Jump to content
serafim4e

Питане за обслужване на Honda CR-V 2

Recommended Posts

Колеги, има ли тук във форума синтезирана информация на колко километра се сменят филтри, накладки, масла? Пробвах се с търсачката, но не ми се отварят  теми с нужната ми информация и загубих търпение. Дайте линк, ако има такава, моля. Иначе аз намерих някаква информация, но се отнася за коли в  Австралия и Нова Зеландия...

Ето малко: Масло- на 10 000км,

                     маслен филтър - 20 000км,

                     въздушен филтър 40 000км,

                     горивен  - на 80 000км 

 нищо не пише за филтъра на купето.

Благодаря на всички помогнали!

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз маслото, масления филтър ги сменям на 10000,въздушния и на купето ги сменям на 20000, ЦРВ 2 бензин става въпрос. Проверявам въздушния и на купето на 10000, ама са си бели като сняг, поизтупам ги леко и така, маслото на скоростната кутия и на диференциала ги сменям на 60000 км, горивния филтър също на 60000 км. Филтрите не са скъпи консумативи и по-често да сменят ще е само положително за автомобила 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно ръководство има полезна информация.

https://omanual.ru/Honda/CR-V/2/

Масло- на 10 000км, това е ок

                     маслен филтър - 20 000км само масло ще смениш на 10хил а ще оставиш филтъра,това не е ок,и него  сменяш.

                     въздушен филтър 40 000км, при тези мръсни улици още на 5 хил става чернилка вътре,и той се семня на 10 хил км с маслото

                     горивен  - на 80 000км -тук трябва да се съветваш с ръководството.

                      филтър купе проверявам го с смяната на маслото на 10 хил ако е замърсен и с много боклуци и него сменям.

Накладките според това колко има феродо по тях и преценявам а и те имат,на тях едни пластини които при много износване сигнализират с звуково,не съм остава да стигна до тях.Преглед им правя при смяна на гумите.

Спирачна течност на 2 до 3 год се сменя,както и тази на съединителя ,която също е спирачна,ДОТ4

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Австралия съм бил преди много години и разликата с БГ е огромна ,както за пътищата така и за стила на живот. Тук при нас аз сменям масло ,филтри,/маслен,  въздушен и на купето / на 10к .Горивния филтър съм сменил преди 50к , но аз  карам основно на газ , така че сменям газовите филтри . Сменяй маслото с препоръчаното от производителя синтетично и си карай колата без притеснение . Успех !

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.01.2021 г. at 8:31, serafim4e написа:

... Намерих си една книжка под седалката - на анг. за колата тази сутрин. ... 

Е с тая книжка, какво стана? Не пише ли в нея, къде-какво-кога се сменява?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но не е за Европа и единствено маслото се сменя на 10 000км и антифриза на 3г., другите неща се сменят на по-големи периоди, но Европа е с друг климат и предполагам е  различно. Иначе за предната си кола знам кое на колко,беше боднато най-отгоре в раздела и  не съм задавала въпроси, които да дразнят с елементарността си (за някои). Майсторът ми не е хондаджия, а и още не съм се добрала до него, че е много затрупан с работа. Не знам защо си мислих, че хондата се обслужва на по-дълъг пробег за разлика от старата ми колица, може би защото е японска и е малко по-нова. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам питане относно горивен филтър. Къде се намира този филтър?  И какво се случва ако не е сменян от много километри? Благодаря! ( Май ще отворя нова тема - като новобранец с Хонда имам много въпроси, а искам да си знам основни неща по колата). Вече я прекарах през един път с заледени коловози и дупки...странно се усещаше спирачката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Quote

И какво се случва ако не е сменян от много километри?

Като всеки филтър като се задръсти, и няма пропускливост.

По това ръководство го дават вътре в резервоара горивния филтър,освен модела KZ.

https://omanual.ru/Honda/CR-V/2/R00/HTML/00/S9A2E00A20326427601KBRT00.HTML

Редактирано от CARPERA
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Отразява ли се по осезаем начин на работата на двигателя? Какво се случва? 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен когато е студено много под -5 и надолу,има една прекъсване при сутрешната палене.

