Jump to content
Sign in to follow this  
nunezz

Проблем с ръжда

Recommended Posts

Posted (edited)

Здравейте. От няколко дена си имам Акорд 7 2.0 бензин 155 коня, автомат. На пръв поглед изглежда супер, и върви и работи като часовник. Проблема е, че като я гледах, не погледнах отдолу.. всичко зад гумите е в ръжда. Сега ще сменя всички биалетки тампони и т.н., но останалата ръжда, мога ли да я махна и да напръскам с нещо ? Качвам една снимка зад едно от колелата.

Ще се радвам, ако може да се измисли нещо. :)

received_1162947537488984.thumb.jpeg.c152b532154e688ed7c886b476b706e8.jpeg

 

ЕДИТ: Ръждата е само зад колелата. Отдолу няма.

Edited by nunezz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Чел съм, че тези са добри - https://razhda.com/  Не съм ги пробвал но има добри отзиви. Реално и ти можеш да си го свършиш ако имаш условията, уменията и препаратите  които можеш да купиш. Не е чак толкова страшно ако са само железата по окачването. Ако купето обаче е в това състояние е различно. Тази кола да не си я купил от Алпите?

Edited by Mkilla

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ами повечето е по окачването, по купето има много малки петънца. Иначе, май е от Италия, талона е на италиянски, взех я от салон нов внос.

Edited by nunezz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Нищо и няма, тва е повърхностна ръжда по шасито, измии я хубаво отдолу, огледай крайно ръждивите неща за смяна и не се вкарвай във филми. И да го оправиш някой ден, смятай тия пари за хвърлени на вятъра, защото пак ще се появи същото, или колата няма да е изобщо при теб, а за да създаде изобщо каквито и да е проблеми в тва и състояние, бая години трябва да минат. 

Edited by sashua
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами утре ще я оставя да сменят, каквото трябва. И да я оставя така ли ? Не може ли да я изтъркам с нещо и да я напръскам с нещо против ръжда ? :unsure: Тя май е затъвала някъде или изобщо не е мита, всичко беше в засъхнала кал.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Или не е от Италия или е някаде по северната граница. Друго обяснение за това състояние аз нямам. Принципно ако не обърнеш внимание сега и си решил да си я караш, след 2-3 години ще е забавно за майсторите :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Е, утре ще я закарам да сменят каквото трябва. Ще пиша да споделя какво са направили и какво ще правя по-нататък. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нещо подобно изглеждаше моята,, датчанка", когато я гледах преди покупката... Качих я след това ( в България) на високо, преди това измита хубаво отдолу, минах въпросните повърхности с телена четка-и се видя, че е само повърхностно... 

Издухване=> напръскване с Anticorit, засъхване, след това с още един слой друг спрей( не помня точно, но го имам в мазето)... И нямам проблеми от тогава... Доколкото си спомням Würth имат също подобни продукти за обработка и защита от корозия... 

 

Screenshot_20210418_210302.jpg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря, ще го имам предвид. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ето, слязох да ти ги снимам... 

IMG_20210418_211218.jpg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

nunezz   - На сивика от подписа ти,не се ли виждат тук таме ръждиви болтове и гайки,е тука е същото!Типично за хонда,от всякъде бетон,ама болчетата ръждясали:D!

Edited by JHM

Share this post


Link to post
Share on other sites

И още нещо:

- Моята цел беше да карам Хондата поне пет години, за да ми е мирна главата, я минах с над 5 вида,, течности" навсякъде където можеше да мине струята, и сламката на спрейовете-всяка дупчица и гайка отдолу и в коша при мотора.. Смятам това лято да направя още веднъж тази процедура... 😁😉🤟

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Щом няма по купето си свиркай. Ако си я правиш както трябва сваляш детайла (щанга или каквото е) обработваш до метал, ако използваш преобразувател за ръжда (купувам си наливен от магазин за автобои) задължително минимум осем часа и тогава грунд две ръце и боя две ръце.Само да мажеш е майтап работа. Моята съм я ревизирал см. по см. отдолу.

 Днес си правих един носач (купен от автоморга. Не сложих преобразувател,защото бързах. 

  Утре ще ти кача снимка как стана.

 

IMG_20210418_222319994.jpg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами всъщност не, сивика няма и точица ръжда. Като я взема от ремонта ще видя как изглежда и ще видим какво ще правя :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...