство, чеможе да тане така, но не го правивече този проблем. Иначе провериха и дали има някакви стружки и всичко беше изрядно по скоростната кутия.

 

Обаче ми казаха, че EGR тръбата била за смяна. Даже нямам представа какво прави. Приемчика ми показа, че като подавам газ се чува различно, но като не съм карал нямам представа и ми каза да карам на климатика да върти само вътре въздуха иначе влиза мръсен. Там ми казаха, че в момента имат тръбата с всичките консумативи за ~400 лева, но също смяната била и тя скъпичка 200-300 лева при тях.

 

Въпроса ми е всъщност за какво е тази тръба и ако не се смени какви са рисковете за колата? Също така като цени дали е нормално това или ако има дргуи сервизи в София които биха го направили и имат тръбата по-евтино?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четейки из форумите мисля, че и при мен ще излезе EGR тръбата, следя темата. ЕГР тръбата връща част от отработените газове в двигателя. Някой колеги при запушен ДПФ ,запушват тръбата на ЕГР и софторно премахват или казано Ремап.

При мен са следните симтоми:

1. При ускорение се чува едно свистене фучене на свалени прозорци, при вдигнати не са чува. В мощността не съм забелязал промяна. При теб има ли промяна в мощността?

2. Ако пусна въздуха от вън в купето мирише на изгорели газове, и сега карам трети ден на вътрешна циркулация само.

Редактирано от Plamen_Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами от май месец я имам и не съм карал друга такава за да мога да сравня. Не мисля, че загуба на мощност, тези дни баща ми ще идва, а той кара 4-та генерация която, може той да си каже мнението дали има разлика в мощността или шума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може да има загуба на мощност при натискане на педала защото ЕГРа е затворен и в мотора влиза само чист въздух сиреч няма какво да го "души". ЕГРа отваря само когато мотора е в тихи обороти (разбирайте когато е в покой колата или когато е на дълъг път с висока предавка в ниски обороти) За това най често се усещат когато колата е на светофар или когато се кара леко и спокойно и то от време на време защото клапана отваря на моменти при движение. Софта е така направен, че трябва ли мощност на мотора и натисне ли се педала клапана да затвори тоест газовете директно се изхвърлят в атмосферата и не минават през тръбата за доизгаряне. При бензина ЕГРа има и друга функция и отваря в различно време но е за друга тема..... .

Този ЕГР и начина му на работа  (тръбата отвежда газовете от изхода обратно до входа) го дъвчите толкова време, че чак ме накарахте да пиша в раздел в който се бях зарекъл никога да не пиша за да не обидя някой колега.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някои знае ли каква кутията след като има пера на волана. Колата е дизел 2013 година 4 та генерация

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 1.11.2021 г. at 11:20, Красимир Атанасов написа:

Колеги някои знае ли каква кутията след като има пера на волана. Колата е дизел 2013 година 4 та генерация

Може да е и 3-та генерация фейслифт.Моята е такава,с пера на волана,6-степенна скоростна кутия.2.2iDTEC.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...