Jump to content
nedyalkov

Хонда Акорд 7, 2.4 facelift проблеми

Recommended Posts

Здравейте, колеги.

Имам известни проблеми с Акорд 2.4, 2007 година. След като взех колата на 137 хил. км. (би трябвало да са реални, но кой да знае) преди около месец, внесена от Швейцария от мой познат, започнаха проблеми и светване на грешки. Още от началото ми светнаха VSA, ABS, /!\ и (!) и излезе, че е записана грешка 71-01 wrong size of tire, което вероятно на края ще излезе изгоряло нещо в ABS модула и нужда от смяна му. Преди 2 дни обаче след реглаж на клапани и смяна на свещи ми светна check engine и излезе друга по-неприятна грешка P0341. Майстора, каза, че веригата му се струвала хлабава. Двигателя работи супер тихо и не се чува абсолютно никакво тракане на веригата, което е странното в случая. Утре ще ходя все пак до Бултрако за да ми потвърдят диагнозата. Тъй като се чудя какво да правя, бих искал да попитам дали може да очаквам и проблеми с двигателя, като спечени сегменти и висок разход на масло, защото явно, че колата не е била обслужване на време или е карана с неподходящо масло. Иначе на разпределителните валове гърбиците са добре, според майстора ми? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

P0341 Camshaft Position (CMP) Sensor A Intermittent Interruption

Датчика е проблемен или връзката.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега @nedyalkov, не бързай да се хвърляш в скъпи ремонти. Нека първо диагностиката е сигурна. За грешката на VSA, да не би да се появила след опит за диагностика с "нещо" ? В София и около София има няколко специализирани сервиза които разбират от марката. Относно тези 137к км.. няма да се плашиш, всички коли са макс на толкоз!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

P0341 Camshat Position Sensor A Circuit Range/Performance, Bank 1 or Single Sensor на Launch е цялото записано като грешка. Трих я, но пак щом запалиш колата се записва отново. Светва веднага Check Engine.

За грешката за VSA светва щом като покарам малко, иначе първоначално я няма като тръгна. Първо мислех, че може да е от слаб акумулатор ама уви не. Ходих в един сервиз уж добър, правиха, струваха, имаха някакви теории, че е сложен неправилен лагер на главината, смениха лагера, обаче уви, все същото. Затова утре като отида в Бултрако ще видя какво ще кажат те.

Въобще не искам да се хвърлям в скъпи ремонти, ама уви май на там ще отиват нещата и затова питах какво мога да очаквам, за да знам какво да я правя тази кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Camshaft е колянов вал, а грешката се отнася за датчика му!

Какви главини, какви VCS, ABS-и и т.н.?

"Майстора", който е "работил" по двигателя ти е причината за тази грешка.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ама много често при проблемна верига излиза точно тоя код на наще Хонди.

Най-сигурно и безпроблемно е да се провери обтегача на веригата, ако има още ход и е на белези веригата, се предприема смяна на датчика. 

 

Относно проблема с VSA/ABS вържи я за диагностика и провери скоростта на колелетата каква е, някой сензор ще отчита различна такава и ще ти излиза тая грешка заради него. 

Редактирано от sashua

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Camshaft е разпределителен вал. Колянов вал е crankshaft.

  • Нагоре 3
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 16 часа, sashua написа:

Да, ама много често при проблемна верига излиза точно тоя код на наще Хонди.

Най-сигурно и безпроблемно е да се провери обтегача на веригата, ако има още ход и е на белези веригата, се предприема смяна на датчика. 

 

Относно проблема с VSA/ABS вържи я за диагностика и провери скоростта на колелетата каква е, някой сензор ще отчита различна такава и ще ти излиза тая грешка заради него. 

Ами днес ще стане явно в Бултрако надявам се. Проверяваха скоростта на колелата в сервиза, тестваха по какъв ли не начин, накрая и лагера смениха единия поради съмнения в него, но проблема с VSA/ABS си остава. В руски форум четох точно за същата грешка 71-01, че проблема идвал от нещо си изгоряло в VSA модула, който е част от цялата ABS помпа и след смяна на модула нещата се оправили на момента.

 

Преди 17 часа, gena_bs написа:

Camshaft е колянов вал, а грешката се отнася за датчика му!

