Jump to content
Nikito82

Ремонт на стартер на к24а3 2004

Recommended Posts

Здравейте, подлежи ли на ремонт стартера на този двигател? Дойде зимата и почнаха да ми съветват абс и вса на таблото при първо палене, а навън е не чак толкова студено. Имали ремонтни комплекти? Преди 3 г смених стария аку, който беше на 1 г, така купих колата с нов аку. Но стария продадох и до ден днешен го ползват. Бях го сложил на другия си автомобил, който не е от марката и иска стартов ток над 500А и въртвшв без проблем. Та си мисля ч е стартера е за ремонт. Отделно не вернъж съм чувал едно стържвнв след като запали. А 5 6 пъти съм го чувал при завъртане на ключа. Има и сивик 8 1. 8 и при него се чува стържвнв след запалване, предполагам бендикса задържа, но пък Сивика пали от четвърт. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен зареди акумулатора и почисти клемите най-напред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами преди 2 3 седмици го зареждах. Отделно 2 пъти пътувах за София  отиване и връщане са 600км. Сега пак ще го сложа да се зарежда, но едва ли ще е оки. Всяка седмица не може да му правя заряд. Сивика. И стои отвън на по ниска температура пали чакмак... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За качих го на зарядното, като преди това направих следният тест: след 4ч престой показва 12.7в напрежение. При запалване става 10в напрежението. Алтврнаторът си зарежда. Показва 14.4волта. Представям си сутринта на колко ще пада напрежението. Зарядното е акутоник. Измерих силата на тока с която зарежда, показва 5. 4 А 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светването на VSA и ABS  се получава заради слаб ток при старта имаше тема в която е коментиран този проблем.  И при мен  светват от няколко дена като застудя при първото палене сутрин светят около 3-4 секунди и изгасят. Но при мен звуци от стартера няма . А за паленето спрямо сивика  к24-та си върти една идея повече при студен старт. А стартера не вярвам да не подлежи на ремонт.

 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и мене само като ми застудее ми светват VSA и ABS и верно ли от тая глупост се случват ?

Това е много тъпо...
Решение на проблема има ли ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@rollin И при мен беше така няколко пъти ходих за калибриране понеже ми набиваше грешка logic failure и не изгасяха сами.Смених акумулатора и се пооправиха нещата,от тогава не са ми светили.Тази година смених и кабелите за масата на мотора към купето и е още по-добре.Но моя стартер е тръгнал към коша за боклук(или към сервиза за рециклиране) понеже бендикса ми понякога задържа,но това е друга тема :) Питал съм за ремонт казаха ми,че няма проблем можело да се направи.Колко ще е качествено никой не знае.Обикновено частите с които се "ремонтират" стартери и генератори са чисто китайски и е на късмет(особено с тези капризни коли).Капризни откъм алтернативни части имам предвид :) Нов стартер Denso(не рециклиран) може да се достави на около 350 -/+ 20лв. за няколко дни.Става дума за 2.4 бензин,но мисля че и на 2.0 е същия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен го има това зимата, мисля си че е от акумулатора, който просто кляка при студен старт. Описаното в темата и аз го правя, чистя клеми, силиконова грес, зареждам и т.н. и пак си светват понякога vsa и abs сутрин при първо палене. Скоро ще сменям съединител и казах да свалят стартера и да го рециклират така и така ще имат лесен достъп до там, а как се сваля отгоре не ми се мисли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята беше така, докато намеря утечката от блутута. След няколко дена в покой, като палех, таблото чак гаснеше и после, след запалването, грейваше като коледна елха. 

После смених аку-то и откачих модула, но пак зиме, при първо палене, няколко пъти са оставали да светят 2-те иконки. Гася, паля и си угасват. Слаб им е тока в началото и отчитат некоректни данни - нищо черезвичайно, но е неприятно да караш хубава кола, а по таблото нещо да свети и да ти напомня че не си се погрижил за нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойте и преди 2 години светеха при палене на голям студ, изгасваха за 2 сек. Нито съм зареждал акумулатора, нито имам намерения да го сменям. Не се случва всеки път и трябва да застои и да е бая студено, и не записва никакви грешки, просто им отнема време на датчиците да се калибрират, може би. 

 

Тва стържене, което чуваш на студен старт, може да е от VTC actuator, 8миците имат проблеми с него, както и сервизна акция, но не е като да не дефектират и на 7миците, може и да е стартер действително, също има и някъв малък шанс да е верига, но едва ли. Аз лично имам проблем с актуатора, ако дойде време за смяна на верига, ще се сменя, но близо 3 години, при мен, си стърже при палене, след престои и студ и за секунда две изчезва. Самото стържене намаля, ако няколко пъти върна и дам на контакт и след тва запаля, явно трябва помпата да качи масло хубаво, за да не притраква така.

Редактирано от sashua

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@sashua Това изобщо не ми е минавало през главата...сега ме ошашка :D Бие си точно на бендикс и не всеки път го прави,иначе от към веригата не чувам нищо,нито на топъл нито на студен двигател.Няма никакви шумове,ама съм намислил да я сменям преди да се е чуло.Лошото е,че не мога хем да въртя хем да слушам кое стърже...пък и не го прави всеки път.Тоя актуатор може ли да направи някаква сериозна беля,или просто ще ми светне някоя друга лампа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва е при мен. 1:1, на студен старт, след престои от поне 6 часа. След проучване, стигнах до извода, че не си заслужава ремонта само по себе си, без да е придружено с пълен комплект вериги, както и, че дори след смяна, минава някво време и пак протракват тия актуатори, щот по никъв начин не са подобрени. Не ме е оставило на пътя и трета година се случва, като нито се увеличава, нито изчезва, масла и филтри не му влият, единственото, което му влияе е, ако няколко пъти върна на контакт, преди да запаля.

 

 

Редактирано от sashua
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...