Jump to content
Sign in to follow this  
borko 30

Хондата дигна температурата

Recommended Posts

За придърпването провери клапана EGR. Ако клапана затваря относително плътно, достатъчно е да се извади куплунга - появява се грешка но може да се кара така. Ако придърпването изчезне смени клапана струва стотина лева китайски клапан.

Ремонт на системата за рециркулация на отработените газове EGR - Civic 7ма ген. (2001-2005) - Hondabg.com Форуми

Edited by tgavrailov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Клапана ми е нов на 100 хил км вече -оригинален ,не е той .Пробвах го аз това с откачането на куплунга ,трия грешки всичко с диагностиката ,остава само за катализатора грешката .Вече навъртях 2 хил км -ще върви мотора явно ,маслото не е мръднало -невероятно .Няма вече Добрич -Варна 7 кила бензин и половин кило масло и два литра антифриз ,сега само бензин доливам .

  • Like 4
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вече навъртях 5 хил км до Варна и назад ,маслото е паднало до половината на щеката ,хондовско масло 5 на 40 ,това в нормални граници ли е ,ако щеката е литър от мин до макс ,излиза 100 гр на 1000 км след ремонта .Преди два дена ходихме да албена ,сложих мобилния борд комп ,даде ми разход 7 на сто -повече от преди ремонта .Първите 2 хил км маслото си стоеше все на макса на щеката .Маслото ли се скапва или мотора ?Мирише от време на време на сяра и развалени яйца -това предполагам е от скапания катализатор,да не ми се вдига разхода на бензин от него ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако махна ката и сложа резонатор ,ще се отрази ли при прегледа следващата година  ?Паклитаксел-а ,и с него трябва да се справим сега .

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, borko 30 said:

Ако махна ката и сложа резонатор ,ще се отрази ли при прегледа следващата година.

Както изглеждат нещата към момента – да, и не вярвам да покриеш изискванията без кат.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз бях се навил да сменя катализатора с нов ,обаче в момента ситуацията с химиото на майка ми не ми го позволява ,само маоло-то е 400лв на месец за да подържа в ниво левкоцитите ,пък другите подържащи лекарства са още толкова на месец ,и бензина като сложиш постоянно до Варна -1000 минава на месец да подържаш човека жив ,хубаво поне ,че върви хонделата да ни вози до Варна .Паклитаксела е водещата гадория при вливанията ,която срива всички кръвни показатели и имунитета .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сега излезе нов проблем ,не е голям обаче ме дразни много ,от витек клапана тече масло като лейка от 2-3 месеца ,преди месец сменихме гарнитурката му с нова и за една седмица спря ,сега тече още повече ,омаслява цялата скоростна кутия -мислех да не е от нещо друго ,но след детайлен оглед -оттам е .Двигателя вече стегнат отвсякъде и не гори масло ,пък този клапан ми хвърля скъпото масло .Как да го оправя тоя проблем -силикон ли лепило ли някакво да слагам не знам вече -майстора все зает ,няма време ,сам трябва да се оправям .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Бог да е с вас, колега! Дано жената се оправи бързо... 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не са ли две уплътненията на втек клапана? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Гарнитура откъде я взе?и аз сменях и нямам теч вече 30 хиляди.иначе нова или старата с много силикон.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Гарнитурката е от тука от едни  Хиткар ,днес намазах с виктор рейнц черен силикон,дано да не запуши нещо малките дупки на главата ,че докато го наместя и се размести доста .Оставих без да я паля до утре за да засъхне като хората -досега никога не е пускал масло преди ремонта .

