Jump to content
stivenj

Покупка на Сивик-8 от Германия?

Recommended Posts

Здравейте колеги, някой купувал ли е бензинова хонда Сивик 8-ма от Германия, намерих една 1.4-99 коня с TUF до 2022 година за 3400 Евро.,но не знам как са с ръждите от там, ще съм благодарен ако някой е купувал кола от там да сподели, защото нямам много голям избор, остава Италия, а в Швейцария цените с мито и ДДС ще станат много високи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз купих Австриика преди 2 месеца, има малко ръжда но  не фрапантно, лятото мисля да я зачистя и грундирам. 

Редактирано от dinko833
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, dinko833 написа:

Аз купих Австриика преди 2 месеца, има малко ръжда но  не фрапантно, лятото мисля да я зачистя и грундирам. 

Колега,преди години имах опел астра от там, страшна работа беше, купих го на 7 години , след 5 години каране в България се разпаднаха прагове и вежди, беше дълга и отчаяна борба с ръждата, тя ми е ,като обеца на ухото, плаша се , като чуя Австрия и Германия, но все пак, това беше преди години, много вода изтече от тогава и все вярвам, че нещата са се променили.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми виж разгледай се за Италианка, ама мани го тва 1.4 гледай за 1.8мотора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джазката ми е от Австрия, след година каране избиха веждите с ръжда, а като погледна и задния мост лошо ми става. С колите от Германия предполагам е същото положение. Гледай внимателно. Макар жена и кола е на късмет, така че успех с избора. И един съвет ако позволиш. Недей прави компромис с конете заради данъка. Колегата Динко 833 е прав. 1,4 мотора не за това купе и 100 коня са след 3000 оборота, но е все пак твой избор.

Късмет.

Редактирано от А. Д.
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 26 минути, А. Д. написа:

 100 коня са след 3000 оборота

По-точно при 6000 оборота, нютоните при 4800об., тоест на 3000 няма никой. 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поправям се. Така е 😚

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.01.2021 г. at 11:33, А. Д. написа:

Джазката ми е от Австрия, след година каране избиха веждите с ръжда, а като погледна и задния мост лошо ми става. С колите от Германия предполагам е същото положение. Гледай внимателно. Макар жена и кола е на късмет, така че успех с избора. И един съвет ако позволиш. Недей прави компромис с конете заради данъка. Колегата Динко 833 е прав. 1,4 мотора не за това купе и 100 коня са след 3000 оборота, но е все пак твой избор.

Късмет.

Колега , съгласен съм за мотора 1.4, но аз карам основно градско, град , като Търново 1.8 освен, че данъка ще е голям ,ще ме дърпа и от разход, а газ ,никога повече , така , че нямам много варианти за избор, а съм решил Сивик да е, ще почакам ако трябва до пролетта , но към 1.4-100 коня поне съм се насочил. Проверих данъка 180 лв всяка година и другите разходи си е кинти, а 1.4 е 40 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aко ще е 1.4 по-добре да е DSI, по-икономичен е и върви повече в ниските, което е от значение в града.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, Rakeem написа:

Aко ще е 1.4 по-добре да е DSI, по-икономичен е и върви повече в ниските, което е от значение в града.

Аз сега съм с DSI на джазката но ми се струва , че купето на Сивика е по голямо и тежко за този двигател, това е мое мнение де, аз затова търся мнение на хора , които имат вече, а и двигателя е 8 свещи , като обслужване не знам има ли разлика в двата мотора, на този за 6 години , само газовите пътища и АГР клапана съм чистил, друго нищо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то 1.4 втека ще е малко по-силен, но след 4500оборота, а ти не можеш да го караш постоянно в тези обороти, за да я усещаш тази разлика. 

В града диапазона ти е 2-3000оборота, а там DSI-a е по-силен, все пак развива максималния си въртящ момент още на 2800об., а разликата е под 10нютона с втека, което е незначително. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се стърпях да попитам, слеед като е за градско и имаш Джаз кое толкова налага смяната и? Ти взимаш малко по голяма кола със същия мотор и изникващи проблеми на стара кола, която при твоята вече си отстранил.

Въпреки това най- искрено ти пожелавам  успех с търсенето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, А. Д. написа:

Не се стърпях да попитам, слеед като е за градско и имаш Джаз кое толкова налага смяната и? Ти взимаш малко по голяма кола със същия мотор и изникващи проблеми на стара кола, която при твоята вече си отстранил.

Въпреки това най- искрено ти пожелавам  успех с търсенето.

Ами колега джазката остаря наближава 20 години,реших малко по голяма и по млада, а и трябва да събира бебешка количка в багажника, а и да си призная, още като купувах джазката тези Сивици много ми харесваха , но парите им бяха далече над възможностите ми, сега вече мога да взема, но затова гледам да е поне 100 коня,знам , че и той не е  по мярка, но данъка е , като бесило всяка година на врата.Това е причината, на джазката случих,много здрава излезе.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С кой двигател ти е Джаз-а, 1.4 или 1.2? 

Иначе Сивика безспорно е по-просторен и дори да са в един клас с Джаз, то от позицията на шофьора не се усеща като хечбек, аз лично не знам да има друг толкова просторен хечбек с толкова много използваемо пространство. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Rakeem написа:

С кой двигател ти е Джаз-а, 1.4 или 1.2? 

Иначе Сивика безспорно е по-просторен и дори да са в един клас с Джаз, то от позицията на шофьора не се усеща като хечбек, аз лично не знам да има друг толкова просторен хечбек с толкова много използваемо пространство. 

1.2 е Джаза,за него бива, то е леко купе,като го купувах ме посъветваха да заложа на него заради дросела, че е на жило и не дава дефекти,другия бил с електронна газ и там с времето прави проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...