Jump to content
geccata_8765

Жило за регулиране на топъл и студен въздух

Recommended Posts

Колеги имам проблем със жилото на парното което отваря клапата за топъл и студен вуздух, въпросът ми е къде точно се закача, намира ми се точно в левия ъгъл в дъното и изтърча около 6-7см от купето следователно се закача някъде наблизо, обаче немога да намеря точно къде :(. Колата е Хонда Акорд 2001  1.8 136к. Благодаря предварително 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми колега,по принцип седи на рамото за отваряне и затваряне на клапана на парното (пускане и спиране на антифриз към радиатора в купето). Ако не го виждаш това рамо, е за смяна клапана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш ли да снимаш ,върху маркуч се намира клапата ,ако визираш в коша при мотора че стърчи това жило.

Това е клапата върху маркуча,колата не е акорд.

1125530945_.thumb.png.66668bb7cc8beb61c58ba366f2fd4213.png

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой с твоята кола да снима къде точно се закача.

Така с тази снимка не се вижда,клапата се намира ,тоест е нещо като снадка на маркуч който влиза в купето.

Виж моята снимка.

Този е за моята кола.

440890866_.thumb.png.cdfda50528d8b4da7ce39ef28271e056.png

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да на твоята снимка ясно се вижда, и при мен трябва да е нещо подобно. Ще видя какво ще направя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери ли дали лостчето е там? Самото листче е позиционирано нагоре.Аз съм със същия автомобил -99г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата търси къде се намира клапата,можеш да му помогнеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IMG_20210214_153106.thumb.jpg.1f6510162025f639fb4c3fe220c65cfe.jpgВъпросният клапан се намира зад двигателя ,захванат за купето- там където си посочил на снимката.За да се ориентираш по добре за него е закачен маркуч през който постъпва антифриз (вода) към радиатора в купето.Жилото се закача от горната страна на клапана(на него има лостче).След като виждаш жилото трябва и клапана да виждаш.

Редактирано от vlado5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Над педала за газта е при мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е да са свързани директно маркучите, защото такава клапа не откривам 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В твоя пост 5 си показъл снимка отдолу белия кръг има снаден маркуч.

Какъв е и до къде води.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Off Topic

 

Толкова ли е трудно да свалиш въздуховода(тръбата между кутията на филтъра и инжекцията).Откривати се хубава видимост към клапана.Снимаш и хоп във форума.Иначе няма кой да хвърли боб и да каже само снадка ли е,рамото се е отчупило или скъсано въже.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въздуховода е премахнат, на снимката се вижда и жилото, но такава джаджа не виждам 

20210216_160600.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой го е премахнал котето значи парното е работило винаги.

Не си писъл става ли топло,с това имаш ли проблем.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Открих една тръба коята е изолирана с тапа, мисля че там е била свързана клапата

16134850613473440545638078061135.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И гадното е че не откривам друг такъв изолиран маркуч с който да се свърже, може би има нещо обърнато

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, geccata_8765 написа:

Открих една тръба коята е изолирана с тапа, мисля че там е била свързана клапата

16134850613473440545638078061135.jpg

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега дай малко предистория.Колата така е купи,била е на майстор или друго.Сам този клапан няма да изчезне и да направи сам снадка на мястото си.Затапения маркуч,според мен би трябвало да отива на троиник който не виждам на снимката (за АГУ).До него се вижда другия троиник за свързване с изпарителя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газовата ако имаш такава се свързва към парното с тройници,явно газаджиата е направил нещо.

Така по снимки само гадаем,а и те не не дават цялата информация.

Закарай а в сервиз да ти възстановят парното и монтират правилно тройниците.

Подсигури си клапана.

Според мен е махнал клапана и е натикал тръбата за изпарителя а другата затапил.

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CARPERA: Точно така, едната беше за изпарителя а другата изолирана, взех един тройник свързах изолираната тръба към другите две но не даде ефект, обездушавах какво ли не правих и без резултат. В началото идва топлина но след няколко секунди изчезва :(.. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Vlado5: Да колата така я купих, и се мъча нещо да направя но май най добре е да е закарам на истински доктор, аз явно немога да се справя с проблема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 16.02.2021 г. at 23:50, geccata_8765 написа:

Утре ще е помъча още малко

Здравей колега и аз съм със същия проблем,изведнъж изчезна парното.Смених термостата който е останал отворен но уви без резултат.Вчера си играхме и изолирахме клапана с байпас да разберем дали работи,явно си работи понеже парното пак несе появи,иначе работна температура си вдига колата. Ти успяли да намериш решение. Съветват ме за смяна на радиатор в купето 850лв,или водна помпа която също е сменяна преди 15-20хил км. Но с проба грешка много пари ще се налеят и резултата какъв щее няма гаранция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След промивка на радиатора,парното се завърна при мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...