Jump to content
CNC Setter

Разширителен съд - ниво на антифриз

Recommended Posts

Привет ! 

Карам CR-V 2.2 дизел 2006 год.

Момци как точно следите нивото на антифриза при този мотор ? Ако не ме лъже паметта и на други хонди са същите разширителни съдове .

Не е прозрачен и колкото и да се мъчиш не може да се види нивото отвън по маркерите . Може би като са били по-млади колите се е виждало , макар да се съмнявам честно казано .

За сега си го следя на око през отвора , но не ме кефи този начин .

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както каза отгоре. При мен се вижда и от към калника, но трябва много да се загледаш. Ако не е над максимума си личи до къде е.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега за мнението ! 

Явно трябва по-внимателно да гледам. 😁

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги можеш да светнеш с нещо отстрани / отзад или в отвора. Последното със сигурност ще ти покаже нивото. Пробвай и да почистиш самия съд отвън

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвал съм със светене но отвън, за от вътре не се бях сетил. Ще се пробва. 🙂

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Свали съда и го измии хубаво отвътре и отвън.

Особено отвърте  с една пръчка и тампон от парцал и малко обезмаслител вършят чудесна работа.

Видимоста се подобрява значително.

 

https://omanual.ru/Honda/CR-V/2/R00/HTML/00/S9A2E00A14400017301MART00.HTML

Това е проверка на нивото в разширителния съд по твоето ръководство.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съда ще го измия. Предстои ми смяна на антифриза, че този е 5 годишен и тъкмо ще използвам случая. 

Да ви попитам и за смяната. Чета мануала и там е написано да се източва стария антифриз при работещ мотор, такава ли е процедурата ? 

Освен от радиатора има дадена и пробка за източване от блока чрез която източеното количество се увеличава от 6.3 л (източване само от радиатора) до 6.8 л., което е и почти цялото количество антифриз. След това се обезвъздушава от друга пробка, която трябва да е някъде горе под капака на двигателя. По този начин ли се действа ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижда се отстрани, ама зависи наистина колко е мръсно вътре.

Аз го побутвам малко да се разклати, че да видя отстрани горе-долу какво е нивото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
3 hours ago, CNC Setter said:

Съда ще го измия. Предстои ми смяна на антифриза, че този е 5 годишен и тъкмо ще използвам случая. 

Да ви попитам и за смяната. Чета мануала и там е написано да се източва стария антифриз при работещ мотор, такава ли е процедурата ? 

Освен от радиатора има дадена и пробка за източване от блока чрез която източеното количество се увеличава от 6.3 л (източване само от радиатора) до 6.8 л., което е и почти цялото количество антифриз. След това се обезвъздушава от друга пробка, която трябва да е някъде горе под капака на двигателя. По този начин ли се 

 

Този пробка на болока не е развивана никога има опасност да се скъса.

Източи от радиатора.

Антифриза е този от ръководството

20191109_165444.thumb.jpg.7e044bdd6572ea235274baa792859189.jpg

При работещ мотор и загрял антифриз не те съветвам да го източваш.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Съгласен съм напълно с теб за загрял мотор и антифриз. Ръководството ми е на немски и го превеждам с гугъл преводач, та не знам колко е точен превода. 

Стъпка 1 е да се изчака мотора да се охлади - това е ок. 

Стъпка 2 е развиване на капачката на разширителния съд и стартиране на двигателя, загрейте двигателя - тука ме съмнява...? 

Стъпка 3 - Развийте пробката на радиатора и т. н... 

Та си мисля да източа само радиатора (с врътка на парното на макс) дават го да излезе 6.3 л, малко ме съмнява че ще излезе толкова, ама да видим.. 

 

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря колега ! 

 

При мен в ръководството е по-различно, но вероятно защото е дизел. Разликата е в капачката на радиатора, при бензина е на радиатора, а при дизела е на разширителния съд. Но като цяло процедурата ми се изясни. 🙂

Редактирано от dindin
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, да.

Аз исках да дам инфо за процедурата по смяна и обезвъздушаване, която си е доста универсална. :)

Успех и да се похвалиш!

 

П.П. Моля те не цитирай мнението точно преди твоето.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лесна е смяната,особено с кранчето на радиатора е много удобно.Ще се справиш без проблем,в менюала пише да се разкачат тръби,което е излишно за мен.Аз не бързах и направих и две промивки с дестилирана вода между смяната.Боклуци почти нямаше,като изключим малко песъчинки на дъното на легена ама може да са си били там и преди това.Не знам дали е нужно,но аз изчаквах двигателя да поизстине преди да налея новата(студена)течност и това основно ме бавеше.Знам ли, да не вземе да пукне нещо от рязката промяна.После палене работа 15-тина минути,източване,чакане и пак пълнене.От пробката източих към 6 литра на око,така че е достатъчно и няма нужда да разкачаш маркучи.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря на всички отзовали се и помогнали по темата ! Ще пиша след смяната , може би ще го сменя с малото след около месец - два.

 

П.П.Извинявам се за цитатите , от друг форум навик и не знаех за това.

Редактирано от CNC Setter

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте да питам и аз за моята кола акорд 7 -2,4 от разширителния съд не се вижда до къде е само знам от стария собственик че е жълт антифриза . Грешно ли е да долея концентрат докато вземе да се вижда , че така нз колко има и кои марки са за предпочитане. Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Смени го антифириза,не се долива коцентра. Светни с фенерче в този съд и установи колко е нивото ,по добре долей дистилирана вода.

Махни това жълтото нещо от системата,и сложи антифриза който ти давят по ръковадство,той е с дълаг живот сменя де на 120хил км.

Screenshot_20201123-112506_Viber.thumb.jpg.81c9d020d8513472b8fdad6ee8d0efad.jpg

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Off Topic

 

120 хил. км., или 5 години, което настъпи първо!

В моето ръководство пише 80 хил. км или 4 години! За ОЕМ антифриз на Хонда иде реч.

В момента съм сложил RAVENOL HJC- Protect FL22, който има 08CLAG010S0 спецификация на Хонда и също се сменя на 80 хил. км или 4 години!

 

 

Редактирано от dandilov
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...