Jump to content
Jappower

Слабо парно

Recommended Posts

Здравейте колеги . Първо да кажа , че търсих из търсачката , но не открих конкретен проблем като моя. Та проблема е, че от доста време имам доста слабо парно. Пробвах с друго радиаторче на парното, прочистих си моето пак го сложих, но ефект нямаше. Скоро ми предстои смяна на антифриза и ако може , да ми кажете как най-правилно да обезвъздуша системата защото нещо ме кара да мисля, че е от това. Колата е англичанка D16. Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А преди това беше ли доволен от парното. Понеже то, май си е малко фабрично сбъркано радиаторчето. Но щом си го и сменял, може би трябва да си отрегулираш жилата, които са отговорни за парното.

За обезвъждушаването- пълниш през радиатора, палиш колата да вкл.перката за охлаждане на радиатора, доливаш в този момент, ако спадне нивото, затваряш, щом изключи перката и затваряш радиатора пълен до преливане. Пълниш и разширитерния съд свързан с него. На капачката на разш.съд трябва да виси маркуче за да може да си дръпне от антифриза, когато изстине колата.

ПП Напиши как чисти и с какво радиаторче смени старото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За антифриз е хубаво да сложиш този.

20191109_165444.thumb.jpg.fb7c5183666a62e6b12a821dca7102e3.jpg

Тази тема може да ти помогне

 

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом е сменено радиаторчето, ако жилата рботят (а и ако клапата в двигателния отсек работи), най-големият виновник  за  слабо парно е термостатът!

Случва се да остане в частично отворено състояние. В този случай няма как да имаш парно през зимата... Смени го при смяната на антифриза, но с оригинален! Питай fenabg за цена.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста теми тук напоследък се оказаха,че жилото което е в коша при мотора е откачено от клапата която пуска топлия антифиз към радиатора.

Или жилото е откачено от моторчето задействащо движението му,при повечето модели то е около педалите в купето.

Това е клапата върху маркуча в коша.

1639506077_.png.b2111585f1a7d7c1b39dfe4548925a8c.thumb.png.4888e46d272d85471a72db07c0ae6de4.png

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как мога да проверя термостата дали си върши работата без да го свалям ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Палиш студен двигател и следиш долния маркуч от радиатора, трябва да не е топъл докато не стопли двигателя.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значи пробвах с друго радиаторче ? Ново ли ? Моето го смених с ново не с друго старо и нещата си дойдоха на мястото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...