Jump to content
Sign in to follow this  
Bidjo

Обсъждане на CR-V от обяви

Recommended Posts

Благодаря за отговорите,кола вече взех.От първи собственик купувана нова от Апостолов Бургас,със сервизна книжка на 180000км.Взех я на ниска цена със демпферен маховик и съединител за смяна,като сменихме и демпферната шайба на коляновия вал.С ремонтите,обслужването и нови гуми ми излезе на цената на която вървят по автокъщите.Впечатленията ми засега са добри,много стегнат автомобил,а и ме учуди вървежа на дизела,за 140к.с. си върви доста приятно,за сравнение предишната ми кола беше 6 цилиндрово бензиново Ауди.Всичко по колата работи,но аз съм си доста претенциозен и има някои неща за правене(звукоизолация,пастиране и др. дреболии)В сравнение с аудито(имал съм две)материалите в купето са доста по-некачествени,но и това се оправя лесно и с желание.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте. Може ли да ме ориентирате дали моделът от обявата е фейслифт https://www.bultraco-sofia.bg/avtomobili_s_probeg/honda-cr-v-20-ivtec-executive . Четох, че започват от 2010, но предполагам е възможно да има някакво застъпване в годините с пре-фейса.

 

В стара тема намерих мнения относно нивото на шумоизолация при CR-V 3 (

). Фейслифтовите по-добре ли са от към обезшумяване? Също дали някой от вас е имал възможност лично да сравни нивата на обезшуменост при Accord 8 бензин AT и CR-V 3 2.0 AT при магистрално каране 140км/ч? Има ли осезаема разлика и ако да кой от двата варианта е с по-добра обезшуменост? Всъщност при скорост 140км/ч, CR-V 3 2.0 АТ какви обороти поддържа? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не е фейса.

За обезшумяването и оборотите, колегите с бензиновите такива да ти кажат, че аз съм с дизелова. 

 

п.п С дизеляка и при 170 освен шума от гумите, друг не чувам :D.

Ама то е от "читавия" асфалт,на "перфектните ни магистрали":lol:.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги,

 

харесах тази Хонда C-RV I - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21556555311195003

но ме притесняват няколко неща, които прочетох във този чудесен форум:

1. Този двигател не се харесвал с АГУ ГИ (дори в официалния сайт на BRC e посочен като непрепоръчителен). Това така ли е? Ако не е така може ли модел АГУ, сервиз и груба цена за района на София?

2. Реглаж на клапани - колко често трябва, къде в София и колко струва?

3. Препоръчайте сервиз/човек в района на Враца/Монтана, който може да прегледа колата 

4. Колко струват всички такси за регистрирането на новия внос?

5. Има ли нещо притеснително по снимките, описанието на колата?

 

Много благодаря предварително,

Кирил

Share this post


Link to post
Share on other sites

Този двигател не харесва газаджии станали наскоро такива преди това слагали гипсокартон и газово сборен комплект защото това било най доброто.

На газ с хубаво газово на 25 хил регулиране струващао от  40 до 50лв.

Газово хубаво Романо ,Ловато.

За сервизи в София има писано.

Не е сниман двигателя, не казано от къде е вноса.

Доста запазен салон трябва да се внимава за автомата чудесен е но има особености за проверка. 

Ако искаш повеме инфо на Лс карам такова.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги, баща ми се е наточил да си купува црв 3, в понеделник имам уговорка да ходя да гледам този екземпляр - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21551455394970217&slink=b0u2sk , случайно някой от София да е ходил да е гледа или да познава човека, защото гледам, че от един месец е вече обявата..

