ivovd 0 #1 Публикувано 23 Юли, 2021 Здравейте колеги, интересувам се от Акорд 9 генерация. Насочил съм се към 2.4 двигател и доколкото разбрах е с код К24W. Интересува ме дали е надежден като предишните 24-ки или тук 3.6 е по добрият вариант? Автоматика как е като здравина и т.н. Моля ако има колеги с такъв акорд да споделят мнение за силни и слаби страни и какво да се гледа при евентуален оглед Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #2 Отговорено 24 Юли, 2021 Аз съм с 9-фейс. Ще пусна ревю за колата някой ден. K24W1 е 185к.с. като за спорт версията (каквато моята не е) излиза малко повече заради изпускателната система. 2.4 не е с автоматик, а със CVT. Мога да кажа, че му понася доста по-добре от турбинираните хонди със CVT, които имаме. Другото важно да се спомене е, че двигателят е с директно впръскване т.е. не подлежи на (лесно) газифициране. Но не му и трябва - разходът е повече от приемлив. Постигал съм стойности между 5.3 и 5.1 при извънградско шофиране (не магистрала). Trip A е от София - Созопол - Стара Загора, като голяма част от пътя е с круиз контрол и климатик, а Current Drive e частта Сливен - Стара Загора по стария път. Мисля, че е имало няколко recall кампании, които моята е минала. Не знам за слаби страни - не съм чел. Аз бих гледал внимателно най-вече, дали колата има всичко описано в обявата. Вече на няколко пъти виждам в обяви тук "всички екстри", "андроид ауто", а то е очевидно, че тази бройка ги няма. Топ версията за модела е TOURING. В Щатите се предлага само за V6 мотота, докато в Канада се продава и с К24-ката. В темата за ръководствата мисля, че има информация за оборудването. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivovd 0 #3 Отговорено 26 Юли, 2021 На 24.07.2021 г. at 18:55, Zlatozator написа: Благодаря за информацията колега. По принцип мисля в даден момент и да я газифицирам и не знаех че този мотор е с директно впръскване, мислех че е като по старите ( сега съм с К24А3 на газ и съм много доволен). В такъв случай V6 не е ли по добре ако ще се газифицира и общо взето кой е по-добрият и по-безпроблемен двигател? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Smurfa 2 #4 Отговорено 29 Юли, 2021 Здравейте и от мен, аз избрах v6 touring фейс. Първо защото не е с директно впръскване и е с обикновенна 6 степенна скоростна кутия. Автомата предполагам не е по-различен от този на старите 8ма и 7ма ген. До колкото знам са здрави. За газ още не съм мислил, но предполагам е възможно. Единствено ме притеснява системата VCM за спиране на 3 от цилиндрите... незнам дали влияе на поставянето на газ. За разхода съм очарован доста - магистрално каране 140км/ч - 8 до 8.5 на сто. В София 10-12 , в мазаляка и 15 понякога... Но колата като возия и вървеж неможе да се мери със к24 (преди имах акорд 7 фейс). 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rothmans101 3 #5 Отговорено 31 Юли, 2021 Колеги колко е реалният разход на гориво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord sport 2017 4 #6 Отговорено 7 Януари, 2022 Здравейте, Вече мога да споделя впечатления от Акорд 9-та генерация. Собственик съм от година на Акорд спорт 2017 г, 2.4л , 189 к.с. със CVT кутия. Внос от Америка. Изминати 20 хил. км. Като цяло изключително безпроблемен автомобил, много приятен за управление, реагира бързо и адекватно на всички команди. Двигателят е с директно впръскване и газифицирането е скъпо, но няма и смисъл, тъй като разходът извънградско е около 8 литра, градско около 12 л. Това е при сравнително нормално шофиране. При по-агресивно шофиране извънградското стига до 10 на сто. Скоростната кутия е много добра по мое мнение. Няма чукания, тракания, придърпване и замисляне. Реагира веднага. В режим спорт не се усеща особена разлика във вървенето, освен че връща една предавка надолу. Най-важното при нея е - сменяйте маслото на 50 хил км, само с оригинално ! Не съм чувал за проблеми. Много комфортен, вози меко дори на 19 цола. Върви прилично, ограничен е на 210 км/ч. Изключително комфортен салон, високо качество на материалите. Няма пластмаси и тракащи елементи. Минусите са - няма вградена мултимедия. Има я при по-високо оборудваните модели. Няма никакви подгреви, освен на задното стъкло. Няма парктроник, а само камера, което е проблем, особено за София. Видимоста назад не е добра. Най-големия минус е шумоизолацията - при скорост над 140 км/ч е шумна - чува се вятъра в стъклата и вратите, както и от гумите. Спирачките са слаби и криви дисковете. Накладките се износват сравнително бързо. Като цяло много приятен за каране автомобил, безпроблемен и надежден. Ако имате въпроси ще отговарям. Успешна година на всички ! 2 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petko Petkov 0 #7 Отговорено 12 Февруари, 2023 Здравейте и от мен , от 3 месеца съм собственик на Акорд Спорт 2.4 9-та генерация и мога напълно да потвърдя предното мнение на колегата Фен. Колата е красива ,пъргава,кутията също е мн динамична и приятно се шофира,понеже мощността се усеща осезаемо с CVT кутията. Взех я на 60 хил.км ,смених масла само и сега ще сменям дискове и накладки, понеже има кривини и тресе. Наистина при тези хонди явно спирачната сестема е слабо звено, но за мен е важно здравината на атмосферния мотор и скоростната кутия ,да се надяваме че няма да ми създават проблеми.