Какви главини, какви VCS, ABS-и и т.н.?

"Майстора", който е "работил" по двигателя ти е причината за тази грешка.

Какво имаш в предвид, че майстора, който е работил по колата е причината за грешка PO341? Наистина преди да ми направи реглажа на клапаните и да смени свещите грешката я нямаше. Какво може да е объркал. Той каза, че е направил всичко както трябва, опитал е да форсира после малко колата до към 4000 оборота за да види как е след реглажа и тогава е светнал Check Engine и колата не можела да вдигне обороти на място, вероятно заради защитата, която има!

Каза ми, че веригата му се струва хлабава и че клапаните са били доста натегнати, но разпределителните валовете изглеждат добре, няма изядено по гърбиците.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Цитат

Здравейте, колеги.

Имам известни проблеми с Акорд 2.4, 2007 година. След като взех колата на 137 хил. км. (би трябвало да са реални, но кой да знае) преди около месец, внесена от Швейцария от мой познат, започнаха проблеми и светване на грешки. Още от началото ми светнаха VSA, ABS, /!\ и (!) и излезе, че е записана грешка 71-01 wrong size of tire, което вероятно на края ще излезе изгоряло нещо в ABS модула и нужда от смяна му

 

Имах подобен проблем с грешки в VSA и ABS системите.

 

Тук има процедура за изтриване на грешките от ABS и VSA. Първо се изтриват грешките от ABS с натискане на спирачният педал, после се изтриват грешките за VSA с използването на VSA бутона. Трябва да бъдете бързи, ако не стане от първият път, може да се наложи да го повторите процедурата докато не изгаснат лампите на ABS и VSA.

Процедурата може да извършите на място, без работещ двигател.

 

При светване и на трите лампи ABS,VSA и (!), най-вероятно проблема е свързан със самата ABS система. VSA системата има зависимост от ABS, затова при наличие на проблем с ABS системата, VSA също бива изключван.

 

Гореспоменатата процедура с изтриване на грешките най-вероятно няма да реши проблема Ви, но ще премахне останалите грешки които са трупани с времето и ще Ви даде представа за същинският проблем.

 

За прочитане на грешките от ABS системата, може да познатият метод с кламера описан в линка който споделих.

 

Накратко :

 

1. Триете ABS и VSA грешките с описаната процедура.

2. Лампите изгасват.

3. Покарвате колата малко, лампите пак светват, ако не светнат повече...точка 4 отпада.

4. Проверявате грешката с кламер (бройте миганията на ABS лампата).

 

Поздрави,

Мартин

Редактирано от martinhristov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Процедурата по изтриване на грешките на ABS и VSA я правих вече. Като покарам колата малко, обаче пак светва същата грешка.

Редактирано от Pavel_Pavlov
Предходно мнение не се цитира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера закарах колата в Бултрако, направиха диагностика, направиха и пътен тест и общо взето лошите новини се потвърдиха. Грешка P0341 ми обясниха, че идва от проблем в синхронизацията между разпределителен и колянов вал, което най-вероятно да се дължи на разтегната верига. Трябва да се отвори двигателя за да се потвърди на 100 %, но просто няма причина да е друго.

Освен другата грешка 71-01, сега имаше записана и грешка 83-01, като това според тях идва от проблем с VSA модула, който е част от цялата ABS спирачна помпа и ще трябва да търся такъв втора употреба за проба. Грешките с ABS и VSA можело също да са от проблем с компютъра на колата или бушонното табло, но е по-малко вероятно да е от тях.

ABS/VSA модула нямало нужда от обучение, така че ако намеря такъв може директно да се направи проба.

Оказа се също, че колата изобщо не е на километрите, които са на километража а са по към 200 хил.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И в крайна сметка не си направиха труда да проверят нещата, а просто ти прочетоха грешките 😂😂, пародия.

Обясних ти кво да направиш, ако искаш ме слушай. 

 

83-01 го имам и аз, излиза ми като е студено и е стояла дълго колата, реално записва грешка след запалване, тока и идва малко, случва се да останат VSA/ABS лампите за няколко секунди и в тоя момент липсва комуникацията между модулите. Съответно се оправя, и всичко си работи. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен също ми светват VSA и ABS лампите при палене след престой, заради акумултора, не знам дали ми записва грешки, но и двете си работят. 