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21555332593530391&slink=aysvrw - Вчера ходих да гледам тази. Мисля, че километрите са реални, защото беше много запазена от вътре, нямаше нищо протрито или износено по никой детайл, освен кожичката на скоростния лост - личеше си, че човека, който я е карал си я е пазил доста. Даже я покарахме, двигателя звучеше, че работи равномерно, а бе всичко изглеждаше доста добре, даже човека сам ми предложи да отидем да е видят в Хонда, защото беше много уверен, че всичко и е ок. Но накрая като отвори капака всички компоненти бяха омазнени и като го попитах защо така, ми каза, че ги пръскал с нещо отгоре за да изглеждало лъскаво.. та въпроса ми е съмнително ли е това, защото на мен ми се видя като такова.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дизел  паднаха цените им с 5 до 10 хил за една година,купуваш сега и остава твоя.Шьофьорската седалка много смачкана лаявата страна долу,кормилото много поротрито тази кола е над 50хил. Говоря за първата.

Мият двигателите и ги пръскат с силиконова смазка за лъскавина. 

Edited by CARPERA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Слушай колегата,разбира ги работите нищо,че не е сядал в дизелово црв.Изчакай година за да станат по 2000лв.щото нали цената падала с 10 000 годишно.Сега сериозно,втората изглежда доста добре,относно смачкания борд на седалката,като се качиш и слезеш ще разбереш защо се мачка.Цялата тежест на тялото в този момент се поема от него.Кожения салон на тези коли не им е силна страна,половината е изкуствена кожа,която дори на 60-70 000 дава фира.Изкуствен е дори маншона на скоростния лост,подозирам,че на втората е сменян.Колата иначе е чудесна,ако случиш на поддържана ще и се кефиш много.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ето ти и дизел за 9 хил

https://mobile.bg/21547575634528223

Преди две години това не можеше да се случи.

Отвори мобилен и виж че читав бензин започва над 17 хил 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мда, виж обаче в немското мобиле каква е разликата между читав дизел и бензин.. Ясно, значи това пръскане е практика.. мен ми мина през акъла да не се пръска, за да се прикрие нещо мазно от самата кола..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте колеги!

Имам нужда от компетентно мнение...

Търся главно регистрирание коли, защото не им разбирам много, а от автокъщите с тези магьосници... и през ум не ми е минавало. Дейвид Копърфийлд ще им завиди.

Насочил съм се към тази кола https://www.cars.bg/offer/c3104975 в момента е над 230000 км. 

Ходих, гледах я (външно не намерих косури), карах я (няма троп-лоп, поне не чух), под нея легнах (ръжди не открих), но не разбирам много. 😁

Констатирах няколко неща: при чека на таблото, всичко е ОК, освен лампи за масло и акумулатор (светят нон-стоп);  на двете задни врати не работят машинките за централното; двете задни гуми са износени само по външната страна, което е странно, след като има и леко разчекване, присъщо за повечето CR-V 2 ген. Не знам какво друго е трябвало да се гледа... Историята с волана съм я чел, но забравих да го погледна

Мисълта ми е дали си заслужава парите, оглед констатациите ми и респективно... отремонтирането им :)

 

П.П. Спрял съм се и на тази https://www.cars.bg/offer/c3066946. Ако някой колега от Русе я е гледал, моля да сподели инфо.

 

Edited by Manowar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Обявата не се отваря.

В Русе  ти е най добрия майстор  на Хонди по-добро и компетентентно мнение а от това надали ще намериш.

 

Edited by CARPERA
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 3 часа, CARPERA написа:

Обявата не се отваря.

CARPERA: не знам защо не ти се отваря, аз нямам проблеми https://www.cars.bg/offer/c3104975, опитай пак

Относно Markony, сигурно на човека му е дотегнало от такива дилетнти като мен 😁, сърце не ми дава да го ангажирам със себе си. 

Имаш ли лични наблюдения в-у CR-V?

 

Edited by dindin
Цитат и граматика

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Manowar said:

П.П. Спрял съм се и на тази https://www.cars.bg/offer/c3066946. Ако някой колега от Русе я е гледал, моля да сподели инфо.

 

Тази не се отваря,по точно не е налична.