И при мен има филтър тип цедка отдолу на помпата в резервоара ,само нея не съм сменил ,на това го отдавам

Тоест нарушен приток на гориво в определени ситуации.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли колега CARPERA да ми кажеш  какво точно имаш предвид? При мен пали, вдига обороти 1800, слиза леко,постепенно надолу и накрая угасва, за по малко от минута. Ако запаля и тръгна, ми загасва в движение. Предишните дни беше много студено и ми го правеше по 2 пъти и после загряваше и е ок. Само на студен двигател. Така я купих, продавачът  каза че е от скоро. Уговарям се с  един приятел на приятел за реглаж на клапани, макар че е правен преди 3-4 ооо км, но заради това гаснене.Дали да не сменя първо филтъра и после да се хвърлям на реглаж...

Иначе имам оставено хубаво масло  за доливане Titan GT1, FLEX 23, 5w-30 - има всички "признаци", които има хубавото масло, четох темата  за маслата в челото на форума.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивният филтър е в резервоара на този модел, вграден е в горивнта помпа. Не се сменя, или ако се сменя, се сменя цялата помпа. Вероятността да има проблем с помпата е изключително малък, така че забравете за този филтър. Какъв е точно проблемът , който имате с колата? Колкото до реглаж на клапани , отидете при майстор ,който се занимава с Хонда и знае как се регулират. ...  Преди 4000 км , ако са регулирани правилно , със сигурност не е от тях и е много рано за повторно такова упражнение.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
10 hours ago, serafim4e said:

Може ли колега CARPERA да ми кажеш  какво точно имаш предвид? При мен пали, вдига обороти 1800, слиза леко,постепенно надолу и накрая угасва, за по малко от минута. Ако запаля и тръгна, ми загасва в движение. Предишните дни беше много студено и ми го правеше по 2 пъти и после загряваше и е ок. Само на студен двигател. 

 

 

Точно тово прави при мин ,да при студено.

Аз имам и в купето филтър,сменен е, и чистил съм горивната система,и още какво ли не.

Единият възможен проблем за това е недостиг на гориво,тоест има клапан при мен в помпата който не позвалява да се оттича гориво обратно,но е вече на 20 год едва ли държи като нов,той е едната причина.

Другия проблем е  този филтър който не съм сменил.

Реглажа  на клапаните е хубаво да е направен  добре,и най вече да си сигурен че се е случило.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът е следният: при студен двигател, пали, Оборотите са 1800, постепенно ги сваля, работи малко и угасва. Ако тръгна веднага както по принцип правя, угасва след 10м. Паля и тръгва, после няма проблем. Следобед като си тръгвам от работа и запаля, оборотите са 1600. Преди 2 дена беше много студено и ми го правеше това гаснене по 2 пъти.  И същото и след работа. След като направи тези магарии, после колкото и да спирам и да тръгвам няма проблем. Нормални  ли са обороти 700?

Реших, че са клапани, защото тук има една тема със същия проблем и след смяна на горе посочените части, не се е решил, а с реглаж на клапаните въпреки че е бил правен преди доста километри...Просто исках сега да си  оправя колата, а не след 2-3 седмици, а за реглаж имам човек, за диагностика - не знам. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е които ти описвам,недостиг на гориво,или казано възвратния клапан пропуска обратно гориво.

Затова като запалиш тръгва но по горивопроводите в определен участък  липсва гориво,там спира и гасне колата.

Но клапани и тяхното регулирани е важно да са добре.

Първо се увери че те са добре после търсиш нататък проблема.

Оборотите на празен ход,точно ги пише в ръковадстото ти.

https://omanual.ru/Honda/CR-V/2/

 

Ти с какъв вискозитет масло си сега,по гъстото мосло в студените дни също затормозява двигателя ,като в 5w30между различните масла има също разлика.

