Jump to content
Paradigma

Няколко въпроса от начинаещ

Recommended Posts

Здравейте, 
Като нов собственик на 3-ка, автоматик, бензин 2.0 (първо CR-V) и дългогодишна шофьорка само на дизели, имам нужда от малко съдействие с информация:
1 - при включени къси и парно, в момента, в който пусна да си мия стъклата, ксенона (фабричен) намаля светлината си и двигателя увеличава вибрациите.
2 - при потегляне и завиване има леко стържене, като от неотделил спирачен апарат, но след това не се чува
3 - заминало е уплътнението между прозореца и лайсната на задната врата - от къде да си купя, защото разбрах че ще имам течове от там?
4 - не се отваря докрай панорамният таван. Това го пропуснахме при огледа. Стига до някъде и се връща все едно нещо му пречи.
5 - обмислям монтаж на газ, но няколко майстори ме отказват. Карам предимно градско, ако има значение. Сега разходът ми е около  17/100 и ми се вижда много. Какво ще навредя на колата и за колко време евентуално? Към какво да се насоча?
Дано не съм ви досадила с въпросите си. Приемам всякакви препоръки и насоки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със здраве да си я карате!

По т. 2 - най-добре майстор да я погледне

3 - линк към темата за лайстните. Проблемът е, че в момента от Англия не могат да се поръчат. Най-добре от немския eBay или от Ali Express.

4 - Ако му се помогне малко с ръка отваря ли се?

5 - Разходът зависи от много неща, 17/100 не е ненормален, ако се кара на къси разстояния и има много изкачвания. На тези коли масово се слага газ без кой знае какви проблеми, ако се монтира читаво. Маркони е вашият човек. Струва си, ако се кара повече от 10 х. км. годишно.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, честито и безаварийно!

По точка 1 - в тозимомент пръскалките на бронята мият ли фаровете?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по т.1 - да мият фаровете. 
по т.4  - и да му се помогне - не се доотваря, а като пусна да се затваря стига докрай и се връща леко назад.
За газта - имаме притеснения, колко ще навреди в дългосрочен план и дали ще е финансово обосновано, предвид първоначалната инвестиция. Маркони е в Русе и едва ли ще се справи с монтажа от сутринта до вечерта и трябва да търсим къде да преспиваме и отпуски и т.н. В  Търново имаме представител на Ланди Ренцо, но не знам колко са читави и какво да искаме от тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е лошо да се мине едно първоначално обслужване на автомобила и там да се огледат всички тези неща. Какъв е пробегът? Какво е състоянието на акумулатора?

По отношение на газовата, всичко зависи от планирания пробег на колата. Ако ще се кара много, ползите от газта са повече от т.н. потенциални вреди, които са описани тук. Имайте предвид, че на газ разходът ще  е по-висок с 20-30%.

Ланди не са лоши,  BRC и Романо също са добри. Най-вече гледайте майсторът да е читав, да не ви отвори наистина проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... а до Бранко са 110км и има всички отговори за модела, но става със записване, а наобратно до Търново и после пак до Русе го пишете в графата полудневна екскурзия с рейсен, или Бе Де е Же-то.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, Nadia1 said:

по т.1 - да мият фаровете. 
по т.4  - и да му се помогне - не се доотваря, а като пусна да се затваря стига докрай и се връща леко назад.
За газта - имаме притеснения, колко ще навреди в дългосрочен план и дали ще е финансово обосновано, предвид първоначалната инвестиция. Маркони е в Русе и едва ли ще се справи с монтажа от сутринта до вечерта и трябва да търсим къде да преспиваме и отпуски и т.н. В  Търново имаме представител на Ланди Ренцо, но не знам колко са читави и какво да искаме от тях.

Не става за ден дори за два,оставяш колата предоставят ти такава оборотна HRV ако желаеш,за да не оставаш без кола.

 Получаваш най-доброто обслужване за своята Хонда, от човек който знае всяко болче на твоето CRV.

Трудно става свързването,и за месец напред е записването.

 

Тази тема може да ти помогне да обслужиш колата си

 

Quote

2 - при потегляне и завиване има леко стържене, като от неотделил спирачен апарат, но след това не се чува

Смени цялостно   чрез източване от всеки апарат течността,обикновено този който е блокирал  изтича  много мръсна течност.

Да в сервиз  го направи и ако е нужно да се  ремонтира въпросния апарат,има ремонтни комплекти.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 15 часа, CARPERA написа:

Не става за ден дори за два,оставяш колата предоставят ти такава оборотна HRV ако желаеш,за да не оставаш без кола.

 Получаваш най-доброто обслужване за своята Хонда, от човек който знае всяко болче на твоето CRV.

Трудно става свързването,и за месец напред е записването.

Смисъл? Къде отивам и си оставям колата за обслужване и ми предоставят автомобил за времето на ремонта? И колко струва това удоволствие за периода на сервизирането?

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се че не поясних става въпрос за Маркони в Русе за поставяне на газовата.

Единствено той предоставя автомобил,за други не съм чувал

Да ще ти регулира клапаните преди да постави газовата,вече въпрос на договорка дали ще извърши други манипулации.

Аз исках да я погледна на софтуер,и да изчисти дросела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газ за 3 дни, болченца и скобички Романо,  дросели и клапани, компютри и кво ли още не. Кво повече да иска човек.. а да, от цяла България да обикалят при Маркони на семейни пътешествия да карат оборотна кола. 

Сори ама има и други, и то много, и то добри. Въпрос на избор е, доверие, и това е, нищо специално няма в тия Хонди, ама нищичко, и всеки имащ минимално понятие кво прави ще се справи. Бензиновото еку задава времена, газовото ги следва, ако ще и 5 витека да има. 

 

Колко и да гадае повелителя на смените на спирачна течност, може, нито апарат да задържа, нито да имаш квито и да е проблеми със спирачките, ами просто малко ръжда, гадаене ама определено, по вероятно от задържащ апарат, който се усеща. Шибидах много малко сервизи изобщо докосват, тва е факт, но може и нещо дребно да е, което да причинява тоя проблем, просто тряя се види, както и всеки един проблем, които имате, що, щото тук се предполага, а там се установява и лекува. Уплътнението може да се поръча, нищо няма да стане ако е "повредено" , защото на вратата има дупки да си изтича водата, както на всяка кола. 

Редактирано от sashua
  • Нагоре 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

Сори ама има и други, и то много, и то добри

Дай някой такъв близо до Велико Търново,или просто реши да напишеш нещо.

 

Quote

Колко и да гадае повелителя на смените на спирачна течност, може, нито апарат да задържа, нито да имаш квито и да е проблеми със спирачките, ами просто малко ръжда, гадаене ама определено, по вероятно от задържащ апарат, който се усеща.

Както виждаш казах да отиде на сервиз,или не го прочете.

Специално за теб щом си го пропуснал.

Quote

Да в сервиз  го направи и ако е нужно да се  ремонтира въпросния апарат,има ремонтни комплекти

 

Quote

и всеки имащ минимално понятие кво прави ще се справи. 

Да ти кажа не е така ,доста осрани Хонди има от такива с минимално понятие.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво да ти давам, има поне 20 сервиза, които слагат газ в Търново. Обикаля се, събират се оферти, решава се, прави се. Аз съм взел решение при кого да си направя колата, сам, всеки си носи кръста. Също така нямам намерение да бъда оплюван посочвайки някого, не, че не мога, не, че няя се изкарат едни 200 300 лева от тоя човек, просто смисъла е нулев, защото решението е индивидуално и не бива в никакъв случай да бъде подложено на натиск от външни хора, щото при евентуален проблем, при евентуално несъгласие/нехаресване с извършената услуга, първи кой ще бъде псуван? Не, мерси, тоя съм го ял с други неща, затва всеки да си решава, просто малко в повече идва тая работа в тоя форум с факира на газовото и болченцата на тия изобщо НЕспециални Хонди.

Редактирано от sashua
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

Не, мерси, тоя съм го ял с други неща, затва всеки да си решава, просто малко в повече идва тая работа в тоя форум с факира на газовото и болченцата на тия изобщо НЕспециални Хонди.

Точно така предоставяш информация ,и автора на темата сам си решава кое му е изгодно.

Точно и за това е пуснал темата,да събере оферти.

Това и направих,хубаво е и ти да беше го сторил,ако искаш да пишеш в темата даваш информация и заставаш зад нея,ако те е страх четеш само.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата на автора/авторката
т.1 имаш вкл достатъчно консуматори и този последния идва малко по-вече на акумулатора, затова и двигателя се затормозва(отговаря на повишената консумация на ел енергия), намаляването на светлината, може да е и от водата която се пръска при миенето; т.2 и 3 диагностика само на място, в противен случай рискуваш да напаруваш непотребни неща.

т.4  щом се кара основно градско се търси местен сервиз за поставяне на газова(макс50км радиус), има си периодично гаранционно и след гаранционно обслужване, икономически нецелесъобразно е да се обикаля от град в град. Както sashua, обикаляш сервизите и събираш оферти...и питай/искай гаранция, не забравяй също и да изискваш/вземеш всички съпътстващи документи, които ще са ти необходими за регистрация на газовата после в КАТ.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А панорамния таван на авто се връща а на първата степен върви ли от край до край

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знаех, че е на степени. Като дръпна копчето се отваря 10-на сантиметра и спира. След това, колкото и да дърпам копчето не мърда. Като натисна да се върне-стига докрай и леко се връща назад. Все едно се включва някаква защита за предмет пред него.

Редактирано от emod
2.8. Не цитирайте човека, който е непосредствено преди вас в списъка с мнения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заповядай. 
До колкото разбирам трябва да се обучи май, но не ми е ясно как.

 

Редактирано от Pavel_Pavlov
2.8. Не цитирайте човека, който е непосредствено преди вас в списъка с мнения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно. При мен имаше задържане точно в това положение като при теб, но като я побутна си тръгваше. След като я смазах и почистих нямям вече проблеми. А задната прибира ли се нормално? Само предната ли задържа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като предната спре, задната прави още едно движение с около 5см. 
Интересното е че при прибиране стига докрай и се връща, това ме кара да си мисля, че трябва да се обучава по някакъв начин.

Редактирано от Pavel_Pavlov
2.8. Не цитирайте човека, който е непосредствено преди вас в списъка с мнения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми изглежда по скоро като механичен проблем...Нека някой колега се изкаже по въпроса с обучаването. Аз не съм чувал за такова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...