Ако има реален проблем със системите, то те няма да роботят. Можеш да ги тестваш на глъзгав път, за VSA не е нужно да дрифтиш, просто тръгни с пребоксуване и ще се активира. 

Относно веригита, може първо да провериш дали разпределителните валове се засичат, като се свали капака на клапаните, ако се разминават, то значи от Бултрако са прави, ако не, можеш да смениш датчика, сигурно, ще ти струва колкото свалянето на капака на веригата за проверка. 

В тази тема, колегата @JHM е качил снимка. 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си мислете, че по сервизите само чакат вас, за да ви ремонтират колата. Като си се записал за диагностика обикновено ти правят само диагностика. Ако има нещо за ремонт/проверка/ подмяна и т.н., се насрочва час за тези дейности. Така, че аз не бих прибързвал с крайни заключения от типа тоя сервиз е пародия и т.н.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, sashua написа:

И в крайна сметка не си направиха труда да проверят нещата, а просто ти прочетоха грешките 😂😂, пародия.

Обясних ти кво да направиш, ако искаш ме слушай.

Ами не, не прочетоха просто грешките. Хората си направиха и пътен тест с диагностика и в движение, и даваше точно разлика във въртенето на колелата. Бих казал доста обстойно прегледаха нещата и приемчика беше така любезен да  ми каже, че тъй като те нямат право да работят с каквито и да е външни части да потърся ABS модула втора ръка целия, за да пробвам, а не да се набивам с пари за още излишни ремонти. Дори ми писаха частична диагностика за да платя по-малко, въпреки, че си играха близо 2 часа.

 

Не е проблема в датчиците на колелата, тях много обстойно ги проверяваха и в предишния сервиз, където ходих и просто и там не можаха да открият проблема да идва от друго освен от ABS модула.

 

Освен това при мен грешките за ABS/VSA не изчезват след като покарам колата а точно обратното, светват след като покарам малко и щом светнат вече системата не действа както трябва. Започва да превърта колела колата при по-рязко потегляне а на таблото всичко си стои светнало като коледна елха, не премигва. Явно проблема не е като описаните други варианти по-горе.

Редактирано от nedyalkov
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този твой познат/приятел не я ли е огледал малко колата като я е купувал в Швейцария? Обикновенно от там колите рядко имат проблеми освен, ако не е нещо за 1000 франка и да трябват още 5 пъти по толкова най-малко за ремонти. Няма общо но ми стана интересно, сервизна книжка има, нали? 

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
7 hours ago, jijane said:

Не си мислете, че по сервизите само чакат вас, за да ви ремонтират колата. Като си се записал за диагностика обикновено ти правят само диагностика. Ако има нещо за ремонт/проверка/ подмяна и т.н., се насрочва час за тези дейности. Така, че аз не бих прибързвал с крайни заключения от типа тоя сервиз е пародия и т.н.

Моля? Не е ли пародия, той си знае грешките и точните им кодове, не се ли отива в сервиза за да ти кажат със сигурност какъв е проблема, а не да се гадае и предполага?

Още в първият ми пост в тая тема говоря на автора да си провери веригата и обтегача, и ако са наред да сменя сензора, кво са му казали тия хора там, нещо по различно относно проблема с веригата? Пародия, отново. 

Изобщо не им успорвам мнението за ABS/VSA и нуждата от смяна на модула, след като очевидно се предполага, че са проверили нещата, скоростта на сензорите и всичко останало, но за веригата диагнозата им е тотална ебавка. Но пък признавам, че изпитвам някви съмнения, че дори и за тва не са сигурни. 

Имам личен опит с тях, гарантираха, подчертавам гарантираха, за проблем,  като за частта, която според тях беше дефектна трябваше да чакам 2 месеца, въпреки желанието ми да платя и да си направя колата при тях, това ме отказа, в рамките на седмица проблема беше отстранен и хоп, нищо общо с тяхната диагноза. Отново, пародия.