Според състоянието на двигателя ти спокойно можеш да караш 0w30.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е маслото, с което съм в момента. 

IMG_20210117_140527_1.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това масло  Fuchs Titan от общите поръчки ли го взе или от тук.

Като гледам спецификациите му са за дизелов двигател повече ACEA C2, ACEA C3, API SN.

https://www.ato24.de/en/fuchs-titan-gt1-flex-23-sae-5w-30.html

Няма лошо може да направиш промивка с него като го караш примерно 3- хил км.

Може да пробваш новото Petro Canada 5w-30 имат го вече,дилъра в моя град ми даде цена за 5 л-50лв което е супер.

Screenshot_20210118-091639_Gallery.thumb.jpg.55d0a126e36a2c7a16fa1f1f14c260b7.jpg

Преди колко доста е правен реглажа на клапаните.

Quote

Реших, че са клапани, защото тук има една тема със същия проблем и след смяна на горе посочените части, не се е решил, а с реглаж на клапаните въпреки че е бил правен преди доста километри.

 

В по горния пост казваш преди 3-4хил км,или става въпрос за другата кола тези повечето километри.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята и другата кола  с проблем са им правени реглаж преди около 4000 км и двете с ГИ.  Продавачът  ми каза, че е правил реглаж приблизително тогава, но проблемът е съвсем от скоро. Мисля, че се влошава, защото вчера беше топло, а пак ми го  прави 2 пъти. Той ми е оставил масло за доливане и антифриз. Маслото е и за бензинови двигатели. Имам сниман и задния етикет, но сега не мога да го кача. Антифризът, който ми е оставил за доливане, ако има нужда обаче е жълт и знам, че не е точния. Хубав е, но е за ситроена примерно. Така като гледам кога е внесена в БГ колата и колко е карана, приблизително след 10 000 км всичко ще е за смяна. Знам само че маслото за диференциала (така ли се казва за 4*4) е купено от Бултрако. За спирачките и съединителя не знам. Ако скоро не ми се обади майсторът всичко ще ми смени един приятел, той има HR-V, така че е в час.

В сряда ще си оставя колата за реглаж, в четвъртък сутрин ще го направят, ще ми погледнат маркучите, течностите и ще почистят дросела. Ако и след това пак е така ще си запиша час в един от двата сервиза, за които има добри отзиви в нета, според градския транспорт. Веднъж вече патих със сервиза на Кобра зад теца, не мога пак да си го причиня.  

Редактирано от serafim4e

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
24 minutes ago, serafim4e said:

И моята и другата кола  с проблем са им правени реглаж преди около 4000 км и двете с ГИ.  . Маслото е и за бензинови двигатели. Имам сниман и задния етикет, но сега не мога да го кача. Антифризът, който ми е оставил за доливане, ако има нужда обаче е жълт и знам, че не е точния. Ху

Да направи реглаж на клапаните, не може да се доверяваш на думите на прадавача.

Жълтия антифриз е най ниско качество,налей си точния за колата.

Screenshot_20201123-112506_Viber.thumb.jpg.18f2bd95b23e28e160d7b259f0307781.jpg

Да знам че пише че е и за бензин но се гледат тези спецификации- ACEA C2, ACEA C3, API SN които са за дизелови двигатели.

Те на всички пишат за дизел и бензин.

Когато търсиш масло трябва   за бензинов двигател трябва да е по ACEA A3/B3 или A3/B4 ,спецификацията за японски двигатели ILSAC-GF 5 и по-новата GF 6 която има показаното от мен Petro Canada.

За маслата има писано доста  в друга тема.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да се похваля - направиха ми реглаж на клапаните, цена 40 лв. И сега колата не гасне на студен старт. Не можаха да ми почистят дросела,че бил вързан с газовата и трябвало да се сваля всмук.колектор, а познатият ми толкова не смее да пипа,най- вече заради газовата. Остава да оправя стъклото на шофьорската врата да се вдига винаги и да се радвам на хубавата ми кола.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...