Jump to content
venkostanev

Каква Хонда Civic да си взема 1.8 или 1.4 от2013г.

Recommended Posts

Здравейте колеги.Споделете предимствата и недостатъците на двата модела.Аз все още съм собственик на lancia libra но все пак я карам от 2007г. и Honda Civic  е следваща моя мечта.Благодаря ви предварително за всяко едно ваше мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ех значи, преместих разделите за моделите най-отгоре и пак не си намерихте модела. :D

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напоследък взех да се интересувам и от Сивик. Не знам защо са така умрели темите за Сивик 9, доста от тях без един отговор дори...

Обяснението, че това е защото колата е много читава и няма никакви проблеми, не е ОК..., не знам каква е причината, малкия брой ли, та модела е вече на 10г...

Все пак е интересен паралелът между 1.4 и 1.8... (повечето теми са все за дизел)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че е много малко продаван модел. Много бързо се появи  10 -та генерация  и  това също повлия много,  премахнаха големия дизелов агрегат  и  останаха само  с един  1.6 дизел,  1.8 бензин  и 1.4 ,който не се и продава ,почти. 

Да не говорим за  външния дизайн ,не се хареса много на купувача, за разлика от предния сивик, който си беше доста продаван модел. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, JapCar написа:

Все пак е интересен паралелът между 1.4 и 1.8...

 

Нямам време да пиша точно сега. "Имах" и двата модела, от чисто нови, за по 3г всяка.

 

Предполагам си чел първата тема в раздела?!

Ако не си, прОчети я, намисли си конкретни въпроси, и ще коментираме като се прибера по-късно днес.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Krasi-mir написа:

 

Предполагам си чел първата тема в раздела?!

 

Прочел съм я, но май е затворена за коментари, не знам защо...

Идвам от Акорд 7 и гледам само за бензинови Акорд 8, 2.0 или Сивик 9,1.8...

Щом си имал и двете 1.4 и 1.8, значи може да направиш паралел, след като купетата са еднакви, остава само мотора...

Не знам дори базовия модел какво включва, има ли екзекютив, навигация..., от кога е фейслифта, ако има... От екстрите ме интересуват само полезните екстри, хроматично огледало и парктроници, глезотиите не...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз идвам от Акорд (8ма) 2лт, сравнявайки спецификациите, освен може би разликата в цената (ако е съществена) и може би по-малък данък, не виждам предимства на 1.4 двигателя пред 1.8. В града разликата в разходът е несъществена - 0.8лт.. 

1.8лт има добра слава!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, galin_k написа:

И аз идвам от Акорд (8ма) 2лт, сравнявайки спецификациите, освен може би разликата в цената (ако е съществена) и може би по-малък данък, не виждам предимства на 1.4 двигателя пред 1.8.

Защо от Акорд 8 на Сивик...? :)

Акорда започва от 2009, Сивика от 2012 и цената на двете сега може би е съизмерима, въпреки, че са от различен клас, защото втората е по-нова...

А, че цените сега са неадекватно високи за 10-12 годишна кола с близо 200К км, е друга тема... :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок :) 

По-интересно е, защо за предпочитане, 1.4л срещу 1.8л?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото 1.4 може да се намери за около 15к., а читави 1.8 гонят 25к., което е абсурдно за тази кола. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, JapCar написа:

след като купетата са еднакви, остава само мотора...

 

Именно.

Както казах, и двете коли бяха чисто нови. Значи, не мога да коментирам същите след 10-годишна експлоатация.

 

Така, първата беше 1.4 i-vtec SE със L13Z4, втората 1.8 i-vtec Black Edition със R18Z4, и двете със 6-степенна ръчна ск.кутия. Предполагам знаеш, че това 1.4 е, да го наречем, търговски трик. Двигателят всъщност е 1300сс.

Разликата във вървенето беше забележителна, все пак, едно са 100 коня, друго са 142 коня на едно и също купе. На 1.8 не се налагаше да изнкючвам климатика и еко режима за да изпреварвам екстремно, както на 1.3. Въпреки по-голямата кубатура и мощност, разходът на гориво беше еднакъв. Дори и да е имало някаква разлика, то тя беше незабележима.

 

Фейслифта на 9-ката започва 2015-а. Това беше една от причините съпругата ми да смени нЕмощната L13-ka c R18-ka. Беше Април 2015-а и шоурума на дилъра вече имаше 9-ки фейс. Black Edition-а беше модел 2014-а, т.е. прифейс, залежала, непродадена бройка. Дилърът ни я предложи на безлихвен кредит и свали £3000 от цената. :)

 

Предполагам знаеш, че i-vtec означава "Интелигентен v-tec".

Значи, ECU-то се грижи водачът да получава това, което желае. При галене на педала, получаваш прилично икономичен автомобил. При агресивно каране работата на двг осигурява достатъчно (за мен) спортно усещане.

 

Екстрите са такива, каквито си е избрал онзи, който я е купил нова. Към настоящия момент ти си този, който ще избира екстри, които желае, на цена, която е готов да даде. Няма да ги коментирам, само за протокола - първата 9-ка беше с обикновено "радио", с МР3, USB и AUX. Дилърът предложи мултимедия с навигация за скромните £2500 над цената. Отказахме, но някой друг може и да ги е дал.

 

п.п.

Преди 1 час, JapCar написа:

А, че цените сега са неадекватно високи за 10-12 годишна кола с близо 200К км, е друга тема... :)

Преди 8г си купих настоящето CR-V за £3000. Беше на 11г и 80000 мили. Хвърлих едно око в автопродавалника - най-евтиното 11-годишно CR-V, бензин, автомат, на 80000 мили в момента е £9000. Тааа, тетака с цените.

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 2
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ясно, то цените няма какво да коментираме и в чужбина вече са високи... В Англия под 100К мили са си скъпички.

Като се върна в Англия, пак ще търся същите модели...

Нямам интерес към нови, също към джипоподобни/4X4, те возят по-зле и от Сивика...

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малкото е 1339 куб. см и е толкова умряло, че може да ти скъса нервите.

1,8 на 9-а генерация е малко по-пъргаво от 1,8 на 8-ма. Карал съм и двата и определено новият е по-еластичен и по-приятен.  А самата кола като визия и на мен не ми допада много, но пък е много здрава и не прави проблеми :)

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Преди 23 часа, Rakeem написа:

Защото 1.4 може да се намери за около 15к., а читави 1.8 гонят 25к., което е абсурдно за тази кола. 

Ок, да предложих за разлика в цената, но такава даже не мога да си представя. Както и да е, едва ли си заслужават такива пари, пък който и двигател да е..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, galin_k написа:

 Както и да е, едва ли си заслужават такива пари, пък който и двигател да е..

Е, разбира се, че не си заслужава 25К за кола от такъв клас... Това са коли на малко години/километри и се търсят такива пари,  но едва ли има сделки на тая цена, дори позлатена да е...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж за дизел - имаш опит с нафтата, а и са сравнително нови.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, ceco_accord написа:

Виж за дизел - имаш опит с нафтата, а и са сравнително нови.

Търся само бензинови, дизелите съм отписал от няколко години... Там трябва да караш много годишно, та да си на нула ремонти, поддръжка/икономия..., но остава кефа от вървенето... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...