Jump to content
AMD

Генератор проблем

Recommended Posts

Здравейте

От няколко дни има следната ситуация.

Следобед след стоене на слънце светва BSA и удивителна, след малко каране ,гася паля и няма проблем.

Когато светне установих ,че генератора пуска 12.5волта,при включване на климатика падат.Има ли вероятност от генератора да светва ? По принцип знам,че е ниско това напрежение.

Сутрин при палене си държи 14 волта...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше обратното - генератора пускаше твърде много ток и светваха VSA с удивителна, ама и лампата на акумулатора. Смених си регулатора и всичко е наред вече. Може да пробваш, като откачиш кабела (бял със зелено) на ELD-то от буксата на генератора. Нищо не рискуваш, генератора ще работи като на всяка друга кола.IMG_20210625_215241.thumb.jpg.9591f991e7f0942fe68836140639bde4.jpg Моя си го оставих така, защото ме дразнеше.

 

По принцип, не е зле да се ревизира изцяло алтернатора. Четки, диодна плочка, регулатор - има голям шанс, за толкова години нещо от тези да дава дефект.

Между другото - проверявал ли си нивото на спирачна течност в казанчето?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля,че беше посредата.Днес сменях задни накладки и ще се е вдигнало нивото.

Направих проба,нов акумулатор същите волтажи, много малко по високи .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика в казанчето за спирачна течност е така монтиран, че е по-добре да си на максимум винаги. 

Относно напреженията - системата е направена така, че да ограничава подаването на ток от генератора , когато няма голяма консумация. Но това би трябвало работи само когато си в движение. Ако мериш такива стойности в покой, нещо не е наред. Най-добре да ти направят една диагностика някъде и да се видят грешките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам, че като НЯМА пуснат консуматор, волтажа трябва да е около 12 и нещо волта. Когато пуснеш нещо, трябва да е около 14.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Генератора е ревизиран-четки.Но VSA пак свети🤔. Грешката е sensor fault но не е означена повече.

Идеи ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Номер някакъв на грешката? С какво я установихте тази грешка? Пробвахте ли да я изтриете? Ако ще се подменят сензори, си трябва човек с опит, за да ти обучи системата после наново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се уточнява,само сензор . Изтриване и светва веднага.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намери сервиз/човек с диагностика, която да ти посочи кой сензор точно. Или пък сменяш всичко наред, ама пак опираш до някой, който знае какво и как да направи след подмяната.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега оправих проблема.

Кламера на пин 4 и 9 ,и игра със спирачката и после с копчето на VSA..

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ще се търси читава диагностика, светна пак...

Имам съмнения пак за генератора,на празен ход подава 12.5 при топъл двигател,при вдигане на оборотите качва на 13.7

П.П:Има модул за дневни светлини,вързан още при подаване на контакт да светва..

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно като загрее колата, батерията е заредена, нямаш включен консуматор, движиш се с под 70км в ч, и си под 2000-2200 оборота, генераторът минава на друг режим на зареждане и държи между 12.3-12.8 волта. Това е цел икономия. Има по темите цял технически бюлетин където обясняват тези режими.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Hds показва това

IMG_20210706_214626.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще сменяш сензор явно. Намира се в централната конзола, м/у краката на шофьора и пътника. 

Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зад централната конзола,или отдясно към пасажера ?

7 генерация

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сензора е на различни места при различните модификации(преди/след фейса - TSX и т.н.) и с информацията, с която разполагам от тази тема, предполагам че е зад SRS контролера. Трябва да махнеш пепелника и панела над него.

Търсиш това:
 

1182183705_OperaSnapshot_2021-07-07_154154_www.google_com.thumb.png.4dc1a5d836d6887a07ada9be17eeead6.png

 

Може да извадиш късмет и да е зад единия от триъгълните пвц капаци в краката: 

 

  1185843136_OperaSnapshot_2021-07-07_160100_typeaccord_co_uk.thumb.png.fe628b369b0eda903ef4c1638e13eb05.png На тази снимка е махнат триъгълния капак и г-образнен преходник(тръба) от въздуховода. 

 

 

 

Пак ще кажа: препоръчвам да се посети сервиз. Да не се окаже, че VSA модула е скапан...

 

Редактирано от I_Yordanov
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От един сервиз вдигат рамене, даже не успяха да прочетат грешката.

Разглобих зад централната конзола..няма го там,също така и в краката на пасажера отдясно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под шофьорската седалка е при 7 генерация,2.4 бензин.

IMG_20210710_135342.jpg

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха! Мислех, че само при TSX е под седалката... Извинявам се за подвеждането! Би ли споделил после цени на този сензор, а и резултата де.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 25.06.2021 г. at 22:18, I_Yordanov написа:

 Може да пробваш, като откачиш кабела (бял със зелено) на ELD-то от буксата на генератора. Нищо не рискуваш, генератора ще работи като на всяка друга кола.IMG_20210625_215241.thumb.jpg.9591f991e7f0942fe68836140639bde4.jpg Моя си го оставих така, защото ме дразнеше.

 

Заркачайки зелената букса системата регистрира проблем и светва акумулатора на таблото. Поне на фейслифта на 7-ма е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама защо ще разкачаме буксата? Тогава ясно,че ще регистрира проблем. Аз махнах само бяло-зеления кабел и нямам грижи. Не съм гледал схеми за фейслифта, но ме съмнява да е по-различно. Може и да греша де.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@I_Yordanov

Off Topic

Моя грешка. Не съм те разбрал правилно. Помня, че преди време мерих тоците и забравих да включа буксата и даде грешка, та за това се изказах неподготвен.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След известно чакане, втора ръка от ибей, дано е работещ.Предстои монтаж тези дни,макар че сегашният не се е обаждал известно време 🙂

IMG_20210723_165809.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конектора в какво състояние е? Нещо влага да е имало там? Понапръскай го с някакъв контакт спрей, за всеки случай, преди да монтираш новия(стар). Какви пари излезе датчика?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко беше наред външно със стария, буксата и вътрешно изглеждат добре.

Имам някакви съмнения за студена спойка,но вече поръчах този.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...