Jump to content
iliuminati

Honda CRV 2007 2.2 CDTi - Прекъсване, губи мощност, гасне!?!?!?

Recommended Posts

Здравейте, колеги! Отново драма с любимия автомобил. Извинявам се на групата, ако има подобна тема, не я открих, ако модераторите сметнат, че не и е мястото тук нека го направят.

Сега по темата! Хондата е дизел 2007 година явно от първите МК 3. Проблемът се появи при пътуването ни към морето. При работа на място и форсиране няма проблеми, но при движение и при товар на двигателя започва да прекъсва, губи мощност и угасва. Отначало мислех , че е на малките обороти. В последствие установих, че и при 3000 обр. пак го прави. Помислих, че филтъра е запушен и смених горивен филтър, не се промени нищо. Помислих, че може да е от горивото ( зареждам от Марешки вече 3-4 год.). Някой ще ме упрекне за това , но слагам си добавка на Лики Моли и с другата кола няма драма , само при тази се получава това. Реших да елеминирам проблема и сложих половин резервоар супер дизел от Лукойл. Но пак прекъсва или може да не е изчистило (не знам). Карах след нея и има миризма на обогатено гориво, според мен няма добро изгаряне. Смятам да я закарам на диагностика, но тук в Търговище не знам дали има някой специалист. 

Моля за мнения и предложения, случвало ли се е на някой? Колата се кара предимно градско и там не е правила това, проблема се появява при дълъг път и преходи с наклони (товар на двигателя). 

П.с. Мисля,че няма ДПФ и се замислям дали не може и това при магеросването софтуерно да дава този проблем.

 

Благодаря Ви предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диагностика ще даде насоки за проблема! Възможни причини-недостиг на гориво до цилиндрите, дюзи, въздух в горивна система и по-сериозен проблем е самата помпа. Не мога да помогна за Търговище, но разпитай някой колега с Хонда или познат майстор. Относно горивото, в предвид че двигателя е капризен е възможно и бензиностанцията да е проблем- пробвай още един резервоар от "По-реномирана марка"!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, мисля това е най-некапризният двигател......казвам го защото от 9 години търкалям същия мотор само, че ЦРВ 2006 фейслифта и да чукна на дърво съм му слагал всякакво гориво не е давал и дума за проблеми (да може да има разлика в горенето заради качеството) не никога не е прекъсвал, а съм чувал за тойота d4d , това наричам капризен! Явно ще трябва да се закачи...... Аз имам чувството, че някой инталиянец я е оставил някъде, защото имах и някаква драма с кабелите и копчетата на ел.стакла....и ме води проблема към електрически проблем, но нямам идея за стабилен майстор в Търговище. За София ми е ясно къде трябва да отида, но не съм сигурен, че ще мога да стигна до там! Ако има някой колега на до 100 км, Шумен, Варна Разград или колега от форума, който се занимава професионално може и при него да прескача!

Благодаря за подкрепата!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Шумен е това:

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://bg-bg.facebook.com/gefisgarage&ved=2ahUKEwi4gqzFxIbyAhXNy6QKHUZhDwIQFjANegQIGBAC&usg=AOvVaw0_6U1zPCsqfJiJBrWBlUPN

 

Със същото име го има и във форума, но не влиза отдавна. Ивайло се казва и ако се навие, че все е натоварен и малко особен, ще ти свърши работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря, колега! Ще го чуя и ще се опитам да се свържа с него за мнение.

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли развитие колега? Какъв се оказа проблема? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен имаше проблем. Гаснеше във високите обороти изкарваше P0087, P1065 тези грешки. Бях сменил горивния филтър с bosch(стария беше mahle нямах проблем с него) след което го смених с оригинален и всичко се оправиIMG_20210914_171818.thumb.jpg.49877f7b8591582ff122d1df0e06e8e7.jpgIMG_20210914_171839.thumb.jpg.e0f94166fa73dc88a77e693251c4e08f.jpg

  • Харесвам 2
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 15.09.2021 г. at 22:14, radko86 написа:

 

Аз пък сега сложих горивен филтър Бош,след рециклиране на дюзи и турбина.Покарах я за 10мин. на заварка и нямаше проблеми, след това си я връчих на баща ми.Ще го имам на превид този филтър,ако стори номер.

Редактирано от dindin
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...