Тази вечер се обади лекуващия лекар онколог ,каза да не ходим утре -за утре беше насрочено преди 20 дена  следващото вливане ,понеже спрели доставките и нямало паклитаксел ,правел се в украйна :wacko: Как може да нямат тука налични запаси от тая страшна отрова -тя спира развитието на рака 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Онзи ден измих основно мотора ,от клапана вече не тече ,нооо сълзи от гарнитурата на главата и то в голям обсег ,консулт с майстора -еми понякога така ставало ,можело пак да се смени гарнитурата и вятър на главата :punch: ама за после пак нямало гаранция -уж елринг е сложена :|начи пак няколкостотин лева за гарнитура и после след два месеца пак може да протече ,ми тя както е тръгнало може и да се издуха и да не върви мотора пак ,уж маркова, аааааааа кой туй нещо .Аз както ми е напечена ситуацията със положението на майка ми ,сега и с колата разправии -ще ми изпуши и моята глава вече ,това нещо няма ли гаранция нещо ,как 2 бона ремонт и целия мотор все в масло -кат някой дърт барутник .Ако се притегнат болтовете на главата дали ще спре ?Мога и нови да купя -майстора го питах за нови болтове преди ремонта ,категорично отказа ,тези ставали ,нямало смисъл .Чувал съм преди време от вещи автоджамбази с които работим ,че на японците ,не пуснеш ли вятър и на блока и се получавали такива работи и се сдухват бързо  -вярно ли е това .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Майстора ти би трябвало да е минал с камък блока /т.н.вятър/. Аз септември м.г. правих глава и майстора спомена тая дейност. Не може едната страна на гарнитурата да легне на шлайфано, от другата на стъргано с шпакла. Иначе гарнитурите на Елринг са трипластови, и моята е такава. Болтовете също ги смених, но това е за гаранция от скъсване, освен пък при теб да се е случило. Пробвайте да ги минете болтовете пак с определените нютони.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Задължително (вятър) и оригинална гарнитура,играх филма с елринг.

Незнам кое не направи предния майстор но протече.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колко ти губи масло?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Маслото не го пипаше до 5-6 хил км ,после видях течовете и се почна с доливането -обаче не знам колко ,може би половинка литър да съм долял изведнъж като почна да чезне маслото .Да го карам ли да сменя гарнитура или да си я карам така ,не е до парите ,ама след един месец да не протече пак и да съм в изходна позиция.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Цялата кутия и блока си стоят постоянно прясно мокри ,тук добавка за спиране на теча били свършила работа -примерно на бардал 

още нещо да питам ,при следващ шлайф на главата ,пак ли трябва да се разоборудва от клапани и всичко ?

антифриза нещо вече мътен ми се вижда -преди това като отворя капачката на радиатора и виждах през него решетката му ,сега е мътно и нищо не се вижда надолу ,това означава ли нещо ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Той всъщност проблема с гарнитурата и да не прогресира ,усещането ми като се кача в колата не е същото като след ремонта ,много и се радвахме че всичко стана добре ,сега като знам че има проблем и все за това мисля ,доста пари дадох и пак наливам масло ,вярно не го гори ,но мотора целия в масло и тече много  .Пак се доказа че не всеки може да прави хонди ,фена ми е мнооого далеч за да му я закарам да смени гарнитурата както си му е чалъма там .Искам да си я карам още дълго време колата ,ама тоя теч ме убива направо .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Иди при Бранко ( Markony ) в Русе. Ей го къде е... Трябвало е при него да направиш ремонта, но...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Той Бранко не е толкова далеч ,но колата беше почнала да придърпва зверски и на практика не ставаше за каране .Нямаше как да стигна до него.

