Jump to content
Sign in to follow this  
serafim4e

Странен теч на вода върху педала за газта

Recommended Posts

Здравейте колеги! Имам странен проблем и не знам дали да се плаша. Тази сутрин запалих и тръгнах след 50м кривнах малко и ми се изля вода на десния крак, който беше върху газта. Малко вода, но ми се случва втори път, но тогава не му обърнах внимание, може би защото беше малко и беше валяло току що и въпреки че се зачудих какво става, го отдадох на вода върху педела. Този път обаче водичката беше повече и разбрах, че имам проблем - не може да ми тече в колата. В неделя карах по магаистралата валя дъжд и нищо не се случи. В понеделник валя като се прибирах от работа и нямаше теш, а днес 2 пъти, защото след 1 км при един завой пак леко ме намокри. Предполагам някъде се събира вода и в даден момент се излива на педала на газта. Пробвах на вкус и мирис - няма вкус, за мирис не съм сигурна, че аз ту имам ту нямам обоняние. Цвят няма също. От какво може да е? Предполагам някъде има гумено уплътнение, което е сдало багажа, на предната кола имах едни тапи,ако са стари и оръфани - тече вода където не трябва.Лично аз не съм имала, но други да. С хондата как стоят нещата не знам.Предположения, решения?Благодаря!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Обикновено вкарва вода през отвора за влизане на въздух към парното. Намира се в коритото под черната пластмаса, там, където са монтирани чистачките за предното стъкло. В двата края на това корито има тръбички за оттичане на водата при дъжд. Ако са задръстени прелива през отвора за парното. Сипи вода през решетките около чистачките и виж дали ще изтече отдолу, при калобраните зад предните гуми.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

В тази решетка ли? 

IMG_20210722_095554.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Под тези решетки.

Share this post


Link to post
Share on other sites

И трябва да сваля това захванатото отпред с щипки и чистачките? Ако етака, е чудно защо са го направили толкова сложно достъпа до това "коритце". А резервни щипки продават ли се за тази кола?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да, трябва.

 

Защото има едни места наречени Автосервиз.

Там има едни хора, на които това им е работата.

Тези хора ще свалят всичко за 3 мин. и 24 сек., без да счупят нищо.

За да ти вземат едни пари.

;) :P :D

 

Щипките се вадят с чалъм, не с груба сила.

Има резервни, ама не знам, къде в България. Не е задължително да са с емблема Хонда. Ползват се и при други коли, т.е. има универсални. Важен е размера. 😜

Ако имам време преди работа ще погледна, как се свалят, ако не, довечера.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тази тема може да ти помогне.

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Темата е за 2-ра ген. 

Тук щипките са по-различни. Горните просто се издърпват. Малко ще щрака, ама ако пластмасата не е станала на дърво няма да се счупят.

Долните, по-малките, се вадят след завъртане на 90°. Може да не е точно 90, ако са мръдднали. Абе въртиш, докато усетиш, че тръгва да излиза свободно. Моите се въртят лесно, без инструмент. Един пръст отгоре, другия одолу и въртиш. На 1-ва ген са подобни, но без клещи не можах да ги сваля.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря за помощта! Налях вода в двата края на решетката - веднага изтече  и не и е текло на педала.Като я мия също не ми тече.Ще видя къде да я закарам, за да погледнем под решетката. Още веднъж много благодаря колеги!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Що не пробваш да изчистиш дренажното маркуче на климатика.

Share this post


Link to post
Share on other sites

А то къде е? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Трябва да вдигнеш колата или на канал.В средата около картера,маркуч излизащ надолу(сочи земята).Може да си вземеш един спрей за климатици,да навреш сламката в маркуча,пръскаш и оставяш да изтече.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако чистиш дренажния мъркуч внимавай, защото ако прекалиш с пръскането пяната започва да излиза през въздуховодите отдолу в купето и първото място, на което отива е компютъра. Аз като си чистих питата на климатика, махнах перката с мотора и втори човек наблюдаваше какво се случва именно там. Добре че бяхме планирали да го направим по този начин, иначе щяхме да изкъпем и ECU-то :). До колкото имам спомен, колега от този форум с акорд, така си беше изгорил компютъра.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...