Jump to content
Ivanov Pl

Проблем с ниските и още нещо

Recommended Posts

Здравейте!

Поздравления за хубавия форум. От скоро го следя,тъй като вече съм собственик на Акорд,5та генерация,1997, европейско изпълнение,бензин/газ Фобос, 2.0LS.

Като цяло съм доволен от колата,отстраних 1-2 "дефекта" - ново радиаторче на парното и промивка на големия,тъй като е ненамираем за закупуване.

Сега обаче към проблема,който стои. Няколко дни след като взех колата еднократно, след това по-често, а сега почти винаги не държи ниските, а постоянно ги "помпи" с амплитуда от около 500 оборота в зависимост колко е загряла, например ако е топла го прави между 900 и 1400 оборота грубо. Колата не гасне,не светят лампи по таблото,прави го и на газ,и на бензин. В началото гасене и палене помагаше,но сега вече не.

Прилагам кратко клипче на проблема.

 

 

 

Другото,ако някой желае да помогне със съвет, е подсветката на бутоните и врътките на парното/климатика. След оставяне на колата за смяна на радиаторчето на парното вече не светят. Мога да разглобя до там, въпроса е само някаква букса ли е останала незакачена.

 

Благодаря на всеки отзовал се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш ли информация кога  за последно са поверявани клапаните .

Ако незнаеш направи го.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеи колега,и на мен една от колитее ми е една петица която гони 500х.км. от които над 300х.км са при мен.Относно радиатора,незнам къде си търсил но го има почти насякъде,и китаиски и оригинален ,,nissens,, доскоро съхранявах два такива на един колега които тои продаде,но ако ти трябва и не намираш-пиши ми л.с.Относно оборотите и на топла и ба студена ли имаш проблема и има ли разлика газ,бензин?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оборотите подскачат и на топла, и на студена, на газ, и на бензин. Разликата е,че като е студена играят между 1200-1700, а като загрее са между 900 и 1400 /грубо/. В началото го правеше рядко, оправяше се след гасене и палене, но сега е почти перманентно. На скорст няма проблем, върви си идеално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапаните регулирани ли са,знаеш ли че това се прави когато си на газ на всеки 15-20хил км.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление не знам дали са регулирани. Прочетох, че това се прави и го планирах скоро. Просто исках да знам евентуално най-вероятната причина за това подскачане на оборотите. Ако има вероятност да са клапани, още понеделник търся майстор за интервенцията. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи го, пиши какво е станало.

Когато не знаеш това дали се е случвало,и те затегнат проблемите са повече.

Така че нищо не губиш от това да ги регулираш,вече ще знаеш кога следва да ги провериш.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапаните си ги провери,аз го правя на 30х.км. и опита ми от 300х.км.на газ показва че през една проверка се налага леко регулиране на няколко клапана.Относно оборотите мисля че трябва да си почистиш eacv и да почистиш и регулираш iacv.Срещал съм коли и на които е пипано и по реглажа на дроселовата клапа които принципно не е хубаво да се пипа ако не се налага.

Редактирано от росенKN
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко напредък. Тъй като сега е студено, проверих какъв е двигателя , за да открия къде е въпросня iacv. Рзбрах,че съм с двигател F20Z1, на който този клапан ми се вижда на кофти място. Ще ми се да сваля само тръбата от филтъра към дросела, дали ще има ефект пръскане само оттам?

Там отдолу ли е iacv -

 

1.thumb.jpg.17ebf3637be57d204f28a8cbbf6970c6.jpg

 

или отзад -

 

2.thumb.jpg.c04882173916710141f381cb2360e425.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това отзад е ТПС,отпред показан е охлюва за жилото ,оста на клапата е срещуполажна на ТПС.

Не бутай там че после само с софт се настройва.

Това не е IACV.В него влиза иизлиза тънко маркуче,това е подгрев от антофриз.

Регулирай клапаните първо ,че като видя тея червените турски инжектори на газовата ми призлява.

За IACV тази тема ако ти помогна за 1ген CRV

Долу е за дросела.

https://forums.hondabg.com/topic/112113-почистване-дросел-crv-1gen/

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там където си посочил с червената стрелка,но 10см в дясно ти е eacv,още малко в дясно ти е iacv,свързани са с тънък червен маркуч.Започни от iacv,отвиват се само болтчетата отгоре.Има доста теми и за двете.Ако не се справяш пиши ще помагаме.Цялистния реглаж на ниските понякога включва и въртенето на един винт,но засега няма да го закачаме.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Кое кое е.

1.jpg.ee9cbb55ae471f197ca523d1949184f3.thumb.jpg.3506acb6b13e0b9c64a8f6728edb35c2.jpg

По това което е казал колегата  това в червения кръг.Той може да потвърди.

Това е последен жокер

https://www.europartsbg.com/product/1834383242

227637236_.thumb.png.ea934c655a2b9c627bba0bafb045f84f.png

Мисля че вече може сам да го намериш.

 

 

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря и на двамата за помощта. За съжаление от линка не намерих моя модел акорд /СЕ9/ и не можах да се ориентирам за моторчето.

Иначе имам снимка на двигателя и по-вдясно /гледано от преден ляв фар/.

 

20210214_180101.jpg

Редактирано от Ivanov Pl

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

 

 Жълто fitv(термо клапан или още наричан автоматичен смукач),червено iacv.Aко не намираш в темите какво да правиш пиши.

IMG_20210214_213547.jpg

Screenshot_20210214-214736.png

Редактирано от росенKN
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е записана за реглаж на клапани и почистване на iacv. Корекция с модела - СЕ8 /не се9/ с мотор F20Z1. За него открих заводско хлабини на клапаните:

смукателни - 0.24-0.28

изпускателни - 0.28-0.32

Това ще кажа на майстора да остави като хлабини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това да хлабините.Според мен проблема ти е в fitv.Отвори го и натегни с един оборот.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя и нещо странно,което забелязах днес. Ако се покара колата малко на бензин /20-30км общо/, проблема изчезва и после си държи обороти при палене и си прехвърля на газ отново с нормални ниски. Сега се сещам,че като взех колата от предходния собственик,каза че я е покарал на бензин преди да ми я даде и тогава проблем нямаше. Появи се впоследствие и зачести, като се проявяваше и на газ,и на бензин. Сега отново карах на бензин малко и изчезна, тъкмо като ще ходи на майстор.😠 Дано докато иде се прояви пак...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.02.2021 г. at 20:52, росенKN написа:

.........Цялистния реглаж на ниските понякога включва и въртенето на един винт,но засега няма да го закачаме.

След година развитие по темата :)

Почистени са дросел, МПХ /iacv/ и е натегнат половин оборот eacv /ел.смукача/. Регулирани са клапаните. Сменени са свещите. Оборотите вече не играят,колата работи стабилно на място и на газ и на бензин. Благодаря за помощта, но като се връщам на това мнение с цитата се замислям - дали не са ми ниски оборотите на празен ход в момента или аз никога не съм ги виждал нормални и затова ми се струва така? Стрелката кове на първата черта под 1-цата, не знам там колко са. Двигателят е F20Z1, ако може някой да каже дали са нормални или да търся как да ги вдигна с винта?

 

 

 

Заснемане.JPG

Редактирано от Ivanov Pl

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че трябва да са точно там. Не ги пипай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...