Сега нещо лопа отнякъде си  -майстора каза че стеблата на амортисьорите лопат -сменени са прeди 5 години има няма 30 хил км.Не са изпуснали ама лопат .Значи пак трябва да се сменят -пак луди пари ,толкова ли държат новите амортисьори ?Бахти и частите и чудото ,всяка година биалетки ,американските тампони и те се късат уж оргинални -все скъпи и хубави части слагам пък всичко се скапва -аз дето и голямото каране карам ,само дето сега покрай майка ми от една година обикаляме болниците до Варна като луди за да задържим положението ,и пак 10 хил съм навъртял .Нищо километри ,пък всичко здава багажа ,то като се почна от тая гарнитура и от тогава сякаш се разпада колата .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Така е колега, качеството на новото падна драстично! Аз като сменях амортисьори и майстора ми каза, че ще ме изкарат макс 3 години по нашите пътища! Е изкараха около 4,5 , ама това е! По лошото е че вече, всичко е скапано и новото не става! Шефчето си купи преди месец най новото BMW IX50,(138000) евро,  изцяло електрически, с пробег уж 600 км, да ама не! Вчера едвам стигна до Пловдив за среща при напълно заредена батерия! На Пазарджик преди Шела батерията паднала на мин, карал с 60-70 едвам се дотътрил до Пловдивския офис да зареди! Вчера отиде се разправя и я върна!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Задни биалети съм сменил с Мейле преди 70хил км и още нямат проблем. Преди това ми бяха сложили Джапан Партс, които не издържаха и година. Шарнир горен на Мууг издържа 40хил км, сега сложих ЦРТ, че не намерих 555. Отдолу на Акорда сложих оригинални, че понякога се късат без предупреждение. Мисля, че има афтърмаркет марки, които предлагат доста добро качество, но със сигурност не са всички и трябва да се порови човек. 

Edited by Pavel_Pavlov
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нови болтове за главата и вече няма течове ,сигурно са се разтегнали старите ,нооо това няма значение ,важното е че като дигна капака и чистия мотор ми радва душата .

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

От зимата не бях слагал инфоборда ,този уикенд го сложих до албена 5.2 л със климата ,на връщане 5.3 л разход ,скорост 95-100 ,добре е нали ,за 10 хил км всичко по мотора се е напаснало след ремонта .Днес майстора се обади ,че има свободен ден  и я вкарах бокса за окачването -амортисьори ,тампони ,шарнири и каквото там излезе за смяна да се сменя .Каябата за наште кошници още били 250 лв парчето ,като преди 7-8 години ,ама тоя път слагам такива и компромиси няма да правя за никой елемент по окачването ,то и без това всички ремонти сигурно ще са и за последно ,че 22 години ще навърти скоро .Знам ,че пак няма да вози като мерцедес ,ама да си я постегна аз ,бентли като гледам така ,скоро няма да си купя;) ,така ,че ще си търкалям хонделата докрай .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Преди бяха по 180-90лв за брой. Поне за моята бяха толкова като ги сменях преди 7 години. 

 

Ще почне да вози по-твърдо, малко игра с налягането на гумите и става поносимо :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Днес взех колата ,всичко сменено -амортисьори ,шарнири ,кормилни накрайници ,тампони всички по окачването, с премиум марки всичко ,850 лв части ,200лв труд и 70 реглаж ,но нямам премиум усещането като возия.Още има някакво леко причукване из дупките и по-твърдо вози сякаш -инак сега волана е по-стегнат и се усеща по-добре колата и по -стегната някак си като цяло -има ефект ,ноо за 1000лв очаквах по-добър резултат ,явно такова си им е окачването на тези коли .Возил съм се на други марки коли след такъв ремонт -през големи дупки и неравности като през памук се усеща че минават .Ами остава ми успокоението ,че съм направил каквото трябва ,ми малка кола колко хубаво да вози ,абе важното е че ни вози и не прави магарии като много други марки дето возят като лодки ,но често ги прибират с пътна помощ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drone ,амортисьорите са по 264 лв за брой ,тея хит кар май малко надуват цените ,ама дано да са читави поне ,нямам никакъв документ за частите -нали гаранция трябва да имат там нещо ,ако стане фал с някой амортисьор как се процедира .

Минавам през легналите полицай като през памук -огин са каябата ,на слизане от тях обаче се чува едно притракване сякаш е раздрънкана цялата предница -пък не е ,нали затова сменихме всичко ,това тракане и през дребни неравности ми бърка да не казвам къде -рейката  и тя е ремонтирана преди години -ама тя по особено дрънкаше ,не е от нея .То това окачване няма и кой знае какво ,пък що трака ,на авера аудито колко там си носача имало и все нещо сменя из сервизите -сервизна кола ,взема я от сервиза кара там малко и айде пак за нещо в сервиза .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...