Не нямам лични   ниблюдения ,огледат със сигурност се заплаща.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ясно! Явно вече е продадена...

Естествено, че се заплаща огледа. Аз друго не съм си и мислил. Все пак безплатните неща бяха през „соца”! 😂

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 6 часа, Manowar написа:

Ясно! Явно вече е продадена...

Естествено, че се заплаща огледа. Аз друго не съм си и мислил. Все пак безплатните неща бяха през „соца”! 😂

 

Не бих казал.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Митко Йотов: кое не е съвсем така? Мисля, че няма смисъл да задълбочаваме/обсъждаме нещо толкова несъществено. Така се отклоняваме от същността на темата. Трябва да бистрим политики в други направления 😉😁

Edited by Manowar

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/29/2019 at 3:54 PM, Manowar said:

Ясно! Явно вече е продадена...

Естествено, че се заплаща огледа. Аз друго не съм си и мислил. Все пак безплатните неща бяха през „соца”! 😂

 

On 7/29/2019 at 10:26 PM, Митко Йотов said:

 

Не бих казал.

 

Определено ме развеселихте с горните два поста, мога да допълня само, че тъй като са били тогава безплатни нещата, за това сега сърбаме тази попара 😁

Сега малко по темата, тъй като не мога да кажа че съм някакъв спец, но елементарна култура имам и с малко по-голямо внимание се получават нещата. Търсих близо 8 месеца Хонда ЦРВ 2-ра ген фейс, и всякакви екземпляри съм виждал, на какво наблягам аз, когато правя оглед:

  • Първо винаги гледам ламарините, и отдолу доста детайлно гледам дали не е мазано с мечето преди това 😁, в Горубляне се нагледах  на всякакви бояджийски изпълнения. Също проверявам за омаслявания в обсега на мотора.
  • После мятам по един поглед на маслата в агрегата и скоростите ако е автомат, като за двигателя е хубаво мотора да не е пален преди това. Проверявам и другите течности.
  • Правя оглед и на интериора отвътре, макар че с моята кола направих компромис с инетриора за сметка на ламарините.
  • Отварям маслената капачката на мотора при загасен мотор и с фенера на телефона оглеждам до колкото е възможно за маслени наслоявания и т.н.
  • Мятам едно око и на ауспуха, хубаво е да има керемиден цвят (за бензин говоря, ако пипаш отзад внимавай да не е топъл 😄).
  • Преди да запаля мотора давам на контакт и гледам дали всички лампи по таблото светят. Имаше доста коли с изгоряла или принудително махната крушка за чек енжина.
  • Хвърлям по един поглед на състоянието на спирачните дискове, тествам в купето ел. нещата дали работят (централно заключване, ел. стъкла, шибидаци и т.н.)
  • Паля колата и почвам да се ослушвам за нежелани звуци, след което ако имам възможност я тествам в движение как се държи, във високи и ниски обороти, както и в движение на крайно ляв и крайно десен навит волан. Ако колата е автомат следя предавките в движение дали плавно превключват, както и как превключват в спряло положение и дали от място на D или на R на колата без да и се подава газ се движи леко в съответната посока. Проверявам климатроника (климатика) дали работи, компресора дали върти и т.н.
  • Имам и един кламер Elm327, с който закачам всяка една кола, която я гледам за да видя тримовете как са, дали има някакви стари грешки (чек енжина може да не свети, но ако е имало някакви стари грешки, които не са изтрити, те си седят).
  • Ако гледаш втора генерация CRV, на много екземпляри им липсва щората в багажника, която на старо струва 100-150 лева, както и масата за пикник, която също варира в този ценови диапазон. При CRV първа генерация също мисля, че имат маса за пикник, за щора не съм сигурен, по компетентните колеги да споделят.

Може нещо да забравям, ако се сетя ще допълня. Най-добре е в сервиз ако може да се закара колата или да дойде с теб човек, който разбира от Хонда за да ограничиш на минимум подводните камъни, успех в търсенето :).

