Jump to content
meneldor

2017 Honda Pilot Touring

Recommended Posts

Сори - забравих че си с друга кутия. Дано да е наред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за това и аз отидох при едни момчета в Лозен за ZF8. процедурата е същата, точиш, сменяш филтър, наливаш докато протече. След това палиш, минаваш през предавките, дига кутията 40 градуса(работна темепратура) Отваряш пробката за наливане и доливаш докато не почне да тече.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
5 minutes ago, Drone said:

Точно за това и аз отидох при едни момчета в Лозен за ZF8. процедурата е същата, точиш, сменяш филтър, наливаш докато протече. След това палиш, минаваш през предавките, дига кутията 40 градуса(работна темепратура) Отваряш пробката за наливане и доливаш докато не почне да тече.

Ами не съм знаел :) би ли ми дал инфо(може и на лично)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отидох днес в БТ и веднага я вкараха и дръпнаха излишното масло.

Между другото си свалих Car Scanner за Андроид и се оказа, че чете ATF Temperature та може другия да си го направя сам това.

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си инсталирах HondaLink да видя какво точно има в него. Свалих го за андроид от apkmirror, че за Европа го няма. Като вкарах vin номера и веднага ми изкара това съобщение:

Screenshot_20211202-085047_HondaLink.thumb.jpg.0da074bd2324c232604d82f0c1c09629.jpg

Дали Бултрако ще уважат такъв recall?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам ли, за Американски модели... Ако някой колега знае от първа ръка, да казва.

За Европа е 100%, че уважават.

 

Междувременно, драсни им едно мейлче, ще си кажат ;) 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@meneldor За много години колега! Ако е удобно сподели малко повече впечатления от Пилота? Как е за БГ пътищата и подръжка? Гледам новата акура МДХ 2022 е брутално яка, има и вариант S който е 360 кс :D 

 

Редактирано от galin_k

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много съм доволен. Комфортна ми е на мен лично като за 4 членно семейство. За поддръжката съм писал по-нагоре за пълно обслужване както и пе изтеглих късата клечка с раздатката. Днес ми я смениха и се оказа, че един малък лагер е заклинил и е почнал да се върти в леглото си целият като го е издълбал. 

Разходъд е очакван около 14/100, но повечето е градско. 

Според мен не е добра идея чисто нова американска кола да се внесе, защото губиш всички гаранции тука, които особено в началото са доста важни.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амии хонда са олигофрени и нямат международна гаранция :) 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 2.12.2021 г. at 8:54, meneldor написа:

Дали Бултрако ще уважат такъв recall?

 

То не е до Бултрако, а до Хонда. Със сигурност първите биха гушнали някой лев от вторите за това, ако можеха.

 

Преди 1 час, Drone написа:

Амии хонда са олигофрени и нямат международна гаранция :) 

 

Международна или междуконтинентална само нямат? Ауди имат ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имат :) Нова кола от Канада е с 50 бона надолу от тука. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво излиза, асоциацията "Ауди = баровец" важи само ако колата е купувана нова в БГ. Иначе от Канада или на старо - без пари. А собствениците на аудита знаят ли, че ние знаем? Щото това голям шамар по самочувствието!

В рамките на шегата, извинявам се за офтопика 😁

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми, не. В америките също е престиж да караш европейски бренд.

Колко струва там определена марка и модел не зависи само от стойността му, а и от "врътките" на дилърите, а пазарният интерес на клиентите зависи от доказуемите им доходи. Там се живее на кредит.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тук се живее на кредит вече. А за съжаление, има разлика между понятието престиж там и това, което иронизирам в горния пост.

Иначе повечето американци са практични хора и гледат колата да им върши работа, да е надеждна и голяма. Въпросният пилот е точно такава кола. Българите често купуваме кола за да задоволим някакви свои прищевки или чужди очаквания.

Редактирано от note

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Монтьора ми "наплю" раздатката, че била много малка за такава кола и лагерът, който е спекъл, е 3 пъти по-малък от на XC90 примерно.

Писах в пилотския форум и ми казаха, че аз съм първият случай на проблем с раздатка и най-вероятно лагерът е бил дефектен.

Спекъл е толкова яко, че е започнал да се върти в гнездото и всичко е заминало.

 

20220119_113459.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С ролетката ли като я мери, прецени, че е много малка? Или я претегли?

Предполагам идея си няма, как се разработват такива компоненти, но мнение може да изказва ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 53 минути, meneldor написа:

Писах в пилотския форум и ми казаха, че аз съм първият случай на проблем с раздатка и най-вероятно лагерът е бил дефектен.

Ако няма известен друг такъв случай, значи не е "детска болест" за модела, нито лагерът е "малък", а наистина е производствен дефект и то не на агрегата, а на лагера. А може и с нещо да е замърсен при смяна на маслото. Предполага се че си е оригинално монтирания от завода.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами каза, пе на сузуки суифт била толкова голяма също (не знам това дали е мерило). Иначе от няколко места ми го похвалиха. Всеки път като ида има 2-3 волво xc90/60 та не знам те колко са здрави :)

Накрая ме обрули здраво според мен. За 2 часа я смени и ми взе 600лв. Нямам идея колко е сложен тоя ремонт ама все пак...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се има предвид цената на нова раздатка и че ти е без пари, е приемливо, но пък само за демонтаж/монтаж и масло ми се види много.

Но не знам трудът в столицата колко струва, а и щом е спец - той си решава - важното е сега всичко да е наред с Пилота.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важното е че развръзката е със щастлив край :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудно ми е да свикна, сега нищо не вие и ми е некомфортно 😄

  • Хаха 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Вземи си една Лада Нива за градско - да ти вие и да не я мислиш. :)

 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 12/2/2021 at 10:21 PM, scyberboy said:

Знам ли, за Американски модели... Ако някой колега знае от първа ръка, да казва.

За Европа е 100%, че уважават.

 

Междувременно, драсни им едно мейлче, ще си кажат ;) 

Обадиха ми се вчера от БТ и казаха, че са поръчали от Хонда комплект за тест и евентуален ремонт на въпросния проблем. Пратили са им моя pdf с TBS-a, който им дадох.

Явно като има recall може да се уважи и тук въпреки, че колата не е за Европа.

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Екстра е разхода :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да спомена, че ми дойде един донгъл за  Wireless Android Auto от един стартъп на две момчета, но работи на моя пилот. Ръчкаш го в колата и повече не ти се налага да включваш телефона всеки път :) Казва се AAWireless, но го чаках над 3 месеца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Велик разход за автобуса и много красива!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е нов рекорд :) 8.7/100км до Трън от есна бензиностанция след София. Никога не бях виждал под 9.1л. След като повъртях малко в Сърбия около власинското езеро и се прибрах в София беше 9.3/100. Наблюдението ми е, че на магистрала със 135км/ч съм на почти 2000 оборота и харчи под 10. Ако карам със 100 може да падне под 9.

20220226_124838.jpg

Редактирано от meneldor
  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Невероятен!Този разход с Еко режим включен ли? С 100 октана?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еко режимът не го включвам никога, защото той не прави нищо освен да вкарва забавяне като натискаш газта.

Половината резервоар беше 100 октана и допълних 95.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 26.02.2022 г. at 18:46, meneldor написа:

Това е нов рекорд :) 8.7/100км до Трън от есна бензиностанция след София. Никога не бях виждал под 9.1л. След като повъртях малко в Сърбия около власинското езеро и се прибрах в София беше 9.3/100. Наблюдението ми е, че на магистрала със 135км/ч съм на почти 2000 оборота и харчи под 10. Ако карам със 100 може да падне под 9.

20220226_124838.jpg

Как го правиш този разход колега не знам...В мен ли е проблема, в колата ли е? Въпреки че извън града ми е показвал компа под 10, реално на колонката рекорда ми е 11.7 чисто извънградско. Чисто градско, цял резервоар във Варна на сравнително къси разтояния - 17-19л/100км...

 

Светнаха ми няколко пъти всеизвестните грешки за дюзите (P0430, P0300x), прочетох Service Bulletin-a и си поръчах целият комплект за подмяна, но много ме съмнява това да е причината.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много предавки (горните индиректни) + голяма кубатура = на извънградски разход,  като на малолитражка при същата скорост.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм очаквал да гори по-малко и не се оплаквам, доволен съм от разхода, особено след предният ми автомобил. Просто недоумявам как колегата постига такива рекорди :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това все пак беше до този момент, защото не съм настъпвал :) до края на резервоара после с още градско стана 10/100 по колонка. Но както Цецо каза ако караш повечето време на 9та с до 2000об ще ти е нисък разхода ако нямаш някакъв проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Миналата седмица ходих до БТ за този recall по предния капак. От хонда им бяха изпратили кит за проверка и евентиален ремонт. Оказа се, че не съм от засегнатите, но ги накарах да я проверят за грешки. Излезе "Catalyst system efficiency bellow threshold B2", което можело да е от много неща, но го изчистили..

Питах информативно колко струва датчих за налягане на гумите ако евентуално трябва да го сменя или да сложа на други джанти - 324лв на гума и допълнително за гайки. Та няма да се купува от тях евентуално :)

Редактирано от meneldor

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се оглеждам за TPMS сензори ама чак такава цена е малко прекалена. За тези пари може да се вземе комплект от Rockauto

image.thumb.png.43a0af220f7734eaed05eb98d24100a0.png

 

Има сензори и в aliexpress.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 minute ago, Plamen-CRV said:

И аз се оглеждам за TPMS сензори ама чак такава цена е малко прекалена. За тези пари може да се вземе комплект от Rockauto

image.thumb.png.43a0af220f7734eaed05eb98d24100a0.png

 

Има сензори и в aliexpress.

Да, гледах ги миналата година в Рокауто ама нещо се объркях с толкова видове и не знам да не настъпя мотика :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да знаеш на каква честота работят. На Acura RDX са на 315 MHz. За твоята има и на 433. Самите сензори се програмират.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

433 MHz са само за Европа(сиреч за моделите предназначени за европейския пазар), докато почти целия останал свят са на 315. Да се внимава при поръчката. Не че няма и програмируеми по всички параметри, но все пак да се гледа.

Редактирано от jijane
  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...