Jump to content
No77

Honda CRV 2.2 дизел 2006 „вода в горивния филтър

Recommended Posts

Здравейте колеги. Oт 4 месеца карам Honda CRV 2.2 дизел 2006 г. и съм много доволен от качеството на колата.  Но имах първата си изненада вчера... Имам следния проблем: вчера, при първото стартиране на двигателя, забелязах, че на таблото се появява за първи път жълта  контролна лампа „вода в горивния филтър“. Светилкатa угасна, когато и  всички останали и аз запалих двигателя нормално. Днес се случи същото. През деня обаче забелязах, че колата вeче по трудно  палеше, този път на стартера му бяха нужни 5 секунди, за да стартира двигателят. Cледобед стартирах двигателя вече много трудно ... Индикаторът "вода в горивния филтър" светва отново при включване на запалването , изгасва бързо но двигателя стартира много трудно. По време на работа на двигателя тази лампа вече не свети, нито на празен ход, нито по време на каpане. Oт като съм собственик на CRV-тo, редовно наливам добавки зa дизел, когато зареждам  (STP, Bardahl, ...). Някой може ли да ми помогне да разреша този проблем? Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв ти е проблема всъщност - за какво питаш де ?

Ако е за индикацията за вода в горивото, като дадеш на контакт, а след запалване изгасва, не виждам проблем.

И разреди малко тези добавки , дето ги сипваш постоянно !

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не пробваш да си заредиш акумулатора или ако се налага да го смениш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A най-добре е да си смени горивния филтър, ако не го е сменял.

И без друго е консуматив, а предния собственик надали го е сменил преди продажбата. 

Oще повече, колегата казва, че преди няколко дни му е светнала за сефте. 

Редактирано от Rakeem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То, че трябва да смени филтъра, ако не го е сменил когато е купил колата - при първоначалното обслужване, е ясно и задължително.

Както е написано , разбрах че при подаване на контакт тази индикация светва и изгасва след запалването. Забравил съм при мен дали светва на контакт, но принципно почти всички светлини на таблото светват на контакт (тест някакъв било) и постепенно гаснат. Просто колегата може да не и е обръщал внимание досега и с това по-трудно палене последните дни, да му се е набила в погледа. Утре ще погледна при подаване на контакт дали светва, за да е сигурно де, но съм почти сигурен че го прави.

Ако има съмнение за вода във филтъра, отдолу има една пластмасова тапа на резба, откъдето може да я източи. Само внимателно да се работи, че може да се прецака.

Между другото, тази индикация освен за наличието на вода в системата, означава и наличие на въздух - което отчасти обяснява и по-дългото въртене и затруднено палене .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Emicha написа:

Какъв ти е проблема всъщност - за какво питаш де ?

Ако е за индикацията за вода в горивото, като дадеш на контакт, а след запалване изгасва, не виждам проблем.

И разреди малко тези добавки , дето ги сипваш постоянно !

 

Проблемът е, че двигателят стартира все по-трудно. До вчера той запалваше  на половин ключ, а днес отнема около 10 секунди, за да го включи. Извинявам се, ако съм написал неразбираемо. И да, наливам добавки според препоръките на производителя. Но мога да ги използвам и по-рядко...

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я утре сутринта, преди да запалиш, напомпай на гуменото мехче да подкачиш гориво, докато се втвърди, да видиш как ще запали.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Rakeem написа:

A най-добре е да си смени горивния филтър, ако не го е сменял.

И без друго е консуматив, а предния собственик надали го е сменил преди продажбата. 

Oще повече, колегата казва, че преди няколко дни му е светнала за сефте. 

Колега, смених всичко, което беше възможно: всички масла, всички филтри, спирачни накладки, стабилизатори, предни амортисьори ... Направих добро и качествено обслужване. Досега съм изминал около 5500 км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Току-що, Emicha написа:

Я утре сутринта, преди да запалиш, напомпай на гуменото мехче да подкачиш гориво, докато се втвърди, да видиш как ще запали.

Днес вече го направих,  гуменото мехче е мекo и след няколко изстисквания става твърo, а двигателя стартира малко по-бързо ... Мислех, че проблемът със запалването е свързан с ниското налягане във входа ... Но аз съм лаик по този въпрос и това е моето предположение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, zograffa написа:

Що не пробваш да си заредиш акумулатора или ако се налага да го смениш.

От сервиза ми казаха, че батерията е на 40%. Може би това е проблемът. Колата обаче стартира нормално при минус 15 градуса през последните сутрини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам... отича ти се горивото вероятно, демек в това мехче имаш клапан, който ти държи нафтата, но при теб изпуска. Причината както от него, може да бъде и от нацепени и хлабави маркучета, както и от самия филтър. Виж първо връзките на филтъра с маркучетата за всеки случай, но това е пътя.

 

п.п. Какво ще рече на 40% ?

п.п.п. Сутринта при първото стискане на мехчето, не трябва да се сплесква повече от половината, опреш ли му двете страни , значи не държи.

