Jump to content
a.aleksandrov

Въздуховод към турбото

Recommended Posts

Здравейте, има ли някой идея от къде мога да намеря въздуховода от въздушния филтър към турбото, тъй като моя е сцепен. Оказа се проблем, понеже не го открих в по-големите вериги за авточасти. Звънях поне в 20 морги и навсякъде казват, че е продаден. Става въпрос за ЦРВ 2007г. дизел, 140 к.с.

Редактирано от a.aleksandrov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко е сцепен, качи снимка. 

Това е пластмаса и успешно се лепи. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислех временно да го залепя с изолирбанд понеже ми предстои едно пътуване, но както се казва не ми се иска да стане временно за постоянно.

DSC_1261.JPG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е ли гумена тази гофра? 

Но все пак може да я залепиш, там няма налягане, а има вакум, така че ще изкара дълго време.

Купи си етилов спирт от аптеката ,Момент Универсал и Локтайт онова гъвкавото моменто лепило. Почисти хубаво с памучни тампони, докато тампона не остава чист при забърсване. 

Слагаш от Локтайта в цепкта и около нея и притискаш докато се залепи, след това хубаво пълниш с Момента между двете гънки, оставяш го да дръпне и накрая с изолирбанда омотаваш, така че да направиш мост между двете гънки и забравяш за проблема.  

Редактирано от Rakeem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Внимавай с изолир банда и с лепилата, че си смуче доста и може да стане беля. Когато на мен ми се беше сцепил, точно това направих и то с хубав и широк изолир банд, да може да хваща две ребра, а после и със силикон отгоре - за докато намеря здрав.

Добре че го намерих бързо за 10-на дни, че при смяната му, видях че единия слой на изолир банда, беше засмукан доволно през цепката и щеше да отиде където не трябва, крепеше се на магия. От температурата на двигателя и вибрациите, лепилото на изолир банда става лигаво, започва да изпуска и тръгва .... а го бях направил доста прилично и изглеждаше вечно.

 

п.п. Колата ти, с тази цепка е като спъната , особено на по-високи скорости - нали?

Редактирано от Emicha
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там си е доста голямо подналягане, да не говорим че на мотора му е по-лесно през цепката, а не през филтъра да смуче.

А ефекта на нефилтрирания въздух от коша също не е за подценяване, ако се размести бандажа.

Off Topic

На 1 тех. обслужване в казармата, на една от Т-55-иците и бяха метнали тениска на всмукателните колектори (докато чистеха филтъра). Наложи се да преместим танка и като запали мотора си я всмукна и я изкара на сажди през ауспуха, ама онова е довоенна технология и му дрема на фара. :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен няма да има проблеми ако го залепи така както съм описал, но ако иска нов ето http://www.dbk-dimitrov.com/въздуховод-honda-cr-v-fr-v-ho-043a

Moже да потърси и в моргите, но трябва добре да се огледа, за да не се окаже, че след 3-тата смяна на филтъра ще се случи същото. 

Също така е добре подобни гумени съединения да се пръскат редовно със силиконов спрей, така се поддържа еластичността на материала и се пази от напукване. 

Но каквото и да прави, трябва да го направи час по-скоро, защото в момента му смуче боклуци от цепката и това не е добре нито за турбото, нито за двигателя. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено за момента ще бъде залепено, за да не смуче боклуци,тъй като предстои едно пътуване 350 км, а после ще видим. Изобщо не ми се дават 150 лв. за оригинален.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи са го вдигнали с 30лв.:)

Преди години, когато на мен ми трябваше беше 120лв. и аз така реагирах:).

Ама намерих втора употреба за около 50лв. (по спомен) и го взех, като предварително го силиконирах , точно там където се цепи- точно като на твоята снимка. Все още държи:thumbs1:.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...