Jump to content
nedjalko1

Натиск на педала на спирачките-къде хващат

Recommended Posts

Здравейте , колеги

Моля да споделите къде ви хваща педала на спирачките, защото моя хваща по средата и е доста мек при запалена кола. Дори при силен натиск се чува едно "ТУП" но не е долу в купето, та леко ме притеснява дали е нормално. Иначе спирачките държат и АБС -а сработва дори и при лек натиск.

На изгасена кола първото натискане пак пада доста на долу и се чува това "ТУП" при второ, 3-то,n -то натискане е твърд, на изгасено и е слиз то това място където прави "ТУП".

Моля да споделите поведението при вашите коли.

Благодаря

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заминава някоя от помпите,най вероятно горна,не са скъпи нужно е да се подмени.

Както и да се прегледа спирачната система в сервиз и смени течността.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Става дума за CR-V II 2.2 i-CDTi и по-точно за обезвъздушаването на спирачките. Някой от вас пробвал ли е да го прави с ония бакички с помпичка, под налягане? С това ще се избегне ли процедурата с АБС помпата, отвиването на тръбички за да се обезвъздуши и тя?

И един въпрос още, някой от вас има ли излишна капачка за казанчето за спирачна течност на такава кола, от някоя развалена помпа примерно, нещо такова?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

В сервиза, в който работех имахме комплект капачки за казанчета за различни марки коли.

От капачките излиза маркуч с накрайник за вентил. Слагаш накрайника на най-близката гума и си ти.

Обезвъздушава се на неработещ двг, т.е. неработеща АВS. В комплекта има и бутилка със спирачна течност, за автоматично доливане, докато обезвъздушаваш.

VS0205.thumb.png.0e73425eadfe6944d82a412afc363fb4.pngae235.jpeg.thumb.jpg.be9906cadd6500847328d14ed84e6275.jpg

 

Не знам, колко струва такъв комплект. Сигурно е неоправдано купуването за лично ползване, а по-скоро е за сервиз, за да изкарва пари.

Предполагам може да се направи в домашни условия. Сигурно затова питаш за капачка. ;)

 

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това нещо питам.

Накрайникът тук е за по-обикновени коли. А капачката ми е , за да си направя пак с бърза връзка, за хондата. Защото не е "завиваща се" във вид на резба, а кофти тип. Даже и кофти място за от ония притискащите накрайници с верига, универсални уж.

 

 

А това горе , идеята му е да ползва налягането в гумата, но не е ли то много голямо за тая цел. С това, което давам, казват да не надвишаваме 15 psi, което е 1 бар. Да бъде около 12 psi казват, което пък е под 1 бар

 

 

s-l1600.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Снимките са примерни, предполагам, че има и с капачки като нашите.

 

Не знам твоето CR-V, коя година е, моето е '03-та. Налягането на гумите е:

341628172_20150118_081745_MagdalenRd.thumb.jpg.f3d54972f7d8611dc500137970d52a4a.jpg

 

На бутилката от моята снимка пише да не се достига 20psi (1.4bar). Не мисля, че налягането от гумата ще е прекалено голямо за спирачната система. Ползвал съм такива бутилки на различни коли, няма проблем. Препоръката за ненадвишаване на 15psi предполагам е от съображения за сигурност. По-скоро е за да се избегне спукване на бутилката, а не за да не се повреди сп.система на колата. Смятам, че посоченото максимално налягане е занижено. Бутилката, в действителност, сигурно издържа много по-високо налягане.

 

Това, от твоята снимка е ръчно и нямам идея, до какво налягане можеш да напомпиш на ръка.

Подобни ръчни помпи ползвахме за пръскане с brake cleaner:

WUR0891503002-BCX6-AKN_d1.thumb.jpg.348e5dfea460161528723000a15a390b.jpg

Ползват се за измиване около спирачките - сп.апарати, дискове, барабани.

Много добре чисти и всякаква мазна гняс, получена от течове на масло около двг и трансмисия.

 

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Гледах вашето педложение VS0205  и не е изобщо скъпо, нещо като 20 и няколко паунда.

А за налягането на моето предложение, не е проблем бакичката, защото манометърът на нея отива до 4 бара.

Проблемът бил, доколкото четох, че на стари автомобили има опасност самият пластмасов съд върху спирачната помпа, да "замине на някъде", ако се приложи по-голямо налягане, заради остарели гумени уплътнения и т.н. или самият съд остарял, опечен.. затова дори и в клипове казваха изрично, да не се надвишава 15 psi.

Това не е проблем, идеята ми е дали ще стане, защото с помпане и такива методи от жигулитата, нещо не става както трябва. Педалът има повече ход от необходимото и имаш чувството, че някой път направо ще хлътне до ламарината и си до там.

С две думи, на "мекия ход" от сервото, нищо не хваща да спира. От там нататък започва. А аз имам и друга кола, на която докато мръднеш педала и вече усещаш как силата "дърпа" наобратно колата.

Така беше доколкото помня и хондата като я взехме, но след една смяна на накладки, нещо стана и така и не можехме да я докараме както си беше.

 

И сега се чудя, аз ли съм се заблудил или това е нормалното поведение на педала и започването на спирането? Помпата е чисто нова, но за съжаление като са я сменяли,  старата не е взета обратно, иначе сега щях да имам капачка. Затова питам и за нея.

Аз съм сменял течност, но ефект няма, все си е така. И попаднах на тия методи чрез налягане. На няколко места четох , че ефектът бил УАУ!

Редактирано от yovko82

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ефектът "уау" е по-скоро за този, който извършва операцията. Работиш сам, не помпаш на педала ...

 

Преди няколко месеца сменявах сп.течност, цялата. Правихме го с един приятел, който тогава имаше сервиз. Той има такава система за вентила на гумата, но както и ти - няма капачка за CR-V. След смяната педалът на спирачката леееееееко се втвърди, но като цяло си остана както преди - започва да хваща почти от средата на хода, и си трябва повечко усилие. 

 

Таааа, не си се заблудил, на Хонда спирачките не те лепят за колана още щом пипнеш педала. Поне на повечето е така.

Имаше някъде тема точно за този "проблем" - меките спирачки на Хонда, ама не помня къде е, да те пратя да четеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В раздела на Акорд 7, ако не се лъжа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...