Jump to content
Stefan Cheshmedzhiev

Придърпване на високи обороти - Honda Accord 2.2 i-DTEC

Recommended Posts

Здравейте, 

 

Преди около месец закупих желаната 8-ма генерация на Accord, като вече се сблъсках със стандартните за този двигател проблеми - запушване на DPF и пукната тръба на EGR клапан. DPF-ът е вече премахнат физически и софтуерно, но от време на време се появява едно странно пръдърпване на високи обороти (около 3500 - 3800) и то когато карам на високи предавки(5-та или 6-та скорост). При първоначално ускоряване на колата от 0 до 120 няма никакви проблеми и е много пъргава, но след това понякога се появява едно странно придърпване, което изчезва при отпускане на педала.

Някой имал ли е подобен проблем  и какво е решението?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Придърпване на 3500-3800об на 5та или 6та скорост.... Май нещо се шегуваш или си се объркал

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм се объркал, усещането е все едно не достига гориво или влиза въздух при рязко натискане на педала на газта.

При плавно ускоряване няма проблеми. Но това се случва само понякога, не винаги. Всички филтри, включително и горивен са сменени.

Въпросът е може ли това да се дължи на някакъв вид запушване или нагар, както и дали може да е проблем с електронния педал.

 

Просто пуснах темата, за да видя дали при някой друг се е сблъсквал с подобен проблем.

 

Преди това съм карал само бензинови двигатели и все още навлизам с дизела.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега.

Колегите с твоя мотор споделяха,че ако горивният филтър се смени с менте така прави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивният филтър лично съм си го сменял. Сложил съм Bosch, тъй като всички във форума пишеха, че само такъв се слагал, макар че според мен няма голяма разлика, защото дори и Mahle да си поръчаш, всички са Made in Bulgaria.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако търсиш намираш Mahle произведен в Австрия.Не са скъпи.Този е за Honda CR-V 3 2.2 i-DTEC 4WD - 150 коня дизел N22B3

1306322543_viber__2021-01-05_12-17-088.jpg.c1050d12a340c1279042dc0f62abede5.thumb.jpg.b967f091246dbd4fe1c664b6eb5c15f0.jpg1404185772_viber__2021-01-05_12-17-095.jpg.1e12a1bbc6a2780f7c01dba7fd5ee253.thumb.jpg.cb5ecf1e006a22d229294cf7ef6a7620.jpg

619962024_viber__2021-01-05_15-57-441.jpg.06ae608f3c8520ca6482834646b37816.thumb.jpg.01e670a0993ea927b61f0325be92e156.jpg

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mahle в Аутодок ти е 30 кинта. Аз за 1-ви път чета някъде да пишело да се слага Бош, като Mahle правят ОЕМ филтрите на тоя Акорд. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 22.01.2021 г. at 15:28, Митко Йотов написа:

Здравей колега.

Колегите с твоя мотор споделяха,че ако горивният филтър се смени с менте така прави.

Това не е 7-ма генерация бе Мите.... и двигателя е другия. 

Тук е съвсем различно и е с филтриращ елемент - поне на CR-V с този двигател е така.

Драма с филтъра няма, освен ако не е монтиран правилно елемента - демек да е обърнат, или нещо капачката да е калпава.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново, 

 

Какво казва колегата по-горе, при 8-ма генерация драма с филтъра няма. Колата от 5 дена е в сервиз на Хонда Стара Загора и не могат да разберат какво се случва. Вече почти всичко е проверено, като най-вероятно става въпрос за механичен проблем или някакъв вид запушване на горивната система.

Горивната помпа е проверявана и няма стружки или следи от задиране, което намаля вероятността да е от нея. Колата не отчита грешки, но продължава да прави същия проблем. Възможно ли е проблема да е от нагар по някоя дюза, като правя уточнение, че колата не пуши, пали и върви нормално от 0 до 100.

След това все едно не и достига гориво и започва да придърпва, като това не е задължително да се случи всеки път?

 

Затова попитах дали някой е имал подобен, явно не толкова срещан, проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Досаден проблем, който се хваща трудно, защото не е постоянен. 

След премахването на ДПФ филтъра, може да са омазали софтуера, ама това в този сервиз едва ли ще го решат. Търси този който го е премахвал евентуално. 

Все пак, провери дали не са обърнали горивни филтър, че не е невъзможно. 

Друг евентуален заподозрян, е помпата в резервоара. Запушване от тиняка и недостиг на гориво до филтъра. 

Егера и турбото също са в списъка, ама след другите по-елементарни неща. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какво гориво караш? Аз от опит знам, че почне ли да ми прекъсва първо сменям бензиностанцията и слагам най-качественото гориво, ако продължи, едва тогава почвам да търся проблема в колата. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, аз съм със CR - V 3 ген. 2,2 I-DTEC и при мен се появи същия проблем от известно време. При максимално натоварване (ускорение) има придърпване. Най-често започва да го прави на 5-6 ск. Би ли споделил как реши проблема с придърпването.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не колега, не съм намерил проблема но започна да го прави по-рядко. Много странно понякога придърпва понякога не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...