Jump to content

Recommended Posts

Здравейте на всички, казвам се Стоян. 

Купих колата преди около месец(нов внос) обслужих я както подобава. 

Питането ми е следното колата набира прилично до 40,50 км/ч. След това оборотите се вдигат а километража не. Особено ако е в баир, например карам с 60км/ч давам газ оборотите отиват до 4500-5000. в същото време никакво ускорение. В случай, че ползвам режим спорт от волана има някакво ускорение малко по добро от нормалното но за мен нещо не е наред. На равен участък нещата са имаме ускорение но пак е някак си мудно и бавно. Надува оборотите прекалено преди да ускори колата. Ако някой може да помогне, ще съм много благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Честито!

Коя година е? 105к.с или витек двигател? 

Според мен провери пътя на изгорелите газове.. вакууми и чистия въздух.

Редактирано от emod
Не цитирай предходния пост, на който отговаряш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя е заминал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Хора четете ли ? Това е свт ни вакууми ни съединител , колега смени маслото на тая кутия и карай. . Колата ти дори не е истински автомат а CVT . И това което описваш е нормално като и забиеш газта. Стискай палци да е здрава кутията че е ходене по мъките.

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти, за отговора. 

Смених маслото в автомата, като майстора ми каза, че е източил 4литра и е долял 4 литра.

Маслото е на Хонда, каза че било задължително да е такова. 

Въпросът ми е това ли е правилната смяна на масло??? 

Поздрави!!! 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 4 часа, fenabg написа:

Стискай палци да е здрава кутията

 

Ако досега не си карал такова чудо (CVT), най-добре се консултирай с някой, който е.

Не е задължително да е майстор, просто някой дето е карал такова повечко време.

 

Кутията има метало-гумен ремък. Ако продължава да вдига обороти след смяната на маслото може да се наложи ремонт.

 

п.п. Не съм сменявал масло на CVT, т.е. не знам, дали сте го сменили по правилния начин. От 13г карам само автоматици, ама не са CVT.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неправилно се изразих,не си мисля че е класически автомат. Пазя тубата от маслото, ако на нея пише довечера ще видя . Другият вариант е да звънна на майстора,ако няма инфо на тубата.Благодаря за насочването. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1596979677_.thumb.png.b84d27a31a39d3089d99248f8009cabb.png

 Honda CVT 4 л.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 50 минути, CARPERA написа:

 

 Honda CVT 4 л.

Майсторе ти ли си ? х

  • Харесвам 2
  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, Krasi-mir написа:

 

п.п. Не съм сменявал масло на CVT, т.е. не знам, дали сте го сменили по правилния начин. От 13г карам само автоматици, ама не са CVT.

Няма правилен и погрешен , точиш и наливаш .  Не случайно го разпитвам човека че наскоро на клиент му бяха шибали атф декстрон2 щото видиш кутията била стара и автомат.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, CARPERA написа:

1596979677_.thumb.png.b84d27a31a39d3089d99248f8009cabb.png

 Honda CVT 4 л.

Същото е като на снимката

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Off Topic

@fenabg , първите 2 неща, който научих за Хонда преди 13г бяха:

1. Не се върти на стартер с извадена свещ. Стана по трудния начин - след като издумках бобина и комутатор. Оказа се, че колата не пали у английската влага, заради липсваща пружинка между бобината и капачката.

Тогава научих и за най-важния Хонда инструмент - кламер.

2. Задължително Honda ATF Z1 за автомата и задния диф. Във Autodata пишеше Дексрон III. Ама вече бях ЧИТАТЕЛ във форума и не им се хванАх.

Пробвах и заместител - 2 пъти по-евтин, ама за 20-ина К км па зе да рита. Тогава не те "познавах" да кажеш.

По него време имах спор с един ютюб спец - как така в дифа съм сипал ATF Z1. Бая ме храни, докато не му пратих снимка на моя JDM диф.

 

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Моля те това за дифа го обясни на мастърите , че кат кажа на някой че маслото му за дифа на 1чката е атф и припада . па моето CRV от 8 години е само с такова . 
@CARPERA  koe е смешното че е е атф или кое ?

Редактирано от fenabg
  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Spoiler

Знам какво пише на задния ми диференциал.

image_855006.thumb.jpg.7d4b115736f2d20736beb4503d364859.jpg

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двата филтъра ли сменихте?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@5 GTT

Можеш ли да кажеш за кои два филтъра говориш,и къде се намират те.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 @5 GTT

В линковете виждам един филтър,ти сменял ли си такъв,и къде  се номира по  кутията.

Кой е втория.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Айде, като майстор да ми обясниш, как тези два филтъра са еднакви, че аз съм проЗт и не разбирам!

https://www.onlinecarparts.co.uk/car-brands/spare-parts-honda/hr-v-gh/14595/12315/automatic-transmission-filter.html

 

https://www.hondapartsnow.com/genuine/honda~strainer~25420-pet-003.html

 

https://www.hondapartsnow.com/genuine/honda~filter~25450-p4v-013.html

Редактирано от 5 GTT

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 @5 GTT

Не не са моя е грешката.

Ти първи споменаваш за тези два филтъра за това попитах за повече инфо,къде се намират сменят ли се лесно.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...