Jump to content
dakatash

Хонда Хорнет

Recommended Posts

Здравейте. Реших да раздвижа малко раздела, а и не видях тема за модела тук. Наканил съм се да закупя Хорнет 2005-2006-а. Като цяло изчетох темите из мото-форума, но искам да "чуя" мнението на колегите мотористи тук. Като цяло надежден мотор, без особени болежки, но за какво да гледам при покупка? Доста се колебах между Хорнет и CBR-600. Като цяло от CBR-a ме отказа по-изгърбената стойка и разгръщането на мощността, която идва при високи обороти. Минус на Хорнета е, че е "гол" и над 140 духало доста, но така или иначе, високите скорости са за писта. Друго, което искам да попитам е, че се колебая от мотокъща или частно лице. За сега съм се насочил към 2 мотокъщи, които работят събота и неделя, което ме устройва. Някои казват задължително от частно лице, но най-вероятно и лицето е закупило мотора нов внос. Също какви документи от дилъра са необходими за регистрация в КАТ? Предполагам талон на мотора, договор за покупко-продажба и ф-ра на частно лице?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей бих ти препоръчал тази Хонда  https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=51606037185895402&slink=j19pdm синът ми кара същия модел вече 3 години и е много доволен .Аз същто го покарвам от време на време .Познавам лично собственика и знам как е подържан мотора .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 18.02.2021 г. at 14:35, dakatash написа:

Здравейте. Реших да раздвижа малко раздела, а и не видях тема за ....

За да избегнеш описаните от теб болежки на Хорнета, то погледни и CBF-ите от същата година.. Красив като пистарките, но с удобна туристическа стойка, слюда за да не те духа и същия мотор като на Хорнета.. А колкото до часно лице или фирма ще го вземеш - все тая.. Ако е добре гледан няма значение от къде.. И от двете места разхода е идентичен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте карам хорнет от 5 години.Мога да кажа смело ,че съм го убил от каране и няма никакви минуси.Минал съм около 40 хил км.Сменил съм два комплекта гуми накладки свещи и това е!С две ръце го препоръчвам!!!Моят бе внесен по поръчка от мен 2004 г. на 28 хил.км. дойде мотора при мен!Много удобен за градско каране и също така и за дълги пътувания .Аз правя преходи по 400 - 500 км за ден и няма проблем,верно ,че е гол но до 150 160 няма ядове!

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да препоръчвам нищо за модела,а за сделката.Автокъща е шанса да попаднеш на голямо дърво е 50/50.Идеята ,че се внасят мотори ударени,ашладисват се тук и се продават на 300% надценка.Значи или трябва да отидеш със специалист в автокъщата ,който кара абсолютно същия модел и му знае кътните зъби или просто не отиваш.Като отидеш пък със специалист те естествено се усещат и почват да ви мотаят.Не можело да се пробва мотора ..първо парите и т.н.. Нямало номера ,гледаш и плащаш ,после го пробваш и т.н. Няма как да разбереш дали е крива рамата без да пробваш мотора.Това беше причината след 20 мотора на обяви да си купя нов от магазина.За покупката от човек.Отиваш на сделката със стария си мотор.Пробваш ,новия ,като собственика кара на 20 метра зад теб.Ако паднеш естествено му плащаш мотора ,ако не ти е взел парите напред. Ако си държи курса сам без да докосваш с ръце се предполага ,че рамата е права.Дребни драскотини на определи места са много важни,примерно ожулена вилица,степенка ,огледало...се дребни неща ,но говорят много. Двигател и скоростна кутия са съвсем друга тема как се проверяват. С документите се отива на нотариус и се прехвърля като кола.Данъци,прегледи ,гражданска ...трябва да си е платена напред.При регистрацията проверяваш дали са вписали съответната еврокатегория.Постоянно слагат звездички и не им дреме ако не им обърнеш внимание. Сертификат от Бултрако е 80 лв и отнема 3-4 дена.Това ще спести много пари в бъдеще,както от данъци,така и от такси.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така е ,аз не обърнах внимание на звездичките ,който определят евро нормата и сега данъка ми е 90 лв.Мотора е 97 коня Хонда Хорнет 600кубика.Мотора ми е 2004г. и си има катализатор но, като няма определена категория по евро стандарта, си плащам все едно няма катализатор!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обади се в Бултрако,вземи си сертификат,върви в кат да смениш регистрацията.После трябва да ти върнат надвзетите данъци от общината.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверете първо дали има смисъл от вписване на еврото..

В Пловдив за Евро3 коефициента е 1.00, т.е. не изменя данъка и няма данъчни облекчения..

Над 750 кубика е 100 лв. и масовия клас мотори нямат над евро3.. т.е. всички сме под ножа и си плащаме по 100 лв. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За  евро 4 плащам 28 лв, без евро 45 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 17 часа, Markony написа:

За  евро 4 плащам 28 лв, без евро 45 лв.

Супер сте!!! В Пловдив много ни цакат.. :(

С най-високите местни данъци и такси сме от цяла .БГ :(

 

За Ярис 1.3 + Акорд 2.0 + VFR800X -> 400 лв.. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гласувайте умно вдругиден...

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, ще пиша за развръзката по моята тема. След като обиколих няколко мото къщи, първата от които на най-големият вносител в България, поне според рекламата. Отидох там с нагласата да закупя най скъпия карбураторен Хорнет в Мобиле. Предположих, че щом цената е такава, то трябва да отговаря на състоянието на мотора. Съответно останах разочарован. Единият кол беше омаслен, върху двигателя имаше теч от масло, гумените маншони от след карбураторите бяха скъсани и други дреболии. Човека в мотокъщата беше много любезен, извади мотора и го запали. Запали от първия път, но се чу това тракане от касетата на съединителя, което изчезваше при натиск. Все пак ми предложи да направя едно кръгче и да ми свали от цената 300 лева за съединител. Направих кръгче и се оказа, че мотора не може да се изфорсира, което води към ревизиране на карбуратори, нови свещи и тнт. Разбирасе ако искаш без забележки, отиваш в дюкяна и си купуваш, но при всички случаи цената в БГ често не отговаря на качеството което се предлага. В крайна сметка в Германия излезе много запазен екземпляр 919-ка '98-ма от 1-ви собственик с пълна сервизна история, 2 ключа на 22хил км. Без да се замислям го взех, при положение, че като техника е сходно като Хорнета (карбуратор), а цената излезе дори по-ефтина.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казах по-горе...това при мен е ежедневие...Бивш таксиметров шофьор ,станал търговец,ти обеснява колко не разбираш и колко е евтино да се оправи,но той не можел защото е много зает и за тоя которник са му звъняли днес 10 пъти..:)

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...