Дагностициране на даден проблем не се състой в тва да пуснеш една диагностика да видиш кодчето и да кажеш ей това е, състои се в тва да гарантираш и да имаш сигурност, че дадена част е дефектна както и да предоставиш ценова листа с нещата необходими за оправянето и, да дадеш гаранция, да бъдеш уверен, след като си установил, че това е проблем.

С огромни съмнения съм, че авторът е просто решил да даде 97 или там колкото лева им струва диагностиката на компютър, а не, че е отишъл с идеята да му кажат къв е проблема. 

Редактирано от sashua
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми те да му кажат на колегата, но какво да му кажат. Казват това което показва компа, тя диагностиката не е разглобяване,зглобяване и подмяна на части до като се уцели. Това нито един оторизиран сервиз в света не го прави, нищо, че на нас така ни се иска. Колегата трябва да си намери някой сервиз който се наема и му се занимава да ръчка и да пробва и после сметката ще трябва все пак някой да я плати.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си, но авторът отива в сервиза и иска решение, предположенията не са диагнози. А диагностиката, която те са направили определено във всеки друг сервиз за тройно по-малко пари може да се направи. Да не говоря, че за 100 лева на друго място ще му се свали капака, ще се провери обтегача, ще се проверят белезите и ще се направи горното. И пак стигам до мнението ми, че извършеното от тях е пародия.

Най-малкото за ABS/VSA, са длъжни при поставяне на тая диагноза да проверят аджеба тва ли е, не е ли е. А не да го пращат щот е по-евтино да си блъска главата с втора употреба части, вместо именно те да имат такива и да проверят нещата, има такава практика в официални сервизи, by the way. 

Редактирано от sashua
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, sashua написа:

Но пък признавам, че изпитвам някви съмнения, че дори и за тва не са сигурни. 

Беше преди близо 5г. от както ме "хвърлиха в тъча" като ми казаха,че ще трябва да сменям abs модул и оферта за нов от тях,на цена близо 3000лв.!

Еми,не познаха....:bye:!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Троен лайк от мене, колега @sashua. Диагностика к*** ми Янко. Вързали са го на компа да му прочетат грешките. Механикът се е повозил безплатно и си е бръкнал в носа няколко пъти. Натискал е някакви копчета по компютъра. Дори и лаик като мен знае ,че се почва от generic (общи) кодовете, особено когато почват с P. Отстраняват се те и после се гледа останалото дали го има изобщо след това.

Иначе няколко мои предположения: Колата има проблем с позицията на някой от Разпределителните валове. Това е проблем , с който най вероятно колата не може да работи добре.

Причините за това може да са няколко. Датчикът е възможен ,но малко вероятен. Веригата е вероятна, ама не задължителна. Другото евентуално нещо е проверка с чистене на соленоида на променливото разпределение и неговата цедка, понеже са пълни с ла*на от несменяно на масло. Като изчезне тая грешка ще се гледат другите простотии. Могло е като му регулират клапаните да му кажат , ако веригата е разтеглена...

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още нещо интересно, мнението им е да се сменя ABS модул, а в крайна сметка им е излязла разлика в скоростта на колелетата, нещо да не би да не разбирам? Моля, отново?

Тва си е баш абс гривна на проблемното колело, ако не ме лъже паметта върви с лагера, не един и два съм виждал повредени, счупени, бити, или просто неработещи коректно. Може и 3 лагера да са ти сменили преди това, но проблема да е в гривната на четвъртия, затова се гледа и всъщност може и да се премери с мултицет, за да се разбере точно кой създава проблеми, дори без диагностика за 100 лева.

 

И вероятно заради втората грешка, тоест 83-01 която просто си гласи, че няма връзка между ECM и ABS, са решили, че модула е дефектен, евала на пичовете, хем няма връзка, хем четат данните от модула, хем откриват разлики в скоростта на колелата. Ако е така, жалко, до някъде доста, но пък явно аз си карам с дефектен, но работещ АБС модул. 

Редактирано от sashua
  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам, че има доста писано от вчера. 

@MkillaКолата няма сервизна книжа, което и мен ме озадачи още от началото като пристигна. Предвид и виещата хидравлична помпа сутрин на студено, не напразно попитах моя човек няколко пъти дали е сигурен за километрите на тази кола. Той ми потвърди, но уви се оказа, че не са реални. Поне като смених маслото на хидравликата виенето изчезна.

