Jump to content
Mkilla

Зимата с 6та ген.

Recommended Posts

Нещо взех да се оглеждам за 6та 1.4. Как се държи зимно време по баири и паланки? С нови гуми предвид лекотата някакви проблеми по снежните пътища? Моля за отзиви, всъщност и на предложения също бих бил доволен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще си приятно изненадан.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нови хубави зимни гуми, предно предаване и лека кола - идеалната формула за проходимост по нормални пътища в зимни условия. Разбира се, устройството между шофьрската седалка и волата е също важно :).

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм такава, доста интензивно, около осем години и никога не съм имал проблеми!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой ако има предложение, може да пусне коментар :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IMG_20210719_172741.thumb.jpg.1e8ee6bd67bccbdeac10ece69a0ac0a7.jpg IMG_20210720_205916.thumb.jpg.c61020aadbd2005e8648632cdbf0d636.jpg

Не стига, че не продадох моя Сивик а купих и този. Няма такава краста. Има технически леки забележки, от към ламарини е като нов а има и газчица. Повече ще пиша в моята тема а скоро ще задавам въпроси и тук относно англичанката. Мерси и на @fenabg ;) 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз със сивик 6 никога не съм закъсвал. Колата е лека и когато си с подходящите (зимни) гуми проблеми няма да видиш. В хондичката съм вадил от преспи  мои приятели с аудта куатро (много се надценяват).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 години карах англичанка Fastback (MA8), а зимно време съм редовно по пистите, като обикновено не дочаквам да почистят и опесачат пътя до лифта. Досега не съм закъсвал, нито съм използвал някога вериги.

Понякога (рядко) обаче се получават доста екстремни условия, при които и 4х4 автомобил може да не успее да изкачи наклон. Ето два примера:

- отрицателни температури и дъжд

- прясно паднала пудра над 30-40см и температура под -5 градуса

В първия случай се получава ледена пързалка, а във втория - грайфера на гумата се пълни със сняг, който веднага замръзва и гумата става гладка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам да видя кое нормално МПС (тези, предназначени за лично ползване), та дори и тези 4х4 ще вървят в 30-40 см пудра. В този случай не е проблемът с пълни грайфери, а снега подпира колата отдолу и гумите увисват, т.е. няма натиск върху настилката, от там и сцепление.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 18 часа, Terje написа:

Аз искам да видя кое нормално МПС (тези, предназначени за лично ползване), та дори и тези 4х4 ще вървят в 30-40 см пудра. В този случай не е проблемът с пълни грайфери, а снега подпира колата отдолу и гумите увисват, т.е. няма натиск върху настилката, от там и сцепление.

 

Пудрата (прясно паднала), при отрицателни градуси не се слепва, и за да те подпре отдолу трябва доста повече. По-миналата зима видях как Форд Фокус комби върви в над половин метър. Снега достигаше до дръжките на вратите, а предницата си беше отдолу, но вървеше по равно без проблем.

Между сняг и сняг разлика от земята до небето. Много зависи от моментната температура и кога е навалял... При температури около нулата и нагоре много бързо се превръща в лепкав, тежък сняг и вече не е пудра.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя не се слепва, а минава под колата и я повдига - подобно на плавателните съдове във водата.

Форда колко метра мина така :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 49 минути, Terje написа:

Форда колко метра мина така

30-тима метра до разчистеното... Не знам колко още можеше да мине така, но изглеждаше като да няма никакъв проблем - нито буксуване, нито лашкане встрани. Все едно мина снегорин и ми спести чистенето на въпросната отсечка 😁 Аз лично не бих се и пробвал да вляза в такава дълбочина сняг, въпреки че редовно експериментирам с CR-V-то във всякакви зимни условия.

 

П.С. Когато не слепва, заради ниските градуси плътността ѝ е много ниска и не се събира под колата, а се разпилява отдолу и наоколо. Реално тия 50см след слягане стават 10-тина по-плътен и тежък сняг.

Редактирано от rabbeat

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...