Jump to content
ИцоД

Препоръка за предни дискове

Recommended Posts

Предните ми дискове (вентилирани) са за смяна. Каква марка бихте препоръчали - ATE., Brembo, TRW или....?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първите .

 

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АТЕ!
И накладки АТЕ да сложиш!

Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

На мен също ми предстои смяна на дискове с накладки. Първоначално не се замислях за нещо различно от АТЕ, но след четене из форума, включих и ЕВС в списъка. Не съм ползвал последните и търся повече мнения за тях. АТЕ, с отстъпката, ще ми излязат по-евтино, но ако другите са по-добри, 50/60 лв. няма да ме спрат. Говоря за комлекта Ultimax2. Има ли някой, ползвал и двете марки, да сподели мнение?  Карам Акорд  7 Комби 2.4 автомат и се случва (често😉) да съм във Vtech обороти.

Благодаря предварително!

Редактирано от I_Yordanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ate са добри, но ако нямат покритие против ръжда, ръждясват много грозно! Хубаво е да се провери, по модела. който е за Вашата кола! Аз сложих Ate задни на сивика и така грозно ръждясаха, че ги махнах - нищо им нямаше, ама с лети джанти е грозна картина. Намерих оригинални на Хонда в Англия, които макар и правени  в Тайван, са с покритие и вече почти 5 години са като нови!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дискове Брембо( Оригинални), накладки АТЕ, Pagid !!

Редактирано от mysticchannel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@mysticchannel : Брембо с какво е по-добър от споменатите горе? И как да разбера, че диска е / не е оригинален? Един познат каза, че повече не иска и да чуе за Брембо. Само дето и той не каза - защо....сега на кой да вярвам?😀  Ползвал съм ABE, FEBI, FERODO и ATE (на други автомобили), и ATE-то издържаха най-много, без прегряване и кривене. Потърсих Pagid и цената им е о.к. но и там въпроса остава същия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нз с какво е по- добър от останалите, но вече 5 год предните дискове не са мръднали, а карам и спирам като за последно разбирай ме , сръвеннение с едно Delphi закупено преди  2год от оторизиран сервиз За Отзад което го изхвърлих, просто не остана диск (Желязо) Вероятно беше направено от Желе . Дали е Оригинално или не отстрани по периферията трябва да има кат. номер, гравирано Брембо напписи и подобни символи , не съм специалист....На мойте беше така и със сиг. не са менте...Всеки трябва да знае че има ментета  и то доста, и да бъде предупреден, както знаме за  авт. масла например . Аз пиша за Брембо защото го ползвам 5год и виждам резултата...Предните ми дискове спират за страх и почти няма износване , за АТЕ накладки и Пагид също давам +, защото са едни от най- добрите за мен и повечето от пишещите....

П.с. Има случаи когато слагат водещи марки накладки, дискове, апарати..ама майстора или е бил "чаровния пиян" , или е бил бивш дървар или заварчик и още с негодното поставяне може да накриви диска след време и да кажеш най- големия боклук..Познавам едно момче с комплект Феродо които си оскуба косите на едно Е92 до София му заминаха дисковете и накладките от "дебилен" монтаж . Поздрави

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това мнение вече е по-полезно. Благодаря! Монтаж и майстори не ми се коментират, но да знам, че след 5 години тормоз, един диск на Брембо(в сучая) все още е използваем...това е полезно. Надявам се, не съм обидил никого. Аз мога същото да кажа за АТЕ и принципно не бих се и замислил, но във форума, много се възхвалява ЕВС и реших да питам за конкретни наблюдения.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е фабриката нали пак си е тяхна. Пак ще са си оригинални...ама с друго качество😜

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100% значи Брембо вече не струват , измряха ората и започнаха да ги правят от ориз...Мафия, Китай , дръпнаха им се очите на тези ...Бранко инсталираи си газовите уредби в Руси и не ги мисли тези от Brembo с керамичните дискове и апарати за по 5000$ бройката , приходи над 2.5 милиарда...Ние тук ги рециклираме за 40лв комплекта и караме с 220 по магистралата. Колко да се смея..Сега очаквам наказание  😭😂

Редактирано от mysticchannel
  • Харесвам 1
  • Объркан 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Аа, не така.

Споко, той няма да те накаже - вероятно ще го направиш сам, ако не "вдяваш".

 

  • Харесвам 2
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мое мнение от личен опит, по-скоро патила през годините и успехи.

