Jump to content
Sign in to follow this  
Двигателист

Въпрос за разлики преди и след фейслифт

Recommended Posts

Posted (edited)

Здравейте!

Освен козметичните промени (интериор), има ли промени в окачване, спирачки и т.н.? Електрическата дроселова клапа само при фейслифта ли я има и има ли промяна в кода на двигателя K20 в зависимост от това с какъв дросел е?

И нещо, на което не мога да намеря еднозначен отговор. Вярно ли е, че подобрената система за предаване на въртящ момент към задния мост с гърбично-сачмената муфа се появява именно при фейслифта на втората генерация, а не чак при трета?

Edited by Двигателист

Share this post


Link to post
Share on other sites

За сега това което съм установил със сигурност е, че има разлика в спирачните апарати,  15ки джанти не можеш да напъхаш.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моето CR-V е '03-а и е с ел.дросел, К20А4, автомат.

Не съм проверявал, кога се появява новата муфа, но си мисля, че е след 2-ра генерация.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това нещо виждал ли си го?

https://www.awdwiki.com/en/honda/

 

Не знам, какво е гърбично-съчмена муфа.

Поразгледах схемите и - до 3-та ген. включително изглежда да е двойна хидро помпа.

От 4-та започва с ел.контрол.

 

п.п. Завиждам на американците с тяхната SH-AWD.

Edited by Krasi-mir
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 23.09.2021 г. at 11:30, Krasi-mir написа:

Това нещо виждал ли си го?

https://www.awdwiki.com/en/honda/

 

Извинявам се, че е на руски, но само това имам по въпроса.

 

1.jpg

2.jpg

Edited by dindin
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 23.09.2021 г. at 7:26, zmiata29 написа:

За сега това което съм установил със сигурност е, че има разлика в спирачните апарати,  15ки джанти не можеш да напъхаш.

 

Да, заради апаратите и дисковете.

300мм фейс

282мм преди фейс

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това го виждам за пръв път.

Принципа на действие на двойната помпа го знам, ама досега никъде не сме коментирали, как точно маслото зацепва съединителя.

 

п.п. @Двигателист, там, откъдето си извадил тази схема, има ли такава на системата преди 2005-а?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Високото налягане на маслото притиска пакета дискове. Същото като при хондовия автоматик - високо налягане има само на 1 от пакетите дискове и конкретната зъбчатка е зацепена с вала, а останалите просто се търкалят.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не ме разбра. Знам, какво се случва, но не знам, как точно.

Ако тази съчмена муфа се появява 2005-а, преди това, как е било? 

Същото, ама без съчми ли, т.е. обикновено "бутало".

Затова бих искал да видя схема от преди 2005-а.

 

п.п. Разбирам, каква роля играе съчмената муфа и предимството й пред обикновеното "бутало".

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 21 часа, Krasi-mir написа:

Това го виждам за пръв път.

Принципа на действие на двойната помпа го знам, ама досега никъде не сме коментирали, как точно маслото зацепва съединителя.

 

п.п. @Двигателист, там, откъдето си извадил тази схема, има ли такава на системата преди 2005-а?!

 

Имам, но е скан от старо хартиено списание и качеството е по-лошо отколкото ако видиш някоя схема в нета, уикипедия, например.

Разликата е малка. На повечето места се казва че муфата е въведена при фейслифта на CR-V II. Същата е системата при трето поколение. При четвърто, доколкото знам е принципно друга, както на повечето от този клас – електронно управляем съединител,

Муфата единствено повишава бързодействието на системата, защото механично стяга съединителния пакет, преди да се повиши налягането от разликата в оборотите на двете помпи. Тя не замества основния принцип, добавена е единствено с цел по-бързо подаване на момент назад. Просто този вариант го водят малко по-бърз от на първа генерация, където задействането на съединителя е само хидравлично.

 

3.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...