Jump to content
Борислав Данов

Проблем с фабричната аларма и централното заключване Honda Accord VII Wagon 2.4 i-VTEC (190 кс) Automatic 2006

Recommended Posts

Здравейте,уважаеми съфорумци ! Нов член съм на форума и горд собственик на Хонда Акорд комби 7-ма генерация.Купих колата преди 2 седмици и до днес нямаше никакви проблеми.Събудиха ме по телефона от паркинга,където я държа с новината ,че се е включила алармата и е пищяла почти 50 минути .Дори не знаех,че колата има аларма .Отидох на паркинга и отключих с дистанционното на ключа. Всичко изглеждаше наред.Колата запали нормално,нямаше нищо на информационния дисплей.Оказа се обаче ,че не мога да я заключа с дистанционното.Натискам бутона за заключване и няма абсолютно никаква реакция.Нито заключва,нито премигват мигачите.Заключих с ключа в ключалката без проблем .Пробвах да отключа с дистанционното -отключва вратите ,без да премигват мигачите.На таблото не светят никакви лампички за аларма.Прегледах темите от търсачката (не всичките естествено ) ,но никъде не видях нещо,което да решава въпроса. Моля,който е имал подобен проблем да даде съвет .Аз през това време ще търся добър специалист по алармите. Пожелавам Ви хубав и ползотворен ден ! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо провери всички бутони за плафоните на всички врати и багажник, и прден капак. Щом не можеш да я заключиш с дистанционното, някой бутон се е прецакал и не отчита, че вратата (преден капак) е затворена.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с бутоните е твърде вероятно, след като алармата се е включила сама и не се заключва с дистанционното. Ако е бутон на вратите, би трябвало да индикира на таблото..., не знам дали на комбито има и бутон на капачката на бензина и индикация на задната врата..., вероятно е да е на предния капак...

На английскте акорди алармата се слага от дилърите и е самостоятелна, в багажника, но е различна от БГ. Когато вътрешната батерия се скапе, прави проблеми...

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic
преди 27 минути, JapCar написа:

На английскте акорди алармата се слага от дилърите и е самостоятелна, в багажника, но е различна от БГ

На английското ми CR-V 2 също има. Правеше ми проблем, свиреше постоянно, и го реших глобално - откачих кабелите на сирената в багажника. ;)

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, Krasi-mir написа:
  Скрий съдържанието

На английското ми CR-V 2 също има. Правеше ми проблем, свиреше постоянно, и го реших глобално - откачих кабелите на сирената в багажника. ;)

Като знаеш къде е, това е решението, но ми се случи далеч от къщи и си свири докато се изтощи напълно батерията...

Махнах дясната кора, намерих алармата, свалих я, разглобих я... Батерията LiIo, нестандартна около 8v. Сложих/запоих две последователни LiIo от ч/б джиесеми, даже с по-голям капацитет и до сега си работи... Е, който не е наясно с електрониката изгаря с £50-100 в сервиз, ако са в час точно с акорда и намерят оригинална батерия, иначе цяла аларма...

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес я водих на майстор.Прегледа всички датчици на врати и капаци и според него са наред.Открихме утечка от 300 милиампера ток.Оказа се ,че е на бушон номер 15 - 40A Back Up, ACC .Тези съкращения нищо не ми говорят,но установих,че като го сваля със сигурност не работи централното и не светят плафоните.Може би има и други неща закачени на него,все пак е 40 амперов. Ще ровя в техническата литература за повече информация. Ако някой знае какво още е закачено на този бушон,да помага,за да открием откъде е утечката. Нямаше достатъчно време днес да я довършим,но във вторник я захващаме сериозно .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 28 минути, Борислав Данов написа:

Открихме утечка от 300 милиампера ток.Оказа се ,че е на бушон номер 15 - 40A Back Up, ACC .

Не знам кой бушон за какво е, но утечката на 7-а генерация е обща болест, дължаща се на дефект в Блутуут модула, намиращ се някъде под капачка/решетка в средата на таблото... Намираш го, вадиш куплунга и мериш пак утечката...

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, JapCar написа:

Не знам кой бушон за какво е, но утечката на 7-а генерация е обща болест, дължаща се на дефект в Блутуут модула, намиращ се някъде под капачка/решетка в средата на таблото... Намираш го, вадиш куплунга и мериш пак утечката...

 

Първото нещо,което проверихме беше Блутуут модула ! Някой обаче го беше проверил преди нас и буксата беше извадена . 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той харчи 200 милиампера. Нещо друго е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста е 0.3A, това е 3-4W мощност и ако не караш често, ще източи акумулатора за няколко дена (ако не караш въобще).

