Jump to content
Limon y Sal

Пали на 3 цилиндъра след 1 - 2 опита

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Отскоро започна да пали трудно при студен двигател - припалва веднага при завъртане, но угасва и така 2-3 пъти. След това заработва, но на слух на 3 цилиндъра, и тресе. Чекът започва да мига. Като потегля, след 100 - 200 метра се оправя, чекът спира да мига, и след това пали нормално.

 

Сложих кламера и показа грешки 1, 67 (нея си я имаше и преди) и 71/2/3/4.

 

Друга особеност, която също си я имаше и преди е, че  когато е вървяла (полутопла), трябва да върти, за да запали. На студено пали (когато пали 😁) от четвърт оборот.

 

Моля за съвет!

 

Благодаря и безаварийно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е бобина ,комутатор,свещи сменял ли си ,ако да какво сложи.

Хубаво е и кабелите да се видят.

** редакции от модератор **

Редактирано от dindin
Отново ненужен назидателен тон
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

 

На 20.01.2021 г. at 16:07, CARPERA написа:

Закарай я на майстор.

...

CARPERA,

 

Мислиш ли, че питащият не се досеща за закарването на майстор?

 

С какво помагаш с това насочване към майстор?

 

Нали за това е форумът - за да може да си решим проблемите сами.

 

п.п. Като ти чета постовете - иди там, иди другаде, иди на майстор ... : )

 

 

 

Редактирано от dindin
  • Хаха 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

 

Има проблеми които не можем да решим сами,искат сервиз.

Ти с какво помогна в твоя пост  на колегата.??????????

 

 

Редактирано от dindin
  • Нагоре 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Ако ме мога да помогна си мълча, а не да го пращам на майстор!

 

Редактирано от dindin
  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@AtsokOld, @CARPERA От сега казвам да не продължавате (ако искате на лични давайте).

@CARPERA Владо, имаш уникалният шанс да помогнеш на колега, който кара същата кола.

 

@Limon y Sal71/2/3/4 са ти misfire на цилиндрите.

1 уж ламбда, 67 уж катализатор но не съм сигурен на 100%.

Сигурен си, че е грешка 1, а не 10, нали?

 

Бих ти казал да си прегледаш ламбдата/ламбдите, но при студен старт те изобщо май не трябва да играят. Не кискам да гадая, колегите да казват.

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@dindin много добре виждам грешките,и това не се оправя в гаража пред блока.

Грешките трябва да се прочетат от читав софт,и тогава да се предприеме нещо.

Инфото което е дал колегата само може да гадаем.

Това са грешките

123.thumb.jpg.034cfc31702b8cfbf35cd80e6a6ca35c.jpg

 

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дотук ясно...

 

Мога ли да питам още нещо? 🤨

 

Положението е следното - след като двигателя се развърти, вече не прави този номер. Случва се само сутрин на студено. На мен логиката ми подсказва, че е нещо, свързано с горивото или EGR. Продухва се и тръгва на третия опит, тресе и като потегля, след 100 - 200 м се оправя. После може 10 пъти да спирам и паля, вече не прави този номер.

 

Какво е мнението на знаещите? Дали да почистя първо този гаден клапан?

 

Поздрави и моля за съвети. Майстори в София няма.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газова има ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кога за последно регулира клапаните.

 

Какво си решил да чистиш можеш ли да кажеш къде се намира.

Един от проблемите може да е недостиг на гориво правилно мислиш,смени горивния филтър когато сменях моя от него изтече вода и чернилка.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намира се някъде по двигателя 😀
Има си книжки, ще чета.
Горивния филтър не съм го пипал, ще го видя и него...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първия ми въпрос беше кога за последно регулира клапаните.Проверявани ли са изобщо.

 

Виж си точно грешките и ги отстрани.

 

EGR клапън няма,но е хубаво да прочетеж тези книжки.😁

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...