Jump to content
Pa4oOOooOO

Включване перките на радиатора

Recommended Posts

Здравейте колеги,  колата е Хонда Сивик 1.8 бензин 140 коня от два дни имам следния проблем, при съвсем малко загряване на колата се включват и двете перки на радиатора след известно време спират после пак тръгват колата не може да загрее стрелката не отива до средата колкото и да я карам. Маркуча след термостата си стои студен най вероятно не   отворя втория кръг. Някой имал ли е такъв проблем? 

Редактирано от Pa4oOOooOO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко до средата искаш да отиде стрелката? Тя стои малко под средата и така остава и на -25 и на + 45.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора. Беше ми много полезен. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е нормалното положение. От тук нататък нагоре или надолу не е наред. Иначе тази кола загрява бързо. Сега обаче все още е зима и ако я караш на много къси разстояния, няма как да искаш да е оптимална температурата.

dashboard2.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да за температурата ми стана ясно, благодаря. Но понеже е зима и за това не ми се вижда нормално тия перки да се включват. Тази сутрин вече се включват директно с даването на контакт. След малко съм на диагностика да видим датчик ли е реле ли е? Ако отстраня проблема ще пиша от какво е било точно, може да е полезно за някой.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не си пуснал климатика, обикновено при пуснат климатик перката се включва при контакт? 

При загрял двигател, тоест каран поне 15мин, то маркуча след термостата трябва да е топъл. 

Tова което описваш си го обяснявам по следния начин: термостата не ти отваря, а имаш два температурни сензора, единия е на главата, другия на радиатора, този на радиатора ти показва температурата вътре на таблото и за това стрелката не се покачва, а този на главата управлява вентилаторите и за това те се включват, защото двигателя вече превишава нормалната работна температура, защото термостата не отваря големия кръг. 

Предполагам имаш парно?   

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да парно има. Ето две снимки от диагностиката на двата датчика. Оказа се че датчика който е на радиатора и включва перките е постоянно на 100 градуса. И от там и перките са нон стоп включени. IMG_20210302_102929.thumb.jpg.2216d72afd5d7648ea4960d063e37a31.jpgIMG_20210302_102912.thumb.jpg.773af8a2a39bbaff11b91ba080e9a8c5.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...