Jump to content
Redman

Харви 1.8 4х4

Recommended Posts

Здравейте колеги. Предстои ми покупка на автомобил. Скоро се разделих с верния Акорд 7ма генерация. МИслех че новата кола ще е Акорд 8ма генерация, но  покарах едно Харви 2018 година, 1.8 автомат с газов инжекцион и останах очарован. Какво би следвало да се гледа при покупка?

Първото впечатление  е че автомобила е прост и надежден. Вероятно е внос от щатите или Канада. Проблеми със CVT кутията имат ли?

Предварително благодаря на всички отзовали се да дадат мнение и препоръки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При навремена смяна на масло CVT-то няма да има проблеми. 

 

1.8 предполагам е без турбо та ще е маалко мудно това харви. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, 1.8 без турбо е. то май няма 1.8 турбо. Предполагам че ще е мудничко , но не ми трябва автомобил за състезания, а по скоро надежден  и безпроблемен автомобил, не много скъп за поддръжка.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя е добър, но CVT-то изисква привикване. Кутията създава усещането за мудност и ефекта на "ластика".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за дълъг път как е? т.е. до морето например със 140 по магистралата?

Имам предвбид шумно ли е?“ Че като гледам са доста високи оборотите. Съдя по сивика със същия мотор, но ръчка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 26 минути, Mochkov написа:

Двигателя е добър, но CVT-то изисква привикване. Кутията създава усещането за мудност и ефекта на "ластика".

А всъщност мудна ли е? И какво е ефекта на ластика?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 27 минути, Redman написа:

за дълъг път как е? т.е. до морето например със 140 по магистралата?

Имам предвбид шумно ли е?“ Че като гледам са доста високи оборотите. Съдя по сивика със същия мотор, но ръчка.

Имайки предвид, че колата е по-виска от акорд т.е има по-голямо челно съпротивление, да по-шумна ще е. Честно казано не знам на какви обороти ще е със 140, но надали ще са повече от 3000-3200. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, Drone написа:

Имайки предвид, че колата е по-виска от акорд т.е има по-голямо челно съпротивление, да по-шумна ще е. Честно казано не знам на какви обороти ще е със 140, но надали ще са повече от 3000-3200. 

убеден съм че ще е по шумна от акорда. Но иначе доста стегнато вози

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ефектът на ластика мога да го опиша по следния начин:

Подаваш газ, колата увеличава оборотите на двигателя, но ускорението не нараства със същия темп. Това създава усещане подобно на това, което изпитва човек когато дърпа неща с ластик. Ти опъваш, ластика се разтяга и при достигане на определен момент или критична точка тегленето започва и предмета се премества. Постигането на желаното действие се забавя спрямо момента на направеното усилие. Мисля си, че донякъде това е субективно, гледайки сравнението на ускорението между два автомобила сивик 10 - единия с механична, другия със CVT в YouTube. 

CVT-то позволява автомобила да върви с изключително ниски обороти. В началото се притеснявах, но после разбрах, че е нормално. Това дава възможност за нисък разход на гориво, което е добра новина. За мен CVT-то  е много приятна изненада, след като посвикнах с нея.

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 26.07.2021 г. at 8:48, Redman написа:

Здравейте колеги. Предстои ми покупка на автомобил. Скоро се разделих с верния Акорд 7ма генерация. МИслех че новата кола ще е Акорд 8ма генерация, но  покарах едно Харви 2018 година, 1.8 автомат с газов инжекцион и останах очарован. Какво би следвало да се гледа при покупка?

Първото впечатление  е че автомобила е прост и надежден. Вероятно е внос от щатите или Канада. Проблеми със CVT кутията имат ли?

Предварително благодаря на всички отзовали се да дадат мнение и препоръки.


Колега, виж тази тема, която стартирах днес: 

На 7ми Август ще ида в Бултрако да опитаме ъпдейта и ще пиша дали е минал. Ако НЕ - купуването на Канадско HR-V със CVT кутия след 2016 носи риск, ако не е приложен ъпдейта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...