Друг съществен минус при мен е това че колата е от САЩ и всичко е в тяхната метрична с-ма (мили на галон и фаренхайт на парното). От тук идва да попитам ,дали някой знае как мога да ги променя и дали въобще някой в БГ прави това. Доколкото четох в американски сайтове ,трябва да се подменят определени платки и след това да се настрои компутърно. Моля ,ако някой има инфо да сподели. Благодаря предварително. Поздрави Петко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 604 #8 Отговорено 12 Февруари, 2023 @Petko Petkov, и при мен имаше леко тресене, което се усещаше на висока скорост. Закарах я да шлайфат дисковете и се оказа, че накладките са доста износени. След шлайфането и с новите накладки нямам никакво тресене. В пост 18 съм снимал парт номера на накладките (на кутията пише accord IX) . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #9 Отговорено 12 Февруари, 2023 @Petko Petkov здравей и добре дошъл! Относно притрисането - препоръчвам, ако в дисковете има живот (на 60х км трябва да има), да ги минеш на ProCut машина, където не се свалят от главината и да им дадеш втори шанс. Принципно, хубаво е да смениш накладките след тази процедура. Относно преминаване към метрична система, виждал съм само на акорд 10 да се прави това за климатика и филма беше голям, а човекът се беше занимавал сам. Това няма някой майстор, където да се навие да си блъска главата с неясен резултат, вместо да изкара пари от нещо рутинно в същото време. Не знам, дали смяна с таблото от канадка не би свършило работа, но ще е скъп експеримент дори и така. И последно - на твое място бих опреснил маслото и на вариатора. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Petko Petkov 0 #10 Отговорено 12 Февруари, 2023 Благодаря за информацията, като цяло вече поръчах дискове и накладки и ще ги сменя всичките, а за метричната система се свиква и явно процедурата е сложна и ще се кара така. Масло на вариатора не ми е известно ,но ако става въпрос за кутията CVT, се сменя на 40 хил.км. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #11 Отговорено 1 Юли, 2023 Гледам обява за акорд 2013 г. този модел също ли се води 9?Питам, защото изчетох темата, но колегите са с по-нови години.Интересни са ми отзиви за модела 2013 г?Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_pileto_ 44 #12 Отговорено 1 Юли, 2023 Да, след 2013та са 9-та генерация. Много отзиви и за четене тук https://www.driveaccord.net/forums/the-9th-generation.86/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VTI-S 1 #13 Отговорено 11 Юли, 2023 Здравейте, Аз взех акорд 9 ген купе. Не съжалявам изобщо. За мен по-добрият избор от към агрегат е 3.5. Аз взех такъв и след година 2 го газифицирах. Колата е давала разход и 7 на 100 на борда при по-ниска скорост, но често извънградско ми дава 10 на газ. Градско според зависи 13-15... Голям кеф е за каране 3.5 цата. Да, от към спирачки си е чисто излагане, защото ползват около 292х25 мм дискове с еднобутални апарати. Аз изгрубях леко и сложих 350х32 мм с 4 бутално брембо. Сложих 1 roar pedal , за да намаля лаг от педала на газта, както и CAI K&N Typhoon. Колата вече спира и звучи много приятно. Взех 3.5 и заради газовата уредба и писанията, че дори и в 9 ген к24 има разход на масло ( не знам дали е при всяка...). При мен колата дойде с 0х20, като е обслужвана на всеки 8000 км. Има леки неща, които ме дразнят като: Не сгъващите се ел огледала, има трептене при скорост от над 110 км в самите стъкла на огледалата. Американците се оплакват от стартер от време на време, но поне е сложен на супер удобно място. Купетата имат проблем с една пластмаса от лявата страна на шофьорската седалка, но и това се лекува. Кожата е приятна и двуцветна при мен. Като минус бих сложил и липсата на парктроници отпред. Отзад има камера и не е драма. Знаем, че в щатите нямат малки паркоместа, за да сгъват огледалата и да им трябват сензори за паркиране.... Мотора работи супер тихо и доколкото знам, гаси само 3 цилиндъра и го прави винаги, а не само когато натиснеш Еко бутона. Четох, че предходните модели ( 8 ген с 3.5) има тези проблеми с VCM, а при 9 ген били оправени Винаги има опция да се сложат съпротиления за температурата и да не минава на 3 цилиндъра Частите за смяна на ангренаж, ролки, водна помпа, кабинен филтър ми излязоха 500 лв. Автоматика е 6 спепенне с хидротрансформатор (подобно на 7-8 ген), но е доста по пъргав от ледженд и кростур заради 6те предавки. При 8 ген дори имах повече екстри и комфорт, но за мен мотора и визията са водещи. Все пак от 17 инча преминах на 19 инча... 5 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1234 #14 Отговорено 12 Юли, 2023 Чудесно, американка. Там е друг свят и ако нещо те дразни да знаеш, че проблема е в теб колега а не в колата. Жив и здрав да си и да я ползваш със здраве. Лек и безававриен път. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angusarmy 0 #15 Отговорено 22 Август Здравейте и от мен, надявам се не е проблем да ползвам темата, за един въпрос, който силно ме притеснява... Харесва ми 9-та генерация, и съм се засилил да внасям от Северна Америка, и притеснението ми е относно частите, има ли за автомобила достатъчно части, на достъпни цени ли са и бързо ли идват. Защото не ми се иска да чакам например 2 месеца за странично огледало. Поздрави ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PiToMeN 75 #16 Отговорено 22 Август Ако не ти се чака, търсиш модел за европейския пазар. Иначе се чака. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord sport 2017 4 #17 Отговорено 4 Септември Здравей, Има достатъчно много фирми, които се занимават с части за такива коли. За конкретния модел дори държат наличности на едрогабаритни части. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове