Jump to content
meneldor

2017 Honda Pilot Touring

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте,

 

купих въпросната кола и ще я почакам 1-2 месеца от Канада. Двигателят мисля, че е същият като на Odyssey, Ridgeline, Passport, etc - V6 3.5L.

Имам въпроси относно поддръжа и обслужване. Скоростната кутия е ZF9 автомат и оригиналното масло е Honda ATF Type 3.1. В Бултрако са смяна искат 116лв за литър(общо 4л) и 54лв за работа. Въпросната скоростна кутия се слага на доста марки и е на ZF Group като тяхното масло(което го слагат и в BMW с такава кутия) е ZF LIFEGUARD FLUID 9 и цената му е почти на половина.

Има ли тук хора със ZF9 и ако да къде и сменяте маслото и с какво? Във https://www.piloteers.org всички сипват Valvoline MaxLife ATF, което го няма тук изобщо. Бултрако не работели с масло на клиента и си длъжен да ползваш тяхното..

 

Поздрави

 

ЕДИТ: забравих да кача 2 снимки поне

IMG-4b07c614e86ff4241c6b15d1103110e4-V.jpg

IMG-ecce8d520a8ca214885196beffc6c70f-V.jpg

Редактирано от meneldor
снимки
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ето тука някакъв човек го продава маслото: https://bazar.bg/obiava-31832081/transmisionno-maslo-zf-lifeguard-fluid-9 

Ето го и Валволин-а https://automasla.bg/valvoline-maxlife-atf-1-litar 

 

Също така не мисля, че е най-удачния вариант да ходиш в Хонда. По-добре при Цецо в Овча Купел. Щом ще дойде след 2-3 месеца, можеш да си запазиш ориентировъчен час, евентуално като наближи пристигането. 

На твое място бих проверил и TSB(техническите бюлетини) за да видиш дали няма нещо, което на твоята хонда трябва да се прави. Тогава евентуално отиваш в Бултрако и те, щат нещат трябва да ги изпълнят :) 

 

 

Редактирано от Drone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Valvoline-то е не е за тази кутия, другото да. Попрочетох за бултрако днес и май наистина ще търся друг сервиз. Четох хубави неща за този в Овча купел.

За тази кутия май е имало TSB за ъпгрейд на фърмуера заради някакъв бъг, но не знам как да разбера дали е оправено още в Канада и дали тук ще искат да го направят ако не е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амии с вин-а пробвай тук да видиш https://www.honda.ca/recalls Колата почти на 100% е била само в оторизиран сервиз, та би трябвало да са оправили всичко каквото е имало. 

 

Не знам дали си чел за проблема с VCM при тези коли, но май е по-добре да се сложи един тунер, който напълно го изключва. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох и купих S-VCM още там :) Сложили са го в колата и ще дойдат заедно. За съжаление няма още как да видя вин-а, но като дойде ще проверя.

Мерси!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е тайна някоя фирма ли ти движи нещата или имаш познати в Канада ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е с фирма, но да не правя реклама може на лично.

Между другото другият проблем е, че колата няма стелки на пода, а директно мокета. Аз съм с две малки деца и ако не намеря нещо ще стане леш. От къде мога да търся по модел такива неща? Оригиналните на пилота са много зле отпред по принцип.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В щатите оригинално Type 3.1 масло е към $26 на литър в онлайн сайтове. Значи Бултрако го продаван ТРОЙНО. Направо са се престарали :)

Screenshot from 2021-07-06 09-28-26.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ее да Бултрако се славят с цени, които те удрят през кръста :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е само Бултрако, а по принцип е такава тенденцията на официалните представителства на автомобилните марки. Печалбата на автомобилните компании е в голяма степен от резервни части и консумативи. Още повече, че българските такива работят с общопиретите ставки и цени, т.е. нямат особена свобода в образуването на ценовите листи.

А и в Америка акцизите са други, затова и частите и консумативите там за Хонда са по-евтини, както и новите автомобили.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сега ми се обадиха от фирмата и казаха, че колата ще дойде с месец по-рано заради рокади по митниците и ще я пренасочат през Ротердам. Та ако някой възнамерява да вкарва кола да знае, че случващото се в момента с правителството оказва влияние на импорта.

Редактирано от meneldor
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то проблема е с транспорта през голямата локва. Сега вече всичко си работи като хората. През ротердам е по-лесно, защото ги няма българските митничари :) След това транспорта от там е към 1000-1200лв 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, не им се искаше през Ротердам, защото на тях им излиза по-скъпо ама съм си платил вече и не ми искаха допълнително пари. Може би ще се вдигнат малко цените на докарването.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е в такъв случай как стига от Ротердам до България - в контейнера - по суша или Дунав, или се освобождава от тамошните митничави и се качва на автовоз?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не питах подробности, но май там я освобождават и после автовоз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 18 часа, Terje написа:

Интересно ми е в такъв случай как стига от Ротердам до България - в контейнера - по суша или Дунав, или се освобождава от тамошните митничави и се качва на автовоз?

Освободжава се в Ротердам, от там с Автовоз до БГ. Хубавото на това е, че няма занимаване с БГ Митниците и идва по-бързо колата. Ся може и тия фирми да имат някаква схема с БГ Митниците, you never know :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като дойде провери дали няма акция за кутията, или дали е минала вече, че тоя ZF не е от най-безпроблемните. Хондовските тояги монтирани преди това са относително безпроблемни в сравнение с немското отроче асемблирано в УСА.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това само в Бултрако ли може да се провери? И ако е имало акция те длъжни ли са да го оправят?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, jijane написа:

Като дойде провери дали няма акция за кутията, или дали е минала вече, че тоя ZF не е от най-безпроблемните. Хондовските тояги монтирани преди това са относително безпроблемни в сравнение с немското отроче асемблирано в УСА.

Странно как на други марки ZF Кутията няма ядове, а при хонда има хахах 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специално тоя модел ZF HP9 има проблем при всички марки, на които е монтиран.

@meneldor Да, там. Ако има акция колата и не е минала, Бултрако ще я направят безплатно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аа да аз си мислех, че е ZF8. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, по принцип има такъв бюлетин, но не знам дали е правено на моята. Тея от сервиза в Канада нещо не отговарят:

image.thumb.png.f8f51bd723a44cd87b5d04a9417435aa.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Drone написа:

аа да аз си мислех, че е ZF8. 

ZF HP8 е за надлъжни мотори, ZF HP9 е за напречни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, jijane написа:

Ако има акция колата и не е минала, Бултрако ще я направят безплатно.

В това не можем да сме сигурни. Нали за европейските гаранцията се води "пан-европейска" т.е. очаква се да се покрива в пределите на континента. Но кола, внесена от друг континент, не знам, дали европейски дилър може да си претендира разходите към Хонда Европа или към чието подразделение там са. Дори за сервизна акция, а не гаранционен ремонт.

 

@meneldor ще е интересно да споделиш относно този казус, когато имаш отговор от БТ.

 

Преди 1 час, meneldor написа:

Тея от сервиза в Канада нещо не отговарят

Ако не е за продажба, изобщо не са мотивирани да отговарят за каквото и да било друго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Като дойде колата със сигурност ще ида до БТ поне да проверят дали трябва да и се прави това. Иначе пуснах запитване в канадският хонда дилър да ми кажат какво е правено по нея (особено fw upgrade/ATF change), но нямам особени надежди в това.

На БТ също не възлагам големи надежди. Имах хонда мотор преди и положението там също не беше розово като им го карах :) Във Piloteers форума като им казах колко ме бръснат тук за ATF Type 3.1 и ми написаха, че това си е robbery :)

 

Качвам целия бюлетин, на някой друг може да му е полезно да види поне как се проверява маслото на тая кутия. Макар, че не е много просто, мисля следващата АТФ смяна да си я правя сам. Трябва само да видя как да чета температурата на АТФ сензора.

MC-10145388-9999.pdf

Редактирано от meneldor
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да звъннеш на Хонда Канада. Сестра ми като купуваха тяхната, звъннаха там да питат какъв е бил проблема на колата и защо е била продадена. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво отговориха от Хонда Канада за въпросната кола? 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега си писах с техния съпорт и обещаха да ми пратят сервизната история на мейл, че първо искаха да ми звънят по телефона като я намерят, но като им казах къде живея и се отказаха да звънят :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 17 минути, dindin написа:

Какво отговориха от Хонда Канада за въпросната кола? 

Е казаха, че леко е била чукната, което го знаехме :) Иначе нямаше никакви други проблеми. 

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно нещо не ми е на 100% ясно - мигачи/стопове в Канада като европейските ли са? Тоест трябва ли да ги сменям, защото доколкото знам не се сменят от там?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като гледам май са червени image.thumb.png.096ef040640f210af1c6ca741d38e3ea.png

 

В съседната тема за Акура 2017 един колега е писал за човек в Люлин, който може да ти ги направи. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да май са червени. Това е моята..

IMG-f49c5a2c2db7a04db676ea3139ccd0ac-V.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Питах БТ колко ще ми струва да сменя всички масла, филтри и спирачна течност. Пратиха ми това:

двигателно масло 5.4л. (0W-20),маслен филтър,въздушен филтър ,поленов филтър и спирачна течност - Цена за обслужване с включен труд   : 525,14лв. с ДДС.

--Смяна на масло скорости--518,00 лв.с включен труд.

--Раздатка - 105,90 лв.с труд

--Заден диференциал-105,80 лв. с труд.

 

Общо 1256лв с ДДС и труд като ми казаха, че дават 5% отстъпка, с която трябва да стане 1193лв. От друго място чух за 10% отстъпка, но на мен не искаха да ми я дадат :)

Редактирано от meneldor

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, там цените и за труд, и за консумативи са леко завишени спрямо тези в останалите сервизи, обсъждани в раздела. Не виждам и кой знае какво предимство, освен удобството, ако това е най-важно. Моята кола също до определен момент е обслужвана и поддържана само там. Но в дългосрочен план за нашите условия ми се струва по-добре човек да си намери алтернативен доверен сервиз, който да работи на нормални цени и при необходимост с консумативи и части на клиента.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен единствено ме притеснява ZF9 кутията, че е играчка и ми трябва с нещо да чета темп-а на маслото вътре като го сменям. Иначе половината неща със сигурност и сам мога да си ги сменя. Реших първия път да прегърна дървото пък натам ще видя. Бях решил да ходя в сервиза в Овча Купел, но щях да чакам месеци.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Транспортът е някъв ад в момента. Днес ми удължиха времето с още една седмица като ще прехвърлят контейнера на още един кораб като ще мине И през BREMERHAVEN:

image.thumb.png.0b80125823f7aa0f043ab8d4802b8aa8.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха, добре, че не си през Варна или Бургас. Там имало коли, които седят от 3 месеца :)  

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако стопът е червен може ли само със жълта крушка да мине номера и да я регистрирам? @Георги_Павлов в темата за акурата ми даде човек, който ги преправя, но трябва да се остави колата там, а на мен не ми се иска много да и слагам транзитни номера и да бърникат по електрониката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е с крушка, а не е лед лента може. Бях показал видео в една тема. Само, че може би ще трябва малко играчка с добавяне на съпротивление, иначе крушките ще мигат много бързо. Виж някакви LED крушки с повече светодиоди, та да светят по-силно. 

 

 

Редактирано от Drone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам е с крушка в това видео, но не мога да идентифицирам крушката. Ако се размине само с цветна ще е супер:

 

П.С. мисля, че е такава https://autokelly.bg/bg/autokelly/item/12539890.html

Редактирано от meneldor
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...