Брембо - за първи път среща с бранда преди 20 години, резултат - за 5к километра крив единия диск, след молби и кандардисвания на търговеца смяна  пак с !!! - Брембо но в негов сервиз (обвинението му беше че не са монтирани правилно), то бяха замервания на главини с индикатори, смяна на единия лагер и уж всичко ОК. Еми боклука си е боклук, за 4-5к километра пак в коша с възстановяване на всички пари от надутия търговец при обвинения този път че аз не мога да карам кола. Следваща марка МЕнТЕЛИ, ми не хваля марката но докато продам кошницата си минах ей така едни 60-70к км. без проблем с тях а бяха точно 2 пъти по-евтини от великия спортен бранд Брембо. Друга моя кола - наложителна смяна на дискове търся при мой човек точно АТЕ и човека ме моли да не взимам защото в последно време (преди около 5-6 години) има много рекламации, предлага ми некви Цимерман, немски били никакви оплаквания откакто ги продава, без проблем 35-40к км. докато се продаде колата. Преди година сина ми сменя на Волво XC 90 по настояване на майстора АТЕ като уговорката беше че ако кривнат всичко се поема от него, миии! лошо му стана като се наложи да връща всички манги. Интересното се получи когато във фирмения сервиз на Форд сложиха точно !!! АТЕ, само че "нарисувани" по-различно от предните, иии след 40-50к км. колата си отиде без никакви проблеми с дисковете. 

Предполагам вече всяко малко дете знае че колкото по известно и търсено е едно нещо на пазара толкова повече са неговите суригати/фалшификати на същия този пазар. Извода е да се купува от деклариран, сигурен или както там се нарича вносител/доставчик, ако няма такъв наличен аз залагам на по-малко известни марки като си поемам риска или на ОЕМ от официален представител ако преценя че си заслужава, а спирачките винаги заслужават.

Редактирано от CCord
  • Харесвам 2
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Brembo- сложих отпред на субаруто преди пет години-никакви проблеми! Така си я кара и новият собственик в Пловдив... Сега Хондата отпред също е вече две години с Brembo- всичко е Ок... Купувам само от най-големите Интернет сайтове в Германия... 🤟😊

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само веднъж съм сменял предни дискове преди повече от десет години, на Меганчето, което сега кара жена ми. Тогава такава беше ситуацията, че сложих най-евтините - Allied Nippon. Мисля, че бяха индийски. За около 55К не са мръднали. Сложиха ми ги в един специализиран за спирачки и окачване сервиз до Затвора. Няма да му казвам името, Варненци го знаят. Същевременно, джипката ми е с оригинални предни дискове, сменени в Бултрако Пловдив, които имат леко биене. Веднъж е правена рекламация от първия собственик, нещо е сменяно, правено, но факта е, че (може би само единия) има леко биене. За всичко това имам сервизни документи.

Ако сега сменям дискове, ще отида в специализиран сервиз, на който имам доверие и ще питам за две неща  - цена и гаранция. Марки не ме интересуват.

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и направих за задните на предния Акорд. Питах Бранко - даде ми 2 железа (общо за 80 лв), дето не ги бях чувал - колата взе да спира по-добре, карах ги няколко години, а сега ги търкаля новият и стопанин и ще ги кара още доста. Напомням че 7-мака бе комби - автоматик, което има значение, ако някой се отвори че са задни. :)

На 6-така преди нея също съм сменял и 4-те диска, но вече не помня какви бяха, ама още са на колата - от поне 10 години и доста над 100К.

Човекът който с това се препитава, със сигурност е по-наясно от нас, дето имайки еднократен проблем и липса на достоверна статистика, обръщаме нета в чуденки какво да сложим, и колко / как ще кара.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 19 часа, mysticchannel написа:

100% значи Брембо 

Няма нужда и причина. Винаги трябва да има донори.

Ицо в момента нямаш кой знае какъв избор.В наличност има само BP,Ferodo,LPR,ATE,Bosch,CHampion,Delphi,Jurid.:) Брембо няма освен с поръчка за над седмица.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори не схвана Иронията ми..Ще ти се, ама не карам с 220 , дори и да мога да ги вдигна без проблем ,за разлика от твоите мпс-та . В този живот човек трябва да има мнение и позиция...Аз не обидих никого с нщ ,като изказах мнение за опр. марка дискове и накладки ,които ползвам , а ти беше този които слага етикети и нарече някой си "професори", реши да си покажеш маниера все пак си бат Markony и тук си на пиедестал :)))...Попринцип тези неща са норм за България и манталитета ни като цяло..Ние и за това сме тръгнали към бездната. Поздрави и наслука с риболова 

Редактирано от mysticchannel
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Риболова върви и колите ми не дигат повече от табелата на съответния пътен участък. Карам с Брембо от преди да се родиш и много си ги харесвам.Не бъркай манталитета на форума на Рено с нашия. Дали съм капацитет или не може да разбереш след 30 години в маслата и калта. Темата беше елементарна.На кола струваща 5000 лв се избират спирачки за 100-на лв...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава не го прави сложно...Респект за тези 30 год в тая сфера, адмирации, още толкова ти пожелавам и нагоре.  Относно форума на Рено..Нз нямам регистрация там ,поне за сега не ми се е налагало..🤗

Редактирано от mysticchannel
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитвам се. Чети, бъди полезен за себе си и  форума и той ще ти се оптлати..