  • Like 1
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

diezz, благодара за информацията, радвам се, че си останал развеселен. Това е идеята на форума, обмяна на опит, и да се развеселяваме :) Аз така си мисля...

След като е измит перфектно мотора, къде да гледам за омасляване, всичко светеше.

Вчера оглеждах една кола, отворих маслената капачка, но имаше нещо като цедка отгоре и нищо не можеше да се види. Каква представа мога да придобия от това, дали има или не... маслено наслояване? Какво ще рече това? (съжалявам за дебилното питане, но не ги разбирам нещата)

Ауспухът при дизелак керемиден ли ще е ? На таблото коя сигнализация е точно за проверка на двигателят? 

Всички автомобили, които съм оглеждал, спирачните им дискове са целите в ръжда, това колко е проблемно?

Какъв е този кламер Elm327? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/14/2019 at 3:10 PM, Manowar said:

diezz, благодара за информацията, радвам се, че си останал развеселен. Това е идеята на форума, обмяна на опит, и да се развеселяваме :) Аз така си мисля...

След като е измит перфектно мотора, къде да гледам за омасляване, всичко светеше.

Вчера оглеждах една кола, отворих маслената капачка, но имаше нещо като цедка отгоре и нищо не можеше да се види. Каква представа мога да придобия от това, дали има или не... маслено наслояване? Какво ще рече това? (съжалявам за дебилното питане, но не ги разбирам нещата)

Ауспухът при дизелак керемиден ли ще е ? На таблото коя сигнализация е точно за проверка на двигателят? 

Всички автомобили, които съм оглеждал, спирачните им дискове са целите в ръжда, това колко е проблемно?

Какъв е този кламер Elm327? 

Здравей, по темата:

1. В моя случай имаше възможност да я вдигна на подемник, с което направих пълен преглед до колкото е възможно за течове на масла отдолу и отгоре около капака на клапаните и т.н.

2. Относно маслената капачка при мен няма цедка и обикновено видимостта от там не е голяма но бегло може да видиш дали има маслени наслоявани (чернилка, стои като грес ...), за да ти стане по ясно за какво говоря може да погледнеш тази тема:

3. Според мен при дизела няма как да е керемиден цвета на ауспуха, не карам дизел и не съм на 100% сигурен, нека някой колега с дизел да потвърди.

4. Лампата за check engine-a изглежда по този начин, като дадеш на контакт трябва да светва и след няколко секунди да изгасва ако няма грешки.

yellow-check-engine-light-on-car-dashboard.thumb.jpg.ca18379b282b0580be87e6c52294dcf0.jpg

 

5. Дисковете на повечето коли, които ги продават са ръждиви, тъй като не са карани. След като се покара автомобилът накладките ги изчистват. Гледай дали по дисковете има дълбоки надрасквани, пукнатини, дебелина, както и като покараш колата при натискане на спирачка дали волана ти тресе, т.е. дали са криви. Обикновено дисковете като са износени в горната част се образува ръб, който спокойно се вижда и на пипане се усеща.

6. Elm327 е basic устройство, с което може да триеш грешки (не всички!), да виждаш живи данни за някой неща, хайде да го наречем да правиш някаква елементарна диагностика. Евтино е и може да се купи отвсякъде, в моят случай е bluetooth и си го връзвам за телефона, а в самият тел имам апликация, която чете данните от него. За да добиеш представа как изглежда, снимката отдолу:

 

61h4DSCLTcL__SY355_.thumb.jpg.f7f1afed790b3e18e556fdff4254732d.jpg

 

Ами това е като цяло, ако мога да бъда полезен с нещо пиши.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте! Обмислям да стана собственик на Honda за първи път, но за жалост почти не разбирам от коли. Спрял съм се на C-RV 2-ра генерация бензин, като гледам цените им вървят между 7-10 хиляди. Запазил съм си едно 20-тина обяви, които ми изглеждат интересни но днес една ми привлече вниманието и ми е чудно какво мислите:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21567500132666285

