Jump to content
Двигателист

Проблем с нивомерна сонда BRC Europe 3.

Recommended Posts

Здравейте!

Интересува ме, дали ръчното кранче, което затваря притока на пропан-бутан от бутилката напред към редуктор-изпарителя е преди, или е след електромагнитния клапан? Налага ми се да разглобя ел.клапана и се чудя, дали бутилката трябва да е празна, или ще стане със затваряне на ръчния кран, ако разбира се той е преди ел.клапана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да помислим над снимки.

1853218171_.thumb.png.46c76fb53f809515ca0dd731a0fa5b0e.png

Мисля че се вижда на клипа

Ръчния клапан нама логика да е след електомагнитния.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Ясно е, че ще я сменям с нова, но ми е интересно какво мислите за един странен проблем. Проявява се винаги след зареждане, без значение колко гориво е заредено, без значение дали бутилката е била празна, или не. Тогава газта излиза от бутилката едва-едва. Това продължава от десетина минути до час и след това всичко е наред. Докато проблема го има може и десет да превключвам от бензин на газ, но налягането бързо пада и връща на бензин. Потока е такъв, че на празен ход, или при минимално натоварване си работи, но потрява ли повечко гориво, то просто не достига. Със сигурност, ако вечер съм се прибрал от работа с този проблем, на сутринта всичко е наред. Естествено, за да е по-интересно не го прави при всяко зареждане. Първият път когато го направи, бутилката беше препълнена, защото не сработи ограничителя за 80% напълване и то на доста нова сонда и помислих, че е от това. Бях я сменил преди има-няма 15000 км. Но после го е правила и без това...

Смених комбинираният датчик за налягане, защото с лаптопа го набедих, без да мисля много-много. Редуктор-изпарителя е нов, но него си го смених по друга причина. Когато проблема го има, при извадена тръба за течна фаза от редуктора и подаване на 12V на клапана отзад, газта излиза едва-едва (всички знаете как излиза, когато всичко е наред). Прегледал съм горивопровода за прегъване (пластмасов е). Не се касае за задръстване с някакви боклуци, защото когато сменях първата сонда ми направи впечатление, че мрежата и е чиста. Отделно, когато сменях редуктора, в него имаше груб филтър (пластмасова мрежа), която за над 150000 км беше чиста, нещо което на други мои коли преди години, с медни тръби не го бях виждал.

Първоначално обвиних клапана. Полирах задната му част и увеличих хода с 0.5 мм, без резултат, а и самия звук от него си е остър и силен, не е като да не се отваря. Сондата е 30 градусова за цилиндра бутилка ф315, ако има значение.

Честно, казано нямам идея какво може да пречи на пропан-бутана да излиза нормално. Освен инерционния клапан (този защитния, за свръх разход), но не мога да го свържа със зареждането. Както и да е...

Препоръчайте добра сонда, но не БРЦ. Досега съм имал доверие на BRC, но или аз уцелвам дефектни, или...

Европа 2 издържа около 140000 км, но ако трябва да съм честен, доста често не спираше на 80%, препълваше и т.н. Накрая поплавъка запичаше в горно положение и неможеше да се зарежда. Европа 3 рано-рано започна с проблемите. Някога имах неевросонда БРЦ. Издържа 250000 км и така продадох колата – много добре изработена беше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поплавъка може да е проблема. Извади сондата и я почисти. Ловато сонда препоръчвам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих нова Tomasetto. Старата я разглобих и честно казано не видях нищо нередно. Единствено отново ел.магнитния клапан не ми хареса. В сравнение с клапан OMVL, този на БРЦ беше като правен по трудово. На 10 атм. не мога да тествам - инсталацията ни е ограничена на 8. Както и да е... На първо зареждане новата спря на 49-50 литра при 60 литра пълен обем. Сега остава да си намеря подходящ датчик за нивото и да си поиграя да го настроя, защото този от БРЦ сондата не пасна на новата.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ,диаметъра е друг.Остави си датчика и виж дали можеш през софтуера да го смениш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Europa 3 е много сериозна издънка от БРЦ в последните години. Като цяло цената расте, а качеството на компонентите им спада. Да се подхожда с особено мнение, когато се избира система на БРЦ.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...