Jump to content
Martinc

Реглаж заден мост ЦРВ

Recommended Posts

Добър вечер,не съм сигурен дали ще мога да обясня проблема,но съм длъжен да опитам,защото явно майстори не останаха.

Удариха ме оня ден странично отляво (удара на беше силен само ламарини ниско в 2те врати) при удара ме отмести и задната дясна гума удари бордюра.Вратите ще се пръскат,джантата която посрещна бордюра се поучука,но проблем е,че като дигнахме колата на стенд да я разгледаме тази страна е прибрала гумата видимо навътре.Майстора каза,че видимо нищо не е криво,но болта който държи долния носач е мръдна от леглото и каза,че ако е здрав болта се прави на реглаж.
Сложих права джанта и днес отидох на реглаж в Диана защото там ги похвалиха,а ми казаха,че не могат да направят реглаж защото има нещо криво.
Когато им показах болта който видимо е мръдна от преди това означените марки и видимо от старото си легло,ми се отговори,че там не се пипа а само нещо там за щангата за задния мост по средата на колата,тези болтове на задния носач не ги пипали.

Но после разбрах,че и на 2те места се пипало при реглаж на Хонда.

Някакви идеи и съвети да ми дадете?

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задното окачване на CR-V 1 е многоточково (т.нар. multi link), т.е. една камара щанги и тампони. За разлика от CR-V 2 това окачване позволява някакво регулиране. При такъв удар нищо чудно някоя щанга да се е изкривила. Това с изместването на болта също. Трябва да се проверят всички щанги, носачи, тампони.

20210109_185003.thumb.jpg.39cedf8eb5bbfc44a0105b9bd8d83509.jpg

Всяка една от трите напречни щанги (#12, #13, #19) може да е изкривена, или с изместени болтове.

Провери и състоянието на големия тампон на надлъжния носач - това ограденото в черно.

 

п.п. Кой болт от схемата е изместен?

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
16 minutes ago, Krasi-mir said:



 

Този на реглажа каза,че колата не е зле и не е изгубила центровка кой знае колко,но не може да се направи точен реглаж заради прибраната гума.Което видимо отговаря само от този болт.Друго нищо не се видя на огледа без да се разглабя.

Ще започна от него значи,а някакви препоръки за адекватен реглаж на Хонда?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...