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, за Feb-Bilstein, някакво мнение?


Изпратено от моят VTR-L09 с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Markony, апаратите и те ли там са намесени или само дискове/накладки? Интересно ми стана, защото новите коли, включително и Type R 2020 е с Brembo апарати. Моят опит с Brembo e преди 10-тина години на предни дискове. Не съм имал проблеми. Скоро купихме на приятел барабани Брембо за Сивика. Единият беше отлят с шупла но не е имал проблеми никакви до момента. Всеки ще каже от какво е доволен ама като не са му наред апаратите и задържат, хвърлят дискове АТЕ, EBC-та и тн.., мненията няма как да са в 1 посока. При мен в момента комбинацията е АТЕ дискове с ОЕМ накладки. Тишина и спиране без никакви проблеми. На другата са Ferodo дискове с Pagid накладки и отново никакви проблеми. Бих заменил ОЕМ на Хонда с Pagid следващият път единствено заради цената. Изключително мека и безшумна накладка. Оставя повече пепел като негатив.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
On 2/22/2021 at 9:16 PM, ceco_accord said:

Напомням че 7-мака бе комби - автоматик, което има значение

 

Какво искаш да кажеш, че има значение? Че задните дискове също се износват по-усилено ли? Моята също е автоматик, но за разлика от предните спирачки, на задните не съм сменял и накладки дори. А предните джанти за сметка на това редовно са покрити с прах от феродо. По задните почти няма.Какво ще  рече това? Че не ми работят задните апарати ли? На технически преглед ще може ли със сигурност да се установи това нещо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, аз като поднових дискове, накладки и буталца отзад + нова течност, колата почна да спира по-добре, а на валяците при ГТП (при тест на задния мост), спряха да придърпват ръчната спирачка, за да помагат на задницата да влезе в нормите. Иначе пак цапаше повече предните джанти, но и по задните имаше, макар и относително по-слабо.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На техническия тестват двата моста независимо един от друг, така че да, ще могат да установят колко спира задницата. Иначе като покарам малко повече на газ-спирачка задните джанти също са нагрети на допир, макар и не колкото предните. И, както при Цецо, прах има и отзад, но не колкото отпред. Накладки и отпред и отзад – EBC. Дискове предни Феродо, задни оем – не съм ги сменял, но след тези накладки ще им е време.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5-6 Години сменях дискове с накладки на старата ми кола и тогава сигнах до извод да сложа АТЕ и до момента и след около 80К км нямам никакъв проблем - дори и накладките не съм сменял още, но износването зависи от маниера на каране.

За Акорда се наложи да сменя дискове, поради треперене на волана, което обсъждаме в друга тема. Сложих също АТЕ, понеже това ми препоръчаха в сервиза и това имаше налично във доставчиците, с които работят. В процеса на решение на проблема говорих с едни момчета, които престъргват дискове и ми казаха, че в момента често клиентите им са с чисто нови дискове, а в голям процент от тези случаи са с АТЕ. Според тях накладките им са супер, но дисковете - не толкова. В моя случай се оказа, че главините са криви и според тяхното замерване, не би трябвало да има кривина в дисковете. Все пак това ще го проверим, след като сменя главините.

Дисковете за старата ми кола, до колкото си спомням, бяха чешки, новите сега са китайски.

 

Според мен отдавна минахме времето на ментетата, по-скоро качеството на даден продукт се определя от мястото, където се произвежда и пазара, за който се продава. Аз все още предпочитам да купувам части от западна европа - Германия или UK, въпреки, че и там вече има случаи на компромисно качество.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не видях коментари за дискове TRW. Някой има ли отзиви?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам от години с  TRW и мога да кажа само положителни отзиви за тях, цената им е малко по висока но си струват парите. До сега никога не са ми се кривели или свирили. За 30 години зад волана пробвах различни марки до като отсея това с което колата се чувства най добре.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отзивите! Поръчах дискове и накладки TRW. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствения проблем е, че цапат много джантите тия TRW накладки. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Drone написа:

Единствения проблем е, че цапат много джантите тия TRW накладки. 

Бял кахър, колега🙈🤣😜

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 21 часа, Drone написа:

Единствения проблем е, че цапат много джантите тия TRW накладки. 

Цапат като вземем по евтините COTEK,  има и такива с намалено запрашаване DTEK, ама са от по скъпитИ .:)

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...