Jump to content
РуменК

При палене ..,на FR-V

Recommended Posts

Да питам и аз нещо 

Карам ФР-В 2,2  скоро сменях дюза !Свалих и проверих и другите и вс е ОК !

След ремонт и слагане на дюзите - след като взех от майстор колата си запали без проблем.

Но сутрин или следобяд  решавам да изляза - паля колата - пали работи 20сек и гасне ...

Помпя със помпичката 2-3 пъти влизам въртя и пали.

ПослE нямам проблем след това с паленето ?

Къде е проблема ?

 

Редактирано от РуменК

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смучи въздух. Не сте обезвъздушили както трябва или не сте затворили, затегнали нещо. Сега на ново вижте всичко от начало да не сте прещипали някое уплътнение, ако сте пипали и капака на горивният филтър и там погледнете.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата за ръчно подкачване е и клапан, който не позволява да се връща нафта при загасен двигател. Провери и това.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 11.04.2021 г. at 22:45, Митко Йотов написа:

Смучи въздух. Не сте обезвъздушили както трябва или не сте затворили, затегнали нещо. Сега на ново вижте всичко от начало да не сте прещипали някое уплътнение, ако сте пипали и капака на горивният филтър и там погледнете.

Аз не съм правил нищо - майсторите са правили - ходих при тях и те ами Помпичката (при двигателя) не държи.  държи 9чи след това  пали и гасне - Утре Ччтвъртък ще ходя при други майстори да видим  !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега когато отидеш при други майстори им обясни всичко какво са правили предишните за да могат да проследят действията им и по този път да тръгнат.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи 2 дена стоя колата и се оказа : Разтоварващ клапан на горивната  рейка ....попитах да не е сменяна случайно ....... може но не съм сигурен на 100% - хлабави болтове имало....кво и ще да е .....не съм гледал какво са правили предните ...майстори .....те трябваха сложат дюзи и кодове на дюзите !

Утре ще видя дали ще запали ............и пак пиша :) дано  вс. е ОК

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много неразбрано пишеш..... 

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, РуменК написа:

Значи 2 дена стоя колата и се оказа : Разтоварващ клапан на горивната  рейка ....попитах да не е сменяна случайно ....... може но не съм сигурен на 100% - хлабави болтове имало....кво и ще да е .....не съм гледал какво са правили предните ...майстори .....те трябваха сложат дюзи и кодове на дюзите !

Утре ще видя дали ще запали ............и пак пиша :) дано  вс. е ОК

Всичко е Ок ...запали си и не угасна !

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, Emicha написа:

Много неразбрано пишеш..... 

Кое Не РаЗбРа ... колега ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НяМа ЗнАчЕнИе! 

  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Се едно ....... е писанА от пакистанец ........... през гугЪл транслейтър ........... коИто не смогнал да превежда ........... трудното текст ;)

 

Редактирано от Krasi-mir
  • Хаха 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...