@sashuaВсъщност както писах по-горе в Бултрако платих за частична диагностика, което струва 54 лв, а не 100 лв, това по инициатива на приемчика, въпреки отделените 2 часа от тяхна страна. Преди да отида в Бултрако бях в друг сервиз, който е доста добре оборудван и се занимава с ремонт и на японски коли. Там колата седя 2 дни и правиха какви ли не проверки, замерване на датчици, тестове и какви ли не размени на лагери и не знам какво ли още не, за да отстранят проблема със светещата грешка 71-01. След като не можаха да отстранят проблема ме пратиха да отида до Бултрако понеже се предполага, че имат повече опит с всякакви проблеми конкретно с Хонда. В първия сервиз диагнозата беше същата проблем с ABS/VSA модул.

@ivailopp  Реглажът като го прави майстора ми каза, че веригата му се струва не както трябва, по-хлабава, въпреки, че валовете се засичат. За да се види дали всичко е както трябва с веригата обаче не става само със свалянето на капака на клапаните а трябва да се разглобят и други неща, което тогава не беше направено, тъй като грешка P0341 все още не беше светнала. Днес ще закарам колата в сервиза за да отворят и да видят дали действително има проблем с веригата или грешката идва от другаде.

Редактирано от nedyalkov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@nedyalkov, както се казва, извадил си този път  "късмет"... Принципно няма никакво значение книжката. Специално за тази ми беше интересно ако има то какво пише в нея. Тя не доказва абсолютно нищо но от Swiss обикновенно си ги водят. Моята също няма и е от Swiss, всъщност никога не съм имал такива книжки изключае на новата но там след 3-тата година спрях да я гледам и попълвам. Как така казаха, че километрите не са тези? Как са я проверили? Успех с майсторите и дано я оправят по-бързо, ще си забравил след месец после какво е било ;) 
 

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как игнорирахте акумулатора да не е причината,според мен е от него.

Пробвайте да подадете с кабели ток от друг акумулатор (паралелно с вашият както си е на клемите), грешката я изтрийте докато сте на контакт и тогава запалете(идеята е да имате помощ за стартов ток). Хонда модулите са много чувствителни на напрежение. Това,че пали не значи,че е ок. Или направо вземете нов със по-голям.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е грешката 71-01 я трие и след като покара се появява, през тва време генератора да не спи, че да свършва тока?

 

Единствено за 83-01 съм съгласен, че е от акумулатор, защото и при мен излиза, на студ, след като е стояла колата, но в момента, в който комуникацията е ок т.е след 5 сек, изчезва всичко, само, като единствено се записва като грешка. 

Редактирано от sashua

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко развитие по темата.

Вчера закарах колата в първия сервиз, където си играха първите дни и където днес отвориха капака на клапаните и се оказа, че майстора при който съм ходил за реглаж на клапани е оплескал нещата с един зъб. Не разбрах само все още (по-късно ще стане ясно) дали е презацепил зъб или обратно, но поне това ще го оправят. Веригата не е разтегната и колата се оказва че в момента е на 190 хил. км.

@MkillaОт Бултрако имам информация, че по Recall е влизала на 186 хил. км. през Септември'2019 за смяна на пасажерския пиро патрон.

 

Акумулаторът, че е слаб е ясно и ще бъде сменен, имаше го записано и при проверката в Бултрако, възможно е и грешка 83-01 да е от това, но за другата 71-01 все още се търси решение.

Редактирано от nedyalkov
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oт позицията на капака на клапаните единственото, което се сещам като възможна причина и начин да ти предобри центровката е да е въртял наопаки коляновия вал, за да освобождава повдигачите, но пък такава некомпетентност..........

Иначе ако вярно е на 190к, то за кола на такава възраст са си направо супер. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И като го е врътнал наобратно какво точно се е случило?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам това, за което говори колегата, иначе как ще прецака центровката при реглажа? 

От моя майстор знам, че се върти по часовника и никога в обратна посока, явно си има причина. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо няма да стане. Обтегача не може да се събере без външна намеса, ако е здрав разбира се. Като цяло събирането на обтегача е крива ситуация, ако не си свалил капака на веригата.