Намираш схемата , кои консуматори захранва и търсите... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алармата се оправи сама . Остава да премерим утечката дали я има все още. Засега обвинявам датчика на предния капак,защото беше мокър,а проблема започна точно като заваля снега . Сега времето се затопли и алармата заработи . Утре ще разбера дали съм бил прав. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 19 часа, JapCar написа:

Доста е 0.3A, това е 3-4W мощност и ако не караш често, ще източи акумулатора за няколко дена (ако не караш въобще).

Намираш схемата , кои консуматори захранва и търсите... 

Мислиш ли ,че е възможно това да е консумацията на алармата при датчик,който показва отворена верига ,или е на късо ? Иначе проблема е в бушон номер 15 ,но въпреки краткото му описание в книжката към него има свързани още 6 бушона. Бушон номер 7 под предния капак и пет бушона вътре. Тук ще добавя кратко описание,което може да бъде полезно на други колеги в подобна ситуация. На английски е ,но не е трудно за разбиране. 

 

"Reinstall fuse 15 Remove these fuses one by one to see which stops the draw that is from fuse 15's sub fuses: Fuse 7 under the hood Fuses 5-6-7-8-9 under the left side of the dash."

№5 10А Radio

№6 7,5А Interior Light

№7 10А Back-Up Lights

№8 20А Door Lock

№9 15А Front Accessory Sockets

Бушон 7 в двигателния отсек -7,5 ампера ."This fuse is for the backup info for the ecu and the memory for your radio and clock if you pull this or blow it then it resets your ecu and radio presets and clock. if it keeps blowing you have a short somewhere."

Аз обвинявам алармата,защото с нейното включване в снега започна и проблема със заключването.Ако не е от нея утечката,или консумацията ще трябва да ровим по другите вериги .

 

 

Редактирано от Борислав Данов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

@Борислав Данов Не е нормално аларма да черпи толкова, независимо от датчика, който би трябвало да е обикновен ключ... Можеше докато мериш тези 300ма утечка да махнеш кабелите към датчика или към цялата аларма ако знаеш къде е и да видиш има ли промяна. Нормалната утечка от акумулатора при всичко изключено е около 30-50ма.

Без схема нищо не може да се каже..., по твоето описание излиза, че от 15 са захранени още 6 бушона. Ако е така, е още по- лесно да се намери коя верига товари 15...

Редактирано от JapCar
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сега разгледах схемата която имам и наистина е така, предпазител 15 захранва посочените вече 6 предпазителя като консуматорите след тях са доста. Колегата <Борислав Данов> може измервайки утечката да изкарва един по един от вторичните предпазители, след като се установи от коя верига "идва" белята да сподели и ще погледна какво точно захранва.

Редактирано от CCord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,колеги ! Утре ще мерим с майстора .В събота действахме малко непоследователно и затова пропуснахме операцията ,за която говори колегата JapCar . Времето ни притискаше и решихме да го направим утре. Не знам,при положение ,че заключването се оправи ,дали утре пак ще покаже същата утечка,но ще следваме определен алгоритъм за да определим къде точно е проблема. После ща пиша тук. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление няма резултат. Както и предполагах,като отидох при майстора вече нямаше утечка.Уредът показваше между 10 и 20 милиампера.Алармата работи нормално.Като заключа с дистанционното на таблото започва да мига една червена лампичка.Предполагам,така трябва да бъде. Преди проблема тази лампичка не светеше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом мига, значи пази. Преди това Господ е вършил тази работа. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 12 часа, ceco_accord написа:

Щом мига, значи пази. Преди това Господ е вършил тази работа. :)

По-скоро охраната на паркинга,но не изключвам и божествена намеса . :) :):) Мисля  по въпроса за някаква допълнителна аларма. Харесах си Pandora,но "голям специалист " ме съветва да сложа имобилайзер "Игла".Било най-сигурното нещо,но това е друга тема.  Сега трябва да търся решение ,как да си изключа лампата на VSA, която светна,след като майстора разкачи акумулатора ! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеуте, на всички и аз съм нов в форума отскоро съм собственик на Акорд 7 фейслифт, та питането ми  е за фабричнта аларма трябва ли като я заключа с дистанционното и после я отворя с ключа алармата да се разпищи или нещо подобно. При заключване на таблото се включва някаква червена лампа.Благодаря на всички

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, за да си провериш дали ти работи алармата. Остави прозореца отворен, заключи с копчета на ключа и след 5 Мин дръпни парчето на вратата и я отвори, ако работи трябва да се разпищи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пробвам, благодаря за сега всичко това е защото имам  утечка и се мъча да я локализирам. Засега е набеден компа на газовата 100%, дъоа 50 mA но има и още нещо

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...