Jump to content
Kissman

Стрелката за нивото на бензина не мърда.

Recommended Posts

Колеги,честит празник! Искам да споделя за един проблем,който забелязах случайно.Автомобила има и монтирана газ,но независимо на какво гориво карам стрелката за нивото на бензина винаги постепено пада.Забелязах обаче,че малко под средата спря и си стои там и така не мога да преценя колко гориво имам реално.Налях малко бензин и стрелката се вдигна,но когато стигна до същото положение пак остана там.Каква може да е причината и как се ремонтира такъв проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако някой се е занимавал ще каже повече, но принципно в резервоара е е потенциометър/плъзгач свързан с поплавъка. По-рано този сигнал движеше стрелката директно, но мисля, че в колите с борд компютър би трябвало сигналът да влиза в ЕКУ, а то да командва стрелката, т.е. на борд компа е необходимо инфо за оставащо гориво...

Ако се разгледа схемата, може би ще е ясно как работи. Все пак трябва да се разбере дали механично стрелката или плъзгача не запъват в това положение. Ако се изключи куплунга на датчика над резервоара и се даде контакт, може да даде идея движи ли се стрелката от край до край или подобно...

Щом и на газ го прави, вероятно стрелката е проблема, не бензиновият датчик... (не знам как газовият сигнал се вкарва в системата на бензиновото измерване)

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Няма проблем!

 

С всички на газ е така, включително и моята. Има писано по темата. Причината е, че компютъра не взима постоянно информация от поплавъка, а смята на база моментен разход. Периодично се рестартира, май през 200км, също и при зареждане. 

 

Има начин да се излъже компютъра с допълнителен модул, но според мен не си струва.

 

Дръж бензина около и над половината и няма да светва лампата.

 

Едит: извинявай, като препрочетох поста, видях че всъщност проблема ти е друг.

Редактирано от prissnr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това с изключването на куплунга най-много ми допада, като диагностика на проблема. На туръра е под задната седалка. На седана мисля, че пак е на същото място. Повдигаш мокетчето и трябва да откриеш кръгъл ламаринен капак с 3 винта. Махаш капака и ще видиш въпросния куплунг.

Редактирано от Ivan_Ch

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...