 

Предлагам на диагностиците в темата да отидат и да решат проблема на човека. Щото то нали кодовете са ясни, следователно проблемът е ясен и за 100 лева всичко ще се реши. Защото то по интернет е много лесно, но в живия живот, като вдигнеш капака не е точно същото, като у форума или YouTube.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти една снимка на веригата на този двигател, като въртиш обратно на часовника оказваш натиск върху обтегача и е напълно възможно да изпусне и да промени центровката между разпределителния и коляновия вал, просто системата е предвидена да се върти по часовника. 

NVN5FNZ1yiDx36vtYlbEA6olupy0FTgWPP6Yaiaf

И пак ще попитам, как по друг начин може да се случи това, ако не е по този! 

Редактирано от Rakeem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като хванеш такъв обтегач в ръцете си, ще разбереш за какво ти говоря. А какво са правили/експериментирали/осрали в сервиза не мога да кажа, защото не съм бил там.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е хидравличен обтегач и има нужда от маслено налягане, за да опъне веригата изцяло, за това и го има това преткракване от веригата при палене, в случаите, в които е разтегната. Може и на колегата да е била поразтегната и за това да се е стигнало до там. 

Но ок, моля те следващия път като си регулираш клапаните, да въртиш колянова вал обратно на часовника, щом няма никакви проблеми. 

Редактирано от Rakeem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е механичен обтегач с хидравлично подпомагане. Ако може да не ми даваш съвети кое как да го правя.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така с хидравлично подпомагане, което липсва, когато двигателя не работи и няма какво да помага на пружинката. 

Aко може да не говориш грешни неща, които 100 пъти по-големи майстори от тебе твърдят, че не са правилни. 

Редактирано от Rakeem
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, Rakeem написа:

Точно така с хидравлично подпомагане, което липсва, когато двигателя не работи и няма какво да помага на пружинката. 

Aко може да не говориш грешни неща, които 100 пъти по-големи майстори от тебе твърдят, че не са правилни. 

И като го няма подпомагането какво ще стане? Ще се събере обтегача и ще прескочи веригата? Това е еднопосочен обтегач, който, ако е здрав няма никакъв начин да го събереш без външна намеса, ако веригата не е разтегната до степен, че да едва ли не да падне сама. Следващият път като отворя капака за проверка на клапаните заповядай да въртиш мотора на където искаш и да пробваш дали ще прескочи веригата, може и някой 100 пъти по-майстор от мен да си вземеш.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога не съм виждал обтегач на К-серия на живо, ама ако става въпрос за това

unnamed-1.thumb.jpg.230dfa5c2f55b2d75b09ca4c4a99eda6.jpg

аз съм напълно съгласен с това

преди 19 минути, jijane написа:

... еднопосочен обтегач, който, ако е здрав няма никакъв начин да го събереш без външна намеса ...

 

А като гледам това

unnamed-2.thumb.jpg.7921f9a9fe97ea133292e79e186640ad.jpg

 

си мисля, че единствения начин веригата да прескочи зъб е ако е яко разтегната.

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са верига и обтегач на над 200к. и не е ясно в какво състояние са, единственото логично обяснение да прецакаш тайминга съм го дал, ако някой знае как по друг начин може да се случи това при реглаж на клапани, нека каже. 

И още нещо: Хонда имаха двигатели, които се въртяха обратно на часовника, така че този, който е правил реглажа може да живее още в 2000г.

Редактирано от Rakeem
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и да е разрегната веригата няма вариант да прескочи зъб ако всички компоненти около нея са си на местата,оптегача е с механична блокировка-храпов механизъм,маслото може да го бута само напред,назад няма връщане ако не освободиш ръчно механизма.Само човек непипал никога ангренажен механизъм с верига може да твърди че ще прескочи въртеики назад.То по тази логика ако си оставиш колата на наклон на скорост само и тя се превърти назад и хаидеее отидоха три зъба......примерно.

П.п. Към автора-хвани с една ролетка или сантиметър си премери обиколките на 4те гуми и сподели има ли разлики и какви са ако има,после си провери,преброяваики,по колко зъба са ти гривните на АБСа демек еднакви ли са.

Редактирано от росенKN
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...