Редактирано от Emicha
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Току-що, No77 написа:

При подаване на контакт тази индикация светва и изгасва преди да запаля двигателя. Почти на 100% съм сигурен, че никога досега не е светлела. Трябваше да погледна в ръководството, за да видя коя индикация е. Ще обърна внимание на пластмасовата тапа. Благодаря за съвета.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 9 минути, Emicha написа:

Дам... отича ти се горивото вероятно, демек в това мехче имаш клапан, който ти държи нафтата, но при теб изпуска. Причината както от него, може да бъде и от нацепени и хлабави маркучета, както и от самия филтър. Виж първо връзките на филтъра с мъркучетата за всеки случай, но това е пътя.

Благодаря ти. Много полезни съвети. Ще ги предам на моя механик и се надявам да помогне. Тук, в Цариброд, няма специалисти за автомобили Honda, така че за него ще означава много, за да диагностицира правилно проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 20 минути, Emicha написа:

Дам... отича ти се горивото вероятно, демек в това мехче имаш клапан, който ти държи нафтата, но при теб изпуска. Причината както от него, може да бъде и от нацепени и хлабави маркучета, както и от самия филтър. Виж първо връзките на филтъра с маркучетата за всеки случай, но това е пътя.

 

п.п. Какво ще рече на 40% ?

п.п.п. Сутринта при първото стискане на мехчето, не трябва да се сплесква повече от половината, опреш ли му двете страни , значи не държи.

 - Преди седмица синът ми откара колата до София за сервиз в района на Овча купел. Механиците огледаха колата много професионално. Казаха, че батерията не е най-добрата, тя е на 40% от капацитета и че трябва да имаме предвид, че определено ще трябва да я сменим преди следващата зима.

 - Ще обърна внимание на това мехче утре сутринта. Благодаря колега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако филтъра същия какъвто си мисля, на дъното има едно капаче и сензор, който като засече вода индикира.  

Бащата при години го игра това. Наскоро беше сменил горивен филтър, шано нафта от познати, светнала му индикацията за вода във филтъра, която явно е пренебрегнал и една сутрин, така и не успя да запали, след това наново нов горивен филтър, източване и чистене на резервоара и всичко се оправи. 

Редактирано от Rakeem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, Emicha написа:

Дам... отича ти се горивото вероятно, демек в това мехче имаш клапан, който ти държи нафтата, но при теб изпуска. Причината както от него, може да бъде и от нацепени и хлабави маркучета, както и от самия филтър. Виж първо връзките на филтъра с маркучетата за всеки случай, но това е пътя.

 

п.п. Какво ще рече на 40% ?

п.п.п. Сутринта при първото стискане на мехчето, не трябва да се сплесква повече от половината, опреш ли му двете страни , значи не държи.

 - Преди седмица синът ми откара колата до София за сервиз в района на Овча купел. Механиците огледаха колата много професионално. Казаха, че батерията не е най-добрата, тя е на 40% от капацитета и че трябва да имаме предвид, че определено ще трябва да я сменим преди следващата зима.

 - Ще обърна внимание на това мехче утре сутринта. Благодаря колега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази сутрин направих по инстукцията на колегата Emicha. Мехчето на първо помпане беше по-меко но не доближа до половината. След две-три помпания мехчето стана твърдо. Мотора запали след вртене от 5 сек.
Колега Rakeem това което ми написа ми прилича ни моя проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми значи, според написаното , клапана в мехчето ти държи. Зареди акумулатора, виж и евентуално смени филтъра, както и бензиностанцията.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 19 часа, Emicha написа:

.......Както е написано , разбрах че при подаване на контакт тази индикация светва и изгасва след запалването....

 

......Утре ще погледна при подаване на контакт дали светва, за да е сигурно де, но съм почти сигурен че го прави....

 

Е погледнах и при подаване на контакт си светва , като после си изгасва.:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Emicha написа:

 

Е погледнах и при подаване на контакт си светва , като после си изгасва.:)

От сега и аз ще обърна внимание. Благодаря за съдействието.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, извинявам се за късния отговор. Решихме проблема. Дюзи 1 и 3 бяха проблем. След подробна и скъпа профилактика двигателят стартира отново за секунда. По пътя смених горивния филтър, маслото и масления филтър. Двигателят работи като нов. Благодаря на всички за съветите и търпението.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:), нещо ми мирише на работилница - или от сервиза в Овча купел, или не знам от кой...  

Какво ще рече "подробна и скъпа диагностика" и къде я прави -  но май е било проба грешка.

Ама нали всичко е на ред, карай и не му мисли.

 

п.п. Добре е, че даваш обратна връзка  ....

Редактирано от Emicha

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, Emicha написа:

Ха, ха, ха, нещо ми мирише на работилница - или от сервиза в Овча купел, или не знам от кой...  

Какво ще рече "подробна и скъпа диагностика" и къде я прави -  но май е било проба грешка.

Ама нали всичко е на ред, карай и не му мисли.

Така... Диягностиката показа заливане на дюзи Но.1 и 3. Понеже съм от другата страна на границата, която в момента може да се премине само с отрицателен ПЦР или срещу 10-дневен карантин, сервиз намерих в Крушевац. 320км в двете посоки, 5 часа работа (демонтаж на двете дюзи, пълна репарация, испитване ...) и 250 евро... Това е положението в Сърбия. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе дано е това  и да нямаш ядове повече. 500 лв. за ремонт на две дюзи (до колко разбрах пълно рециклиране) с пътя е нормална цена. Дано майсторите са читави, че спомените от Крушевац от едно време не са кой знае какви.

  • Харесвам 1
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...