Ето и други обяви, които ми излгеждат по-нормални:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21557777128317439

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21564725983674148

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21561449682538331

Edited by akaynarov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Обади  се и питай  обявата е за 3 ген и наистина е евтина. Да не е объркал  че иска  в евро.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, akaynarov написа:

Здравейте! Обмислям да стана собственик на Honda за първи път, но за жалост почти не разбирам от коли. Спрял съм се на C-RV 2-ра генерация бензин, като гледам цените им вървят между 7-10 хиляди. Запазил съм си едно 20-тина обяви, които ми изглеждат интересни но днес една ми привлече вниманието и ми е чудно какво мислите:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21567500132666285

Обявено е, че има газова уредба, ако наистина е така аз лично не бих си купил кола която е карана на газ. По-добре търси без монтирана газова уредба и си я монтирай ти, ако имаш желание. Относно цената - много ми е съмнително да е такава.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте ,

колеги харесал съм си

 

2014 HONDA CR-V EXL от този търг в САЩ bidexport.com , стана доста популярен наскоро .

Фирмата има представителсво в България . Свързах се с офиса им и ми дадоха цена за транспорт , такси всичко до КАТ с включена митница и техно тест с една дума не трябва да ходя по институциите да се занимавам и предварително знам ,колко ще ми излезе (без ремонта). Дадаха ми ориентировачна цена 12800$ ,Мислите ли, че колата е добра за ремонт , ударена е от градушка .

 

https://bidexport.com/vehicle/detail/5d8bedbb6f59052f1f420b36/0?filter=%257B%2522Make%2522%253A%2522HONDA%2522%252C%2522Model%2522%253A%2522CR-V%2522%252C%2522Year%2522%253A%257B%2522%2524gte%2522%253A%25222012%2522%257D%252C%2522RunAndDrive%2522%253A%2522YES%2522%252C%2522ImageURL%2522%253A%257B%2522%2524exists%2522%253A1%257D%252C%2522Images%2522%253A%2522YES%2522%252C%2522isBuyNow%2522%253Atrue%252C%2522auctionType%2522%253A%2522Buy%2520Now%2522%257D

resizer (1).jpg

resizer (2).jpg

resizer (3).jpg

resizer (4).jpg

resizer (5).jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей,колега,

Колата изглежда с добро оборудване, но дали само градушката е проблема? Виждам на една от снимките,че има пукната една от надлъжните релси.

За ремонта няма идея колко би струвал, но ми направи впечатление друго.

Може би знаеш, но нека отбележа,че колата е само с предно предаване. Поради тоя факт цената трябва да е по-ниска, а и ще бъде много трудна за продаване един ден.

Инак много харесвам този цвят на кожения салон, има си фабрична навигация и автомат, но аз не бих взел джип само с предно макар 4х4 да не е силната страна на Хонда.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, оглеждам се за CR-V 2, фейслифта 2005+, но ми прави впечатление, че доста коли нямат бутон за изключване на VSA. Това означава ли, че го нямат като екстра? Някъде четох, че след фейса е стандартно оборудване?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Може ли линк към някоя, че ми стана любопитно?

Темпомат, люк, подгрев и други глезотийки са опции, ама VSA мисля, че си беше стандартно.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не, объркал съм се.

Сетих се, че като търся части в amayama излиза като опция.

Много интересна обява - без халогени, резервната гума няква там, без пръскалки на фаровете и най-интересното са дръжките на вратите (без тази на багажника). :)

Питал ли си с какъв двигател е?

