Jump to content
AleksFr-v

Проблем с 1,7

Recommended Posts

Здравейте!Моля за вашите мнения!Количката е 1,7 с газова уредбаBRC,поставена в Италия.Първо колата имаше завишен разход на масло(1/1000км),след смяна на гумички,регулиране на клапани и промивка сега разхода ми е около 700-800гр на 3000км,което за мен е добре.Маслото е repsol 5w40 autogas.Появи се обаче едно претрисане на около 1800 до 3000 оборота,като ги премине и се изглажда.Сменяма няколко комплекта свещи,давани за колата по каталог-оправят се нещата за известно време и след около 1000км отново същия проблем.Прави го и на газ и на бензин.Понякога светва чека за бедна смес,но скоро не го е вадила,а проблема го има.Друфо което ме притеснява е,че пълни казанчето на антифриза когато е повече и го изхвърля и не връща обратно в радиатора.Радиатора си стой с около 300-400гр празен и не загрява-83-4градуса.Маркучите не са твърди,антифриза не е пресечен,но на гърловината на казанчето има черни петна.Капачката на радиатора е сменена с оригинална.Предполагам,че най-вероятно е за гарнитура,но колата така вече е изминала около 30 000км.Компресията на цилиндрите е около 10,2-4.Възможно ли е всичко да идва от изпарителя,понеже за тези км никой не го е обслужвал,а тук няма газаджия,който да работи с BRC.Теч не забелязвам никъде,но ако не е гарнитура явно губи някъде вакуума и се чудя дали не може всичко да идва от изпарителя?Благодаря за всеки коментар!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Намери кой да погледне газовата и обслужи .

Изследвай антифриза за изгорели газове.

Какви точно  свещи слагаш.

https://omanual.ru/Honda/FR-V/1/034.HTML

Това не е добре да е празен радиатора и да не връща в казанчето.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изследваха уж с някаква течност.Около 15 мин чакаха и като че ли не му беше категоричен отговора-Има малко,но няма страшно.Свещите са по каталог.Ако евентуално е от изпарителя и карам на бензин дали ще продължи да го прави или трябва изцяло да се изолира изпарителя?Това ранно запалване хваща ли се лесно с диагностика?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искай друго мнение,смени майстора.

Дадох ти твоето ръководство за да намереш  кои са твоите свещи,каталози много най различни.Какво в краен случай сложихте.

Отиди на газаджия да ти провери компонентите на газовата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Zfr6j-11-това са свещите в момента,като съм ги подменил вчера.Карал съм с денсо ik20tt и с тях изминах около 10к,смених със същите и не можах да мина и 1000.Друго,което ме притеснява и не знам дали е нормално-сутрин като развъртя да погледна какво става в радиатора и като развия капачката се освобождава налягане.

 

Редактирано от AleksFr-v

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да ако двигателя ти е D17A тези свещи дават по ръководство.

https://omanual.ru/Honda/FR-V/1/ru/html/000000000001018.html

Защо ги сменаш свещите толкова често.

При студен  двигател като развъртя капачкат,виждам автифриз и няма налягане което да се освобождава.

Системата е пълна с антифриз и няма въздух в нея.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменям ги защото започва да прекъсва.Като допълня радиатора и запаля,на празен ход,нивото започва плавно да се вдига.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен всичко сочи към  издухана гарнитура.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса със свещите май ми се изясни.Колата на свободен ход се форсира до 4500 оборота,като че ли се включва прекъсвач.Преди година го беше направила същото и ме убеждаваха "най-добрите" диагностици,че е катализатор.Премахнах го и проблема си остана.Оказаха се 3 прехвърлили зъба на ангренажа.Няма проблем при палене,единствено като я освободя на свободна се получава едно претрисане в ниските.Сега ми се струват същите нещата.При положение,че не съм състезател,защо може да се получава така?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...