Jump to content
iliyanK20

Шум от скоростите при включен климатик

Recommended Posts

Здравейте, откакто съм купил колата(30k+ километра) при включен климатик се чува звук наподобяваш тракане, при натискане на съединителя звукът изчезва. Първоначалната диагноза беше фабричен дефект в скоростната кутия(износване на кожуха, ако съм разбрал и си спомням правилно), който ми обясниха,че дори да оправя ще се появи отново след 30-40 хилиди километра и не е проблем да се кара така колата. От около 1000 километра при 3-4 потегляния под наклон чувам един стържещ звук. Което ме накара отново да посетя сервиза за тези два проблема. Този път диагнозата за шума при включен климатик беше, че кутията си заминава. А за стържещия звук е виновен притискателя.

Въпросът ми е възможно ли е шумът, който е свързан с климатика, да е от аксиалния лагер или наистина цялата кутия е за смяна?

 

Колата е акорд 7ма генерация 2.0 бензин 5 степенна ръчна кутия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същите ги имах и аз и след смяна на съединител изчезнаха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 19.05.2021 г. at 10:19, iliyanK20 написа:

възможно ли е шумът, който е свързан с климатика, да е от аксиалния лагер

Да възможно е...,а кутиите са здрави:thumbs1:!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 19.05.2021 г. at 10:44, mirott написа:

Същите ги имах и аз и след смяна на съединител изчезнаха.

+1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Прилагам и звукозапис, за да е по-ясно, а и в случай, че някой друг има същия проблем в бъдеще.

Телефонът е поставен на земята зад предна лява гума. В началото е без пуснат климатик. На 8мата секунда натискам съединителя, на 11тата го пускам, на 16тата пускам климатика, на 21вата натискам съединителя, на 26тата го пускам отново, на 31вата го натискам, на 35тата го пускам пак.

 

Clutch-noise.m4a

Редактирано от iliyanK20

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм същите симптоми при предишния ми автомобил сааб 9-3 2.0т. Тракането и стърженето ги имах още при купуването на колата, карах я 100 000км и я продадох с тези симптоми. От самото начало диагнозата на майсторите винаги е била аксиален лагер, но аз поне не стигнах до смяна. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой, който е смянял съединителя, може ли да препоръча марка(беше писано някъде във форума, но не го намирам) и сервиз в района на София.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Айсин, Екседи, Лук. Което ти хареса като цена. Аз сложих Лук, за да не чакам. Имаше го веднага а бях разглобил. Отвътре старите извадих феродо Айсин, притискател Лук и лагер СКФ:))). Така го бяха сменили ама само при мен изкара 100К км. Не буксуваше а беше твърд, чак строших самия педал от инат да не го сменя докато не пробуксува. Ама не би.

Редактирано от mirott
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...