Mkilla 876 #41 Отговорено 17 Август, 2021 На зъболекар е вероятно 1 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Terje 171 #42 Отговорено 18 Август, 2021 Като четох колко емоционално е обвързан с автомобила си, или е изпаднал в екстаз, че моторът ще може да бъде възстановен, или са му потънали гемиите понеже повредата се е оказала необратима :). И в двата случая сигурно няма да му е до писане. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 464 #43 Отговорено 18 Август, 2021 (Редактирано) До момента главата е шлайфана и ревизирана -смяна гумички ,напасване клапани -не е имало нужда от смяна на клапани или водачи ,надувана е за проба ,ренгенова снимка за пукнатини -всичко е добре .Пробойната в гарнитурата е била на 4 ти цилиндър към охладителната течност .Коляновия вал е като нов ,основните лагери нямало нужда да се сменят -само биелните ,цилиндрите са кaто нови,бутала -отлични , -никъде няма да се шлайфа ,няма да се минава на ремонтен размер ,маслените сегменти -пълен блокаж.Чакаме да пристигнат частите -поръчани били от различни магазини и ще пристигнат някои тази ,някои другата седмица .Кое какво е и каква марка е не знам ,както писах ,майстора каза че знае какво да търси да купи и да не се бъркам .Вече не ме болят зъбите -на нервна почва е било явно .За пари още не знам какви ще са . п.п Мислех да сложим оригинални сегменти от хонда за 600 -700 лв ,ама майстора вика ,ти за 8 години 50-60 хил навърташ ,и тея от 200лв ща искарат над 100хил км .По мои груби изчисления общия масраф ще иде на 2 бона ,а дано не прескочи ,ама надали . Редактирано 18 Август, 2021 от borko 30 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5346 #44 Отговорено 19 Август, 2021 Дано не ти "избият зъбИте", ама пък ще караш нов мотор, а и този след теб. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 464 #45 Отговорено 19 Август, 2021 Няма ,няма ,аз като знам вече ,че мотора е добре и съм по-спокоен ,утре идват сегментите ,другата седмица лагерите ,бавно става ,ама хубавата работа бавно се прави -не се бърза ,бързо се пуска водата в тоалетната и аидеее всичко в канала ,пък тука мотор се прави ,отговорна работа .Таман докато идват частите съм поръчал да огледат окачването от-до ,докато е колата в сервиза на подемника всичко да се прегледа на спокойствие и да се оправи -има някво хлопане ,да го отстранят .Каквото и да струва всичко ,осигурил съм парите с горница за по-сигурно ,искам да се кача в колата която купих преди 8 години -усещане за нова кола и като возия и всичко . 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 464 #46 Отговорено 20 Август, 2021 Чувал съм ,че хонделовите катализатори се самопочиствали -вярно ли е това ?Моя вече хубаво се е насмукал на масло и чека все ми свети за неефективен катализатор,обаче като карам с 90-100 извънградско след 30-40 километра изгася ламбата ,като карам над 120 и пак светва ,майстора каза ,че е свалил цялата генерация гърнета долу за да се работи по мотора отдолу ,да го карам ли да навие втулката на ламбда сондата на катализатора ,преди две години я купих от фена ,ама в един сервиз не можаха да отвият ламбадата и я заоблиха тогава ,да го мъча ли да я отвие -може пък да се счупи ,или вече с новите сегменти като не гори масло и катализатора ще се възтанови и да не барат сондата ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1028 #47 Отговорено 21 Август, 2021 Катализаторът няма да се самопочисти. Можеш да опиташ да го дадеш за почистване или (по-добре според мен) да го продадеш и да си вземеш читав заместител. Не знам по колко вървят на твоя модел, но с оглед цените последно време, сигурно дори ще си на плюс и ще и покрие малка част от ремонта. Не се занимавай с втулки и залъгване. Освен околната среда, ще имаш ядове с ГТП от следващата година. 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1242 #48 Отговорено 21 Август, 2021 (Редактирано) Борко, ако си с 1.6 можеш да питаш в ЕМ Комплект. На един приятел със същия Сивик му откраднаха катализатора и там му сложиха заместител в много кратък срок, че беше около Коледа. Не се е оплаквал от светещ чек. Редактирано 21 Август, 2021 от dindin 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 464 #49 Отговорено 21 Август, 2021 Благодаря за насоката dindin ,проверих в емкоплект -366 лева е .Дали е истински за тея пари .Реших да пробвам как ще е хавата след ремонта -светне ли пак заради ката ,сменям го веднага с този от ем комплект . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2620 #50 Отговорено 21 Август, 2021 Само да не е обикновена керамика, че ще се види в чудо, догодина, с ГТП-то. А емкоплект са "като шоколад в целофан", ама без шоколада... 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 876 #51 Отговорено 21 Август, 2021 (Редактирано) @Pavel_Pavlov, с втулка проблеми няма да има ако му е наред моторЯ. Данните са в норми със и без cat при изправен двигател. Друг е въпроса ако му е много задръстен и сега е момента да го махне и да сложи заместител някакъв. Ако може да се продуха и не е натрошен, аз бих си го върнал ОЕМ-ският даже. Редактирано 21 Август, 2021 от Mkilla 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1242 #52 Отговорено 22 Август, 2021 На 21.08.2021 г. at 20:57, borko 30 написа: проверих в емкоплект -366 лева е Ако не се лъжа карате еднакви коли, и той е с D16. Без труда и ламбдата е 150 лева макс. Каза, че му свети чека (защо толкова време не ми е казал - не знам), ще му изчистим грешката и ще видим след това какво ще стане. Остави катализатора за накрая ако изобщо се наложи ... 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1028 #53 Отговорено 22 Август, 2021 По мои наблюдения за последната ~1 година цените на афтърмаркет универсални катализатори са се увеличили с до 50%. Така че е възможно цените от снимката да са поостарели. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 464 #54 Отговорено 23 Август, 2021 Dindin и аз реших в крайна сметка така да направя ,днес се съветвах с майстора ,каза като я затворим -качаш се и хубаво да я развъртиш до вилата на албена ,ама хубаво ,да почервенеел ката от газ ,като дигнел голяма температура и се почиствал така ,ако не станело после ще мислим .Само каза да не е стопен досега . Нещо бавна разработка -няма разработка каза ,шлайф на валове и цилиндри не е правено -газ до прекъсвач 😮 да видим сега колко може да бяга . Купил е хондово масло 5на 40 и него ще налее-150лв ,след 500 км яко газ идваш да сменим филтъра с нов и пак газ . Аз обаче първите 1000 км мисля да я карам полека до 2-3 хил оборота -то и за после мисля да я карам кротко де ,дигам високи скорости само като изпреварвам някой тир или някой катил ,тя сега във високите като няма да смуче масло да дига компресията дали ще дига 200 вече ? Ама аз всъщност и не искам да знам -обещах ,че вече ще карам полека ! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 464 #55 Отговорено 23 Август, 2021 (Редактирано) С днескашния транш ,минах хилядарката ,това без да съм платил за сегменти лагери гарнитури и каквото още остава ,после ще си смята труда общия и майстора като я подкарам .Колкото излезе ,толкова -заслужила е колата ! Редактирано 23 Август, 2021 от borko 30 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 464 #56 Отговорено 25 Август, 2021 (Редактирано) Днес в 16 часа взех колата .Много леко върви ,сякаш друга кола карам .Двигателя се чува като жужене на оса като настъпя до 3 хил ,много бързо развърта при подаване на газ ,не съм я карал извънградско още ,но се усеща че върви повече в ниските обороти .Доволен съм от ремонта -пу да не и е уроки . п.п Забелязах и друго -пуснах я на прав път без гас на 5-та с 30-40 км ,върви плавно и равномерно мотора ,при настъпване на газта все едно ластик опъвам и се изтрелва плавно и сигурно до голяма скорост ,преди да усетя че е духнала гарнитурата ,при скорости под 60 на 5-та ,взе да хълца и да и да се ослушва мотора кво да прави ,пък преди това не правеше така -било е явно началото на пробива в гарнитурата . Редактирано 25 Август, 2021 от borko 30 9 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 464 #57 Отговорено 25 Август, 2021 (Редактирано) Предполагам ще питате какво струваше ремонта .Ами 1360 лв части консумативи по мотора и ревизия на главата ,400лв труд на майстора . Поръчал ми е накладки и нова задно гърне -не му харесвало нещо ,семеринг на скоростите някъв дето сълзял ,по окачването се съмнявал в нещо ,но това другата седмица ще е -като доидат нещата ,пък и да разкарам малко мотора дотогава насам натам . Те гарнитурите семерингите и антифриза щели да бъдат към сметката с гърнето и накладките ,начи все пак стъпихме на 2 хилки по хамалогията по мотора . Редактирано 25 Август, 2021 от borko 30 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5346 #58 Отговорено 26 Август, 2021 Най-сетне добри новини! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Terje 171 #59 Отговорено 26 Август, 2021 Не знам за частите, но за труд определено си минал тънко. И ако майстора е свършил добра работа, имаш да минаваш още 200К+ 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 464 #60 Отговорено 26 Август, 2021 Днес реших да проверя и климата как е ,че много често изключваше и включваше компресора .Отидох на сервиз с машина ,изтеглиха 900 грама фреон ,това е дооооста повече от колкото трябва -системата е вдигала постоянно свръхналягане и изключва .Заредиха както трябва и сега си прави студено постоянно без да изключва през 10 секунди .Фреона по принцип трябва да е 550 грама в системата -тука правилото на мечо пух ,колкото повече толкова повече ,не важи ,последно ми я зареждаха без везна едни майстори -по манометри ,виждате какво отклонение има като се зарежда на око дето се вика . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pavel_Pavlov 1028 #61 Отговорено 26 Август, 2021 Честито за колата, дано майсторът е свършил добра работа. Дано и колата ти върне вложеното в нея със спокойни, безаварийни километри 👍. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 464 #62 Отговорено 26 Август, 2021 Благодаря ! За сега всичко е на 6 .Утре ще я разкарам до Албена да видим как ще е ,ма тя се усеща колата ,една жива такава -развърта мотора за нула време само като пипна газта -много съм доволен ,сега и климата е в час вече .Колко му трябва на човек ,да върви хонделата ,радиото да свири и път за каране да има . 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1242 #63 Отговорено 26 Август, 2021 И без нерви на пътя, че ядове и за тебе и за Хондата. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 464 #64 Отговорено 26 Август, 2021 А-а-а-а няма вече ,обещах че ще си я кътам вече -да ме вози до където съм тръгнал и да ме слуша Благодаря ви колеги ,че се радвате заедно с мен за колата -оценявам го ! Прави ми впечатление ,че Фена като баш майстор на хондите един ред не драсна в темата ,да даде акъл нещо или да ме укори за нещо -ниищо .Дръпнал се е нещо от нас ли ,сърдит ли е за нещо ? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 876 #65 Отговорено 28 Август, 2021 Честито и със здраве да си я караш 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 464 #66 Отговорено 30 Август, 2021 Вече минах 200 км извънградско -върви хонделата ,грешка няма ,дигах до 100 ,веднъж до 120 да мина един ,няма го сега тоя шум от мотора да ти става на кошер главата като настъпиш -вече като карам със 100 можем да си чуваме приказките в колата с хората .Тоя човек-майстора , ми върна вярата в ремонтите -значи все пак може да се направи това нещо-двигателя като хората и да върви . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CNC Setter 43 #67 Отговорено 30 Август, 2021 (Редактирано) За моженето - може да се направи . Аз като правих моя автомобил и двата пъти в началото беше супер . Първия път изкара 30 хил. км и пак духна гарнитура , втория - 15 хил. км. Дано при теб са ОК нещата , а не като при мен . Редактирано 30 Август, 2021 от CNC Setter Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 464 #68 Отговорено 30 Август, 2021 Е тя гарнитурата се сменя -няма да трябва вече сегменти лагери семеринги клапани и така нататък-една гарнитура колко ще струва да се смени -тез коли се стягало на нютони и после на градуси картуната ,после нямало дозатягане -ти елринг ли сложи гарнитура . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CNC Setter 43 #69 Отговорено 30 Август, 2021 Не знам марката гарнитура , тъй като не я правих аз . Смяна на гарнитура с всичките процедури от това ( шлайф глава , напасване на клапани и т.н. ) излиза средно около 600-700 лв. , може и повече зависи от майстора . А по въпроса за стягането на главата - всеки производител на автомобили дава точно определена схема в ръководствата за всеки конкретен модел , като е много препоръчително , да не кажа задължително да се спазва въпросното предписание . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 464 #70 Отговорено 30 Август, 2021 Исках да кажа ,че като е правена вече пълна ревизия на главата и мотора ,следваща евентуална смяна -недай боже ,на гарнитура ,гарнитурата метална елринг е 100лв ,за труд де да знам сигурно едни 100лв пак ще има поне ,шлайф глава 50 кинта ,значи 250 лв за смяна гарнитура .Като съм дал 2 бона за ревизия на мотора ,ако се наложи след време 250 за нова гарнитура -пак ще ги дам . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 464 #71 Отговорено 9 Септември, 2021 (Редактирано) Вече минах 600 км и върви пушка мотора ,обаче се появи нещо ,което мисля и преди ремонта го имаше ,но го приписвах на гарнитурата все .Та значи при каране примерно с 60 и само се подържа скороста с газта без да се ускорява ,почва едно микроскопично придърпване ,отначало мислех че е от неравния път и така ми се струва ,ама и на баш хубав път така прави ,натисна ли газта да ускорявам лашва леко и ускорява плавно до колкото настъпя ,отпусна ли газта пак така лашва цялата кола и все едно сега се уча да карам и не знам как да ползвам съединителя ,свещите са на 2000км оргинални ,слагах бардал в бензина за почистване -няма промяна .Като карам със 100 извънградско -не прави така ,само при ниски скорости и като че ли като като му е леко на мотора да върви и тогава прави магарията -какво е това нещо ,не знам ,ако имате идеи -пишете ,чека за катализатора и той пак свети и ми вади очите -сега не бута маслото ,ама след дъжд качулка -свършил е ката ресурса си явно . п.п Като карам по булеварда и стигна кръстовище и спра на светофара ,оборотите падат под 500 притриса леко и се вдигат сами до 750 и там седят до потегляне .Сетих се за това -ако има значение де ,за да може да се ориентирате евентуално откъде е проблема -повтарям това е от преди ремонта още ,не е свързано с него . Редактирано 9 Септември, 2021 от borko 30 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 464 #72 Отговорено 10 Септември, 2021 Днес бях при майстора и сложихме новото гърне и накладки ,стана въпрос за лекото придърпване ,покара я и каза че е от съединителя -така че не ме мислете вече ,аз пролетта го бях подпалил на един голям байр -може и от това да е ,съединителя е комплект зелено валео на 50 х км ,докато не го изпиля напълно ,няма да го сменям .Пък за оборотите дето пропадат от време на време при идъл -каза да се почисти дросела и ще се оправи ,ама кога ще го направя и имам време -бог знае .Така ще си я карам засега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 271 #73 Отговорено 11 Септември, 2021 Няма начин да е от съединителя. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1453 #74 Отговорено 11 Септември, 2021 Основен ремонт целия двигател на парчета,да не почисти дросела.????? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 464 #75 Отговорено 11 Септември, 2021 Ми не знам ,казвам това което ми каза майстора ,как придърпва от съединител -нямам представа ,пък за дросела -може да се плаща отделно за него ,аз това за оборотите не съм му го споменавал преди ремонта ,мислех че всичко е свързано с проблема с гарнитурата . От какво тогава може да е придърпването ? Откачах ламбдата ,егр-а ,не е от тях .Давайте предложения -ще ги пробвам . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1453 #76 Отговорено 11 Септември, 2021 Почисти дросела,да видим после. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 464 #77 Отговорено 11 Септември, 2021 Той всъщност какво точно му се почиства -като детайли ?Не съм го правил и затова питам . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1453 #78 Отговорено 11 Септември, 2021 Това е за HONDA CRV 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 464 #79 Отговорено 16 Септември, 2021 (Редактирано) Днес почистих дросела и шашмата за идъл ,резултата е стабилни обороти като пусна газта ,идъл клапана имаше нагар и се въртеше на ръка на пресекулки -задираше от боклуците ,изчистих го и сега се върти като шантав на ръка ,обаче пресекулките при каране с постоянна скорост пак ги има .Явно и друго нещо има .Да не се ебава някоя от бобините -ако е така как да я хвана ? п.п Колата обаче забелязах вчера ,че и във високите обороти върви повече,отпуснах се малко повече с газта -тегли яко -сега сигурно всичките коне са във мотора вече ,да знам поне що плащам толкова данък . Редактирано 16 Септември, 2021 от borko 30 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 464 #80 Отговорено 16 Септември, 2021 Иначе разхода извънградско е 5-6 литра в момента ,вече минах хиляда километра ,очертава се близките 10 дни да направя пътека до Варна от отивания и връщания до онкоболницата в Аспарухово ,ще навъртя сигурно още хиляда ,ще следя и разхода да видим как е . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове