Jump to content
Yozko

Проблем с дистанционното на централното

Recommended Posts

Здравейте и за много години,

от около 3 месеца съм собственик на акорд 6-та генерация. Колата е супер но има нещо което ме дразни и това е че дистанционното на централното реагира когато си поиска. Понякога е от първия път, но в повечето случаи трябва да натискам по 6-7 до 10 пъти за да реагира. Иначе с ключа отключва и заключва всички врати от първия път. Четох доста във форума, но до конкретни отговори не можах да достигна. Моля някой който е запознат да помогне. Благодаря ви

Редактирано от Yozko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема може да е в самото копче, трябва да се подмени.

Виждам че си градски,отиди в сервиза до самолета Албенската Добротица.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батерията сменял ли си я, защото и аз имах такъв 'проблем' и след смяна на батерията се реши. 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, CARPERA said:

Проблема може да е в самото копче, трябва да се подмени.

Виждам че си градски,отиди в сервиза до самолета Албенската Добротица.

Не знам дали е от копчето понеже и при двете копчета е така. Не ми се вярва по едно и също време да са заминали, а и подсветката работи при натискане на бутона. Започвам да се съмнявам от модула на дистанционното, но за него нямам никаква информация къде се намира и дали подлежи на ремонт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, Rakeem said:

Батерията сменял ли си я, защото и аз имах такъв 'проблем' и след смяна на батерията се реши. 

 

Току що сложих нова батерия и пробвах, но пак прави същото. Писва ми да натискам докато отключи.😡

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно е че ти няма да го решиш проблема,посочоих ти един от вариянтите да отидеш при майстор.

Ти решаваш какво да правиш вече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, Yozko написа:

Току що сложих нова батерия и пробвах, но пак прави същото. Писва ми да натискам докато отключи.😡

А, като сложи нова батерия , почисти ли платката от мазгоча който се  е насъбрал с времето и влияе на работата. А отиде ли на майстор да замери дали при всяко натискане излчъва сигнал , или само светва лампичката а сигнал няма.  А каза ли , дали е оригинално заводско дистанционно или някакъв афтърмаркет модул или аларма или снимка на самото дистанционно , че да знаем за какво иде реч.  Писна ми, е най лесно да се каже.

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега.Аз залагам на неработещо моторче на машинката от шофьорската страна.Същата машинка командва останалите машинки чрез микроключе вътре в нея.Този проблем го реших със смяна на моторчета -поръчах ги от AliExpress.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
51 minutes ago, docev said:

А, като сложи нова батерия , почисти ли платката от мазгоча който се  е насъбрал с времето и влияе на работата. А отиде ли на майстор да замери дали при всяко натискане излчъва сигнал , или само светва лампичката а сигнал няма.  А каза ли , дали е оригинално заводско дистанционно или някакъв афтърмаркет модул или аларма или снимка на самото дистанционно , че да знаем за какво иде реч.  Писна ми, е най лесно да се каже.

Платката съм я почистил основно преди 3 месеца веднага след като купих автомобила. Вътре няма и прашинка. Дистанционното си е баш оригинално на Хонда, по колата няма абсолютно нищо неоригинално. На майстор е най-лесно да се отиде, но нали сме тук за да обменяме опит и да си помагаме при трудности. Просто идеята ми беше ако някой е минал през този път да сподели своя опит и евентуално да разрешим проблема. В крайна сметка ще изпробвам всички предложения и ако няма успех ще отида и на майстор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
38 minutes ago, vlado5 said:

Здравей колега.Аз залагам на неработещо моторче на машинката от шофьорската страна.Същата машинка командва останалите машинки чрез микроключе вътре в нея.Този проблем го реших със смяна на моторчета -поръчах ги от AliExpress.

Днес отворих актуатора на шофьорската врата и го изпробвах извън колата с 12V и при всяко подаване на ток работеше. Въпреки това го почистих, но явно е от мултиплекса. Тези дни ще го потърся и ще го ревизирам за изгорели трасета. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една много полезна информация за колегите решили да се занимават с моторчето на актуатора. Много често срещан проблем (и в чужди форуми) е при ревизирането му или дори при подмяна на моторчето е смяната на поляритета. В крайна сметка всички врати се заключват, а тази с подменено моторче де отключва и обратно. За целта трябва да отворите моторчето и да смените подредбата на магнитчетата докато се оправи посоката на въртене. В никакъв случай не си правете труда да сменяте кабелите към моторчето, рискувате да не проработи дистанционното. 

Надявам се информацията да бъде полезна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 38 минути, Yozko написа:

Една много полезна информация за колегите решили да се занимават с моторчето на актуатора. Много често срещан проблем (и в чужди форуми) е при ревизирането му или дори при подмяна на моторчето е смяната на поляритета. В крайна сметка всички врати се заключват, а тази с подменено моторче де отключва и обратно. За целта трябва да отворите моторчето и да смените подредбата на магнитчетата докато се оправи посоката на въртене. В никакъв случай не си правете труда да сменяте кабелите към моторчето, рискувате да не проработи дистанционното. 

Надявам се информацията да бъде полезна.

 Към момента(почти година )работят безотказно след размяна на кабелите.Няма логика да не работи,все пак окл/закл става чрез обръщане на поляритета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 minute ago, vlado5 said:

 Към момента(почти година )работят безотказно след размяна на кабелите.Няма логика да не работи,все пак окл/закл става чрез обръщане на поляритета.

Всеки сам си решава. Щом работи добре, но има и случаи където не сработва или от вратата или от дистанционното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5години бях с обърнати кабели на задната врата и после след като смених направо с нова машинка си ги върнах нормално.

Случило ти се е защото си сменял цялото моторче. Аз сменям само задницата с четките а другото се почиства.

Без майстор , няма да разбереш дали дистанционното работи добре освен ако не си купиш честотомер.

Дистанционното, командва централата (а не моторчето на шофьорската врата и от там да се задейтват останалите).

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колко има връзка с проблема на колегата, но при мен оригиналното дистанционно работеше на не повече от 10 метра от колата. Изкарах си дубликат (даже два) и с него мога да си отключвам колата от 6 етаж. Според човекът, който ми направи дубликатите имали много по-силен предавател от оригиналните дистанционни, които след време почвали да хващат на не повече от метър.

 

Изпратено от моят Mi 9 Lite с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, xatamoto said:

Не знам колко има връзка с проблема на колегата, но при мен оригиналното дистанционно работеше на не повече от 10 метра от колата. Изкарах си дубликат (даже два) и с него мога да си отключвам колата от 6 етаж. Според човекът, който ми направи дубликатите имали много по-силен предавател от оригиналните дистанционни, които след време почвали да хващат на не повече от метър.

 

Изпратено от моят Mi 9 Lite с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

 Скоро ще я закарам на майстор така или иначе. От далече също съм я пробвал и си отключва и заключва, но когато си поиска. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес огледах и мултиплекса за прекъснати трасета, но не открих нищо. Ето и малко снимки от приемника на дистанционното и от мултиплекса.

https://postimg.cc/gallery/kJWKffy

Ако някой забележи нещо, нека се включи.

 

Редактирано от Yozko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, днес ходих на майстор . Даже на двама. Единият каза ела след месец и половина и само ми изпробва дистанционното( този до самолета за колегите от Добрич). Каза че е наред. Другият майстор също се захвана за дистанционното и не му хареса сигнала, който предава. Разпои всички връзки и пак ги запои, но проблема остана. Стигна до извода, че трябва да се изпробва със друго дистанционно. Явно по контролера нещо не е било наред. И сега търся колега от Добрич с работещо дистанционно за Акорд 6( не знам дали става и от друга Хонда) да го обучим и изпробваме на моята. Процедурата трае макс. 5 минути. Ще почерпя или ще платя за услугата.

Има ли желаещиии?

А впрочем така изглежда моето дистанционно

16103819885176700655765242696474.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам две дистанционни, с бутони за багажника (работят и отваря багажника). Също хващат когато си искат. Особено трудно е да я заключа веднага, след като я угася. Налага се да ида до прозореца почти, с нова батерия. Днес, обаче, забелязах нещо интересно. Снощи свалих акумулатора, за да го заредя и днес сутринта, след като я запалих и угасих, забелязах, че дистанционното хваща веднага и без никакво забавяне. И така целия ден. Странно, нали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! Имам едно въпросче, тъй като си взех колата с неоригинална аларма и е бил сменян акомулатора преди да я купя си била забравила дистанционното и дистанционното не отключва и заключва колата.  Това е дистанционното. Преди да застудее си работеше ама баща ми я кара един път и не знаеше че съм оправил дистанционното и отключил с ключа и от тогава дисанционното пак не работи. Някакви идеи как да го обуча ? (Може би ще е добре да сменя батериите, въпреки че не мисля че това е проблема)

6CC0C69D-FD5C-49BE-AD5B-4ECF30362DB1.jpeg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същия проблем, свети лампичката , дистанционното ми е като ново, смених 3 батерии, подложих картонче на батерията , какво ли не , платката е чиста ,без следи от каквото и да е...ИИИ не лови, 1 на 100 ако хване някои път, за това си цъкам с ключа и така си и свикнах 😁😀

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа и аз с не много полезна инфрмация :).

 

Моята е с две дистанционни и това което ползвам редовно при студено време отключва или на 5-то или на 10-то натискане. Ама наистина 5 или 10, никога 3, 8 или нещо друго.

 

При топло време или загряло купе, няма ядове и си играе от първия път. Това се отнася и за заключване, отключване или отваряне на багажник.
Сменях батерия, пробвах от близо, далеч но разлика няма. Святва лампата на дистанционното че то издава сигнал, но колата не реагира. 

Смених си шофьорска машинка на централното (така и така си и беше време) но разлика никаква.
 

Накрая реших да пробвам с другото дистанционно - никакви ядове. Винаги от първия път.

За момента просто ги размених но си мисля че ако се обучат на ново може и да се поправи положението. За мен проблемът е в сигнала който излъчва едното дистанционно защото все трябва да излъчва нещо щом святка. А и факта че или на 5ти или на 10ти опит хваща също води че не е напълно хаотично явление.

Дано помогна на колега и после и той да каже като обучи дистанционните какво е станало :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа с малко нова информация. Намерих една хонда същата като моята и се разбрахме с момчето да обуча моя ключ на неговата. Така и направихме и за моя изненада то работише без проблем на неговата кола. След това обучихме неговото дистанционно на моята кола и...... пак изненада, на всяко натискане работи без отказ. След това пак си ги обучихме всеки за неговата и пак моята не ще да работи всеки път. Другата сии беше наред. От цялата работа нищо не разбрах. Дали е от модул или дистанционно. 

После един ден я закарах на еладжия дето само с хонди се занимава . Каза ми че дистанционното заминава. Явно от годините. Направи няколко спойки по него дето за 1 ден го върнаха съм живота, но след това пак си продължи на 5-ия път да отключва. Бях прочел някъде че на всяко 5-то натискане се ресетва дистанционното и явно изпраща по-стабилен сигнал и затова сработва, но до там. 

Вариантите сега са или ново оригинално дистанционно за 90€ или от алито за 10€ или афтърмаркет централно за 60лв с монтажа.  

Времето ще покаже

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Да се включа и аз с не много полезна инфрмация :).
 
Моята е с две дистанционни и това което ползвам редовно при студено време отключва или на 5-то или на 10-то натискане. Ама наистина 5 или 10, никога 3, 8 или нещо друго.
 
При топло време или загряло купе, няма ядове и си играе от първия път. Това се отнася и за заключване, отключване или отваряне на багажник.
Сменях батерия, пробвах от близо, далеч но разлика няма. Святва лампата на дистанционното че то издава сигнал, но колата не реагира. 

Смених си шофьорска машинка на централното (така и така си и беше време) но разлика никаква.
 
Накрая реших да пробвам с другото дистанционно - никакви ядове. Винаги от първия път.

За момента просто ги размених но си мисля че ако се обучат на ново може и да се поправи положението. За мен проблемът е в сигнала който излъчва едното дистанционно защото все трябва да излъчва нещо щом святка. А и факта че или на 5ти или на 10ти опит хваща също води че не е напълно хаотично явление.

Дано помогна на колега и после и той да каже като обучи дистанционните какво е станало :)

С почти същия проблем съм и много се нервирам... От скоро съм с CR-V III. Като ми я докараха дойде с два оригинални ключа(единия е като нов даже с фолио на самия ключ, че не е ползвано).

Та, използвания ключ отключва/заключва при топло време или загряло купе също така и индикатора свети, че си дава сигнал. Мислех, че е от батерията и я смених, но сега въобще не отключва, нито индикатора светва, че изпраща сигнал... Върнах си старата му батерия, защото с нея поне отключва/заключва при топло време...

При неизползвания ключ, нито отключва/заключва, нито индикатора свети.

Реших да проверя всички батерия с мултиметър - всички батерии си имат 3V. Явно не е проблема в батериите.

Май ще трябва да отида на електричар. Някакви съвети за София?

Впрочем ето ги ключовете:
82c244f6ba07a047ae45942ebba53ab0.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май ще трябва да отида на електричар. Някакви съвети за София?
 

 

Това е човекът. Явор се казва, срещу комините на ул. "Димитър Пешев" в Дружба

https://www.google.com/maps/@42.652005,23.4140076,3a,59y,310.89h,90.71t/data=!3m6!1e1!3m4!1swDfKrKqZz9Ef-a1SNR3tfA!2e0!7i16384!8i8192

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...