 

Тази според мен си заслужава да се погледне:

https://www.cars.bg/offer/5da894dfb237a561d4511022

Share this post


Link to post
Share on other sites

Само дадох пример, не съм се интересувал от конкретната обява. В уикипедия пише, че всички след фейса имат VSA, но става въпеос за Америка. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте.Въпрос като бъдеш собственик на Honda CR-V.От известно време следя една хондичка ,на която им се търкалят обявите.Но така и не се продаде още,дали заради десния волан,дали заради района ил друг проблем.Някой от клуба дали има информация за колата и някакви впечатления от нея.НА снимки изглежда доста лачена,само отзад бронята е надрана ми се струва.

https://www.cars.bg/offer/5da417fa29cd0f5e097a6b87

 

Разглеждам за десен волан ,защото бюджета ми позволя толкова в момента ,а и пестя малко настрани за монтаж на газов инжекцион.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Отиди и я виж.

Тези играещи обороти ми намирисва на никога не регулирани клапани.

И км  точно май е дошло времето за смяна на верига.

Edited by CARPERA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, някакво мнение за тази обява и съответно автокъщата, ако някой случайно е имал взимане-даване с тях.. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21575820374561710&slink=dmxmpx 

Колата изглежда доста добре, цената също е прилична като че ли

 

Благодаря предварително!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колата нито е фейслифт, нито Евро 5, както се твърди. Оттук нататък, колко ще вярваш на търговеца, ти си реши. Иначе на снимките изглежда добре. Докато не отидеш на място и не видиш със собствените си очи и тестваш, повече няма да разбереш.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,колеги!

Обмислям покупка на IV gen .Бензин ,автомат. Все още търся подходящия екземпляр и заглеждам някои, едната от които е по-долу.

Моля за ваши мнения относно следната обява:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21570137618269320

 

Имам някои съмнения относно колата, но може и да греша.

Благодаря предварително на отзовалите се.

Поздрави

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моят съвет е да се обадиш на Бултрако-София дали могат да проверят пробега в Германия (според обявата обслужването е било само в Хонда). 2013 г. май идват на двойно по-голям пробег. Не че е фатално, но вече говорим за друга цена.

Иначе ако е читава ще изчезне бързо.

На мен лично не ми харесва черният салон и фактът, че са сложили теглич. Не виждам да има и навигация, което за тези пари си е неприятно.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Честно казано не разбирам защо автомобилите в България започнаха да стават по-скъпи от тези в Германия..

https://www.autoscout24.de/angebote/honda-cr-v-2-0i-vtec-4wd-automatik-executive-benzin-grau-98db8d36-bc7e-4cc2-ac87-e2cd73fa4aec?cldtidx=3

Honda CR-V 2.0i-VTEC 4WD Automatik Executive

58.500 km

10/2014

От първи собственик, 3 300км по-малко и 18месеца по-млада.. Готов е да я даде за € 15.500 (30 300лв). Полета на Lufthansa от София до Мюнхен (06:00 - 07:05) е около 90€. За 23€ и около 2:15 с обществен транспорт се стига до 82405 Wessobrunn. До София са 120л бензин или около 140€ и още 100-150€ за транзитни номера със застраховка и документи в Германия. За винетки, пътни такси, храна и преспиване на връщане биха стигнали още 100-150€.

Или за около 31 400лв, или 2 000лв по-малко, човек може да се сдобие с по-нов и на по-малко километри автомобил, който е наистина от първи собственик и на истински километри.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

За транзитните номера (застраховката) обаче, май трябваше да се поръчат няколко седмици предварително... При мен беше така, като докарах субаруто ми да го продавам в БГ... 🙄

Share this post


Link to post
Share on other sites

Германия не е Берлин..

В моето Zulassungsstelle до сега винаги съм бил готов до 60мин.

Като гледам подобно би било и в Landkreis Weilheim-Schongau:

https://www.weilheim-schongau.de/landratsamt/geschaeftsverteilungsplan/?Zulassungsstelle&view=org&orgid=6b37cb9c-4f99-403f-a7